rafand76 Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 Witam, od kilku dni zauwazylem, ze trze mi cos w prawym kole podczas delikatnego hamowania. Jak przyhamuje mocniej to nic nie slychac. Myslalem, ze jak kilka razy gwatłowanie przyhamuje to przejdzie, ale niestey nie pomaga. To chyba nie jest klocek (wymieniałem w zeszłym roku) moze tłoczek? Wiem ze trzeba rozebrac i zobaczyc, ale moze macie jakies pomysly?
Lu-Gi Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 Rozebrać i wyczyścic dokładnie papierem sciernym jarzma i klocki, i delikatnie smarem miedzianym na jarzma posmarować
przepychacz Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 ..rozebrać...przeczyścić...zeszlifować ranty..nasmarować...
rafand76 Opublikowano 30 Września 2011 Autor Opublikowano 30 Września 2011 ok, dzieki. W przyszłym tygodniu rozbieramy, zobaczymy co tam sie dzieje.
Dev Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 wystarczy że przejedziesz jarzma szczotą na szlifierce zadnego szlifowania i tym bardziej smarowania :wallbash:
przepychacz Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 ...chodzi o smarowanie prowadnic, zeszlifowanie rantów na tarczach, nakłada się tez niewielka ilość smaru miedzianego na styk klocka z prowadzeniem w jarzmie..
Dev Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 prowadnic nie trzeba smarowac poniewaz guma z której jest zrobiona nie wymaga smaru smar nie jest potrzebny a wrecz nie wskazany na klockach i jarzmach do smaru łapie sie piach który działa pozniej jak papier ścierny co powoduje wycieranie sie jarzm a co za tym idzie stukanie i nierównomierne prowadzenie klocka w jarzmie dlatego tez powinno sie kupowac klocki z blaszkami które opierają sie o jarzma
przepychacz Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 ...to dlaczego do nowych prowadnic zacisku dają specjalny smar??...
Dev Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 możesz wrzucic link tego cuda ?
przepychacz Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 proszę: http://allegro.pl/honda-civic-prowadnice-zacisku-hamulcowego-przod-i1828496536.html http://allegro.pl/prowadnice-zacisku-ham-iveco-daily-unijet-od-1999-i1806127264.html http://allegro.pl/prowadnice-zacisku-ham-fiat-ducato-boxer-jumper-i1806927552.html http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zacisku-mb-vario-prowadnice-i1811510025.html ..i wiele innych...a sam pracuje w sklepie i mam na stanie i zestawy ze smarem i sam smar...
Dev Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 Kolego, mylisz pojecia, mówimy tutaj o gumowych prowadnicach zacisku Ate a w tych linkach tego nie ma
przepychacz Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zacisku-przedniego-ford-bmw-opel-i1845228282.html ..o to chodzi?? ...
Dev Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 tak o to chodzi, w tym zestawie jest smar, widocznie do tej gumy jest potrzebna ori Ate gumowa prowadnica nie potrzebuje go
TFSI_fan Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 A ręczny odpuszcza do końca ? Podnieś ręką z lewej i prawej przy tylnych kołach mocowania linek ręcznego, u mnie prawa strona przycierała, była wina linki zajechanej. Pozdro.
rafand76 Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 A czy tarcze sa u Was przykrecone do piasty czy dopiero sruby od kola ja trzymaja? Wg ETKI tam przychodzi śruba.
Dev Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 w B7 jest wkręcona śruba w piastę bardzo przydatna sprawa podczas montazu koła
rafand76 Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 w B7 jest wkręcona śruba w piastę bardzo przydatna sprawa podczas montazu koła Czyli tarcza jest przykrecana do piasty? Wg ETKi przykrecana jest 2 srubami torx M6X16
Dev Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 wszystko zalezy od tarczy, w której jeden otwór jest pogłębiony (lub dwa) ogólnie nie są potrzebne dwie tylko jedna robie to w każdej audi w której tego nie ma najpierw zakładam tarcze i blokuję ją dwiema śrubami do kół ale krótszymi jak ori które sa za długie jest to zrobione po to aby dobrze były wycentrowane otwory tarczy do piasty nastepnie wiercę wiertłem dwustopniowym fi5 (do nierdzewki) piastę, gwintuję gwintownikiem M6 i wkręcam śrubę (najlepiej nierdzewną)
rafand76 Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 ok, dzięki za wyjaśnienie. :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się