Skocz do zawartości

rafand76

Pasjonat
  • Postów

    166
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafand76

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rafand76

0

Reputacja

  1. rafand76

    felgi stalowe do B5

    Witacje, czy felgi stalowe 15" 5x112 6,5J ET 33 beda pasowaly do B5 (benzyna 1.6)? Czy lepiej wziać z ET 45 i 6J?
  2. Podlaczyli manometry i tak stwierdzili. A tłumaczyłem im, ze: 1 osuszacz nie wiem czy był kiedykolwiek wymieniany 2 bankowo ucieka czynnik, bo zaraz po nabiciu chłodzi idealnie, a po kilku dniach już nie chlodzi a w zasadzie raz chlodzi raz nie. Po ponownym sprawdzeniu okazuje się ze czynnika jest już za mało (stad być może nie trzyma ciśnienia) A oni na to, ze sprezarka tez może być powodem ubytku czynnika. Sam nie wiem co z tym począć. Byłem w jednym z lepszych serwisów klimy w Trojmiescie.
  3. Witam, ostatnio byłem na sprawdzeniu klimy i Panowie stwierdzili ze ciśnienie skacze i ze sprezarka do wymiany bo nie trzyma ciśnienia. Czy Waszym zdaniem nie trzymaniem ciśnienia zawsze oznacza spreżarke czy może być spowodowane czyms innym? PS. Od razu dodam, ze VAG nie pokazuje zadnych błedów. Pozdrawiam
  4. Witam, jak w temacie. W zasadzie to się rozpadł i go wyjąłem. Czy możena jakoś przełożyć sam suwak z innej kratki? Czy trzeba całą kratkę wymienić? Pozdrawiam
  5. Tak i na pewno gdzies ucieka, bo po 2 mies po napełnieniu było 310 g. Byłem oczywiście u speców, ale oni podlaczyli manometry i stwierdzili, ze sprezarka ciśnienia nie trzyma, czyli umiera... A ubytek czynnika może być spowodowany wlasnie sprężarka.
  6. no tak, ale u mnie klima raz działa raz nie. Dlatego nie wiem czy bawić się w wymianę zaworu. Chce wymienić jeszcze osuszacz i sprawdzić czy się cos zmieni. Pozniej zostaje zawór lub sprężarka.
  7. Tak przy okazji Waszej dyskusji zapytam o zawór w sprężarce. Czy w przypadku niesprawnego zaworu VAG pokazuje błąd? A jeżeli tak to czy brak błędu wyklucza usterke zaworu?
  8. Osuszacze na Allegro sa już za 50 zl, po co używka? Mam ten sam problem z klimą co kolega. W chłodne dni chłodzi, w upalne nie. Czsami również potrafi przez 10 minut fajnie chłodzic, a po tym czasie przestaje. Czynnik gdzies ucieka, bo za każdym razem jest za mało przy sprawdzeniu. Byłem jakiś czas temu na sprawdzeniu w podobno najlepszym zakładzie od klimy. Panowie sprzęt podłączyli i.... stwierdzili, ze spreżarka do wymiany, bo ciśnienia nie trzyma (pływa). W sumie nie wiem co robic, bo jak jest napełniona klima to działa. Nie wiem dlaczego nie próbowali szczelności sprawdzić. Może przez to ze ucieka czynnik to ciśnienie pływa. Skad mam to wiedzieć? Nikt nie potrafi profesjonalnie tego sprawdzić. Każdy aby szybciej i żeby tylko klient zapłacił jak najwięcej.
  9. rafand76

