szymus_k Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Witam, Jakiś czas temu miałem problemy z czujnikem temperatury, nie odpalał na ciepłym, dużo palił itp...ale temperatura na liczniku była OK. Wymieniłem czujnik...żadnych zmian.nadal nie odpalał na ciepłym silniku (temperaturę pokazywał OK) .. więc dałem do gościa "specjalisty" żeby obadał sprawę. Udało mu się dojść o co chodziło-wymienił kable od czujnika i autko zaczęło odpalać normalnie, nawet na ciepłym:), spalanie w normie, temp silnika 90(wg wskazań climatronika). Jednak od tego momentu nie pokazuje temperatury na zegarach? Gdzie szukać przyczyny? Do "specjalisty dałem jeszcze raz i stwierdził, że kable OK, licznik OK.. ale nie pokazuje mi temp! Czy winę może ponosić czujnik temp? Może jakieś inne sugestie?
Lu-Gi Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Miałem podobne zdarzenie w passacie, czujnik temp mi zrobił zwarcie i to wypaliło scieszki w liczniku przez co nie działała temperatura,wskaźnik paliwa i komputer MFA, Sprawdźcie jeszcze raz licznik.
szymus_k Opublikowano 27 Września 2011 Autor Opublikowano 27 Września 2011 Nadal nie wiadomo co to-ale mam chyba jakiś trop: wczoraj kilkakrotnie po odpaleniu na ciepłym pokazywał temperaturę 70 i .... spadała... aż osiągnęła magiczny poziom 60:), dziwne, komp pokazuje 90...
przepychacz Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 ..ja miałem podobny problem..okazało się że zacierał się silniczek w liczniku od wskazówki temperatury ...
J3rzyK Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Mam taki sam problem jak Wy wszystko bylo ladnie, pieknie to pewnego dnia... blat pokazywal ze silnik jest caly czas niedogrzany (climatronic i VAG pokazywał ze wszystko jest OK) wiec wyminilem owy czujnik 4-pin (a przy okazji termostat i płych) i ciagle było to samo. Dlatego zaczałem sie zastanawiac czy to nie licznik ale po podlaczeniu innych licznikow było to samo.. wiec sam juz zgłupialem co sie dzieje wczoraj podpielismy znow VAGa i sprawdzilismy poprawnosc dzialania zegarow bo mozliwe ze wlasnie owy silniczek od zegarow byl zatarty ale wszystkie wskazowki chodza jak nalezy. dlatego w tym tygoniu znow zaczne krok po kroku wymieniac wszystko i zobaczymy czy to wina czujnika (bo mozliwe ze ten ktory kupilem za pierwszym razem byl trafiony) czy moze ktorys z przewodow sie "utlenil"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się