Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Proszę o pomoc i diagnozę problemu. Nowy wątek


Wujek141

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie siedzę w brumie. Silnik : brak błędów.

Wtryskiwane paliwo : 13-15

Napięcie z pompy : 160 (blok 01)

Dawka startowa :45.

Czy tak ma być koledzy ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dział diagnostyka

Kąt początku wtrysku

To zagadnienie, które spędza najczęściej sen z powiek właścicielom 2.5TDI V6 po wymianie rozrządu.

Sprawdzenie kąta początku wtrysku dokonujemy w grupach:

- 004;

- 004BS.

Audi AG zakłada, iż wzorcowy kąt to 2*ATDC [nachOT, zaGZP] na Late przy 100% wysterowaniu pompy VP44.

Dopuszczalny zakres kąta to +/- 2*ATDC, co daje efektywnie zakres od 0* do 4* ATDC.

Ustawienie to sprawdzamy w grupie 004BS przy temperaturze płynu chłodzącego powyżej 86*C.

Poprawnie ustawiony kąt wygląda następująco:

Po przełączeniu na grupę 004 powinno dać nam to ustawienie kąta wymaganego i rzeczywistego na tożsamych wartościach przy jednoczesnym wysterowaniu pompy VP44 poniżej 100%.

http://img221.imageshack.us/img221/3574/g004007013hh5te0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...