    Dziurawy wąż

    Zalezy na czym ma polegac naprawa tego weza. Ja bym wymienil, wtedy masz pewnośc i można spokojnie nabic klime. A do czasu naprawy weza i nabicia proponuje jeżdzic z włączonym ECON (czyli wylaczona klima).
  10. Zatem sprawa wygląda tak: Address 08: Auto HVAC (8E0 820 043 BL) 09:58:06 Group 001 0.648 A A/C Valve (N280) Current 62.8 % A/C Valve (N280) Duty Cycle 26.0 % High-Pressure Signal (G65) 7.0 bar Refrigerant Circuit Pressure 09:58:06 Group 002: Last Compressor Shut-Off Criteria 0.0 Current Criteria 1.0 Last Criteria 12.0 Last but one Criteria 1.0 Last but two Criteria 09:58:06 Group 003: Left Temperature Flap Control Motor (V158) 16.0 Current Value 25.0 Specified Value 28.0 Minimum Position (Cooling) 226.0 Maximum Position (Heating) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (8E0 820 043 BL) 09:59:04 Group 004: Right Temperature Flap Control Motor (V159) 17.0 Current Value 24.0 Specified Value 27.0 Minimum Position (Cooling) 226.0 Maximum Position (Heating) 09:59:04 Group 005: Defroster Flap Control Motor (V107) 19.0 Current Value 21.0 Specified Value 24.0 Minimum Position (Lower Stop) 223.0 Maximum Position (Upper Stop) 09:59:04 Group 006: Central Flap Control Motor (V70) 181.0 Current Value 182.0 Specified Value 33.0 Minimum Position (Lower Stop) 220.0 Maximum Position (Upper Stop) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (8E0 820 043 BL) 09:59:25 Group 007: Air Flow Flap Control Motor (V71) 36.0 Current Value 34.0 Specified Value 37.0 Minimum Position (Lower Stop) 217.0 Maximum Position (Upper Stop) 09:59:25 Group 008: Air Recirculation Flap Control Motor (V113) 207.0 Current Value 207.0 Specified Value 37.0 Minimum Position (Lower Stop) 204.0 Maximum Position (Upper Stop) 09:59:25 Group 009: Temperatures I 19.8°C Left Footwell Vent Temp. (G261) 19.8°C Right Footwell Vent Temp. (G262) 18.6°C Left Vent Temp. (G150) 19.8°C Right Vent Temp. (G151) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (8E0 820 043 BL) 10:00:12 Group 010: Temperatures II 13.0°C Evaporator Outflow Temp. (G263) 30.0°C Fresh Air Intake Duct Temp. (G89) 25.0°C Calculated Ambient Temp. 25.5°C Measured Ambient Temp. (G17) 10:00:12 Group 011: Temperatures III 30.5°C Dash Panel Temp. (G65) 3060 /min Temp. Sensor Blower Speed 86.0°C Coolant Temperature ON Idle Speed Increase Request 10:00:12 Group 012 798 /min Engine Speed 0.0 km/h Vehicle Speed 0 Compressor Torque Status 13.0 Nm Required Engine Torque -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (8E0 820 043 BL) 10:02:24 Group 013 52.5 % Fresh Air Blower Actuation (V2) 2260 /min Fresh Air Blower Speed (V2) 100.0 % Status Terminal 58d 0.0 % Status Terminal 58s 10:02:24 Group 014 27.2 % Radiator Fan (V7) Requested Value 36.4 % Radiator Fan (V7) Actual Value Not Installed Air Quality Sensor (G238) 40.0 Fresh/Recirculated Air Request 10:02:24 Group 015 R.wn.h.OFF Rear Window Heating (Z1) Not Installed Front Window Heating (Z2) OFF Axiliary Heater Actuation Not Installed Convertible Top -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- A tu po 30 minutach na włączonym silniku i klimie: Address 08: Auto HVAC (8E0 820 043 BL) 10:29:13 Group 011: Temperatures III 29.0°C Dash Panel Temp. (G65) 3000 /min Temp. Sensor Blower Speed 93.0°C Coolant Temperature ON Idle Speed Increase Request 10:29:13 Group 010: Temperatures II 20.5°C Evaporator Outflow Temp. (G263) 36.0°C Fresh Air Intake Duct Temp. (G89) 25.0°C Calculated Ambient Temp. 31.0°C Measured Ambient Temp. (G17) 10:29:13 Group 001 0.652 A A/C Valve (N280) Current 69.8 % A/C Valve (N280) Duty Cycle 39.5 % High-Pressure Signal (G65) 12.0 bar Refrigerant Circuit Pressure Z tego co zaobserwowałem to sprezarka daje rozne ciśnienie. Raz jest 6 bar, raz 12, czasami 13. Pozniej spada do 7, 6. ---------- Post dopisany 11-06-2014 at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2014 at 10:47 ---------- Byłem dzisiaj na odgrzybianiu i sprawdzeniu. Okazuje się ze zamiast 530 było 310, wniosek z tego ze gdzies ucieka niestety, bo jakies 2 miesiące temu, może 3 miałem nabijana klime. Oczywiście teraz klima chłodzi dobrze. ---------- Post dopisany at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ---------- Ja wiem ze to trudno stwierdzić, ale może ktoś wie gdzie najczęściej wystepuje nieszczelność w układzie ?
  11. rafand76

    Zalety i wady 2.0TFSI

    a ja caly czas jezdze na Castrolu 5W-30
  12. rafand76

    przewód z parownika

    Nie zrozumiales mnie. Nie mowie już o wężyku pod samochodem tylko o otworze w schowku (mam chłodzony) przez który włożę sonde. Poza tym nie jest kwestia odkrcenia 5 srub. W przypadku cłodzonego schowka jest to bardzo skomplikowane, zwłaszcza jak zakładasz go z powrotem i próbujesz podlaczyc przewód od klimy. Wiem, bo to robilem jakiś czas temu, jak naprawiałem zawias i montowałem zmieniarke.
  13. rafand76

    przewód z parownika

    No tak, ale po co, skoro mogę sonde wsunąc poprzez ten otwór. Przeciez on dochodzi wlasnie do tego miejsca o którym mówisz.
  14. rafand76

    przewód z parownika

    Tak wiem już, ale jak się ma klimatyzowany schowek to można przez ten otwór w schowku?
  15. rafand76

    Problem z Termostatem?

    Zgadzam się z kolega afroo. Temp nie powinna drgnąć mimo wszystko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...