marcin_o23 Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 tak mówią letniaki może i bardziej można dojeżdżać, ale wydaje mi się że coś w tym prawdy jest, szczególnie jak spadnie śnieg i co niektórzy jeżdżą na swoich cienkich starych oponkach
uciniak Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 Powiem wam ciekawostkę żona miała parę lat temu Tico i na takich sobie oponach letnich jeździło się lepiej niż moją b6 na oponach pożądnych zimowych .Sam nie wieżyłem ale jak jechałem przez miasto po błocie/śniegu to byłem jednym z najszybszych na drodze i nie musiałem się wcale wysilać .Dodam jeszcze że firmowe miałem seicento i było nie do jazdy na letnich. Z tego wynika że ciężar auta ma wiele do rzeczy i to czym lżejsze auto tym lepsze na zimę.Do a4 nie polecam letnich opon na zimę bo auto nie nadaje się do jazdy :gwizdanie:.
pitman Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Z tego wynika że ciężar auta ma wiele do rzeczy i to czym lżejsze auto tym lepsze na zimę. a ja myślę że jest odwrotnie
mat-85 Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Do tego chyba jeśli chodzi o śnieg dobrze jest mieć niezbyt szerokie opony - czy w tym tikaczu nie są przypadkiem cieniutkie gumki(nawet w porównaniu do seia)? Wystarczy looknąć jak cienkie gumy mają auta rajdowe na zimowe warunki. Wtedy jest duży nacisk opony na podłoże i lepiej ciągnie na śniegu. Do tego dużo zależy od bieżnika opon letnich (letnie conti sport contact 2 mają "idealny" bieżnik na zimę - nawet na równiej nawierzchni są problemy z ruszeniem na ubitym śniegu - po prostu prawie nie mają poprzecznych rowków)
uciniak Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Do tego chyba jeśli chodzi o śnieg dobrze jest mieć niezbyt szerokie opony - czy w tym tikaczu nie są przypadkiem cieniutkie gumki(nawet w porównaniu do seia)? Wystarczy looknąć jak cienkie gumy mają auta rajdowe na zimowe warunki. Wtedy jest duży nacisk opony na podłoże i lepiej ciągnie na śniegu. Do tego dużo zależy od bieżnika opon letnich (letnie conti sport contact 2 mają "idealny" bieżnik na zimę - nawet na równiej nawierzchni są problemy z ruszeniem na ubitym śniegu - po prostu prawie nie mają poprzecznych rowków) Masz rację w tico były bardzo cienkie gumki o tym zapomniałem napisać a to również bardzo ważna sprawa.
SZYNKAR Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Na moich letnich jest malutki napis po angielsku nie używać na lodzie i śniegu (Continental Eco Contact 2). Ze dwa lata temu przedwcześnie zmieniłem i popadało lekko śniegiem. Wyjechałem na próbę z suchego kwadratu (pod samochodem) i przyhamowałem na próbę jak tylko wszystkie koła znalazły się na ubitym śniegu, lodowisko ślizg niekontrolowany, ulica zablokowana, koła buksują auto stoi ludzie trąbią. PRZYCZEPNOŚĆ: W czterech chłopa można przepychać przód w bok NA LODZIE! Mój prywatny wniosek - najgorsze zimowe lepsze od najlepszych letnich. Popieram decyzję o zakupie.
Młody Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Jest zima są opony zimowe jest lato są letnie. Uważam że 430zł to nie zbyt wielka kwota a Twoje życie i innych bezcenne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się