mosqitt Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Witam, Podczas wymiany rozrządu u pacjenta stwierdzono lekko wytarty wałek rozrządu, więc przy okazji wymiany paska postanowiłem zrobić pasek, wałek + hydro-popychacze. Pacjent to silnik ARL. Ale moje pytanie dotyczy wtryskiwaczy. Otóż żeby dostać się do wałka i szklanek, należy zdemontować dźwignie popychające wtryskiwacze. Czy po wymianie wałka i ponownym montażu dźwigni, należy je w jakiś sposób wyregulować? pzdr[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 16:56_________________________________________________nikt nie wie?
Bieniek Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Trzeba,ale nie wiem jak to sie robi :decayed:
mosqitt Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 Dobre i tyle, jest jakiś trop ;]
dariodario Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?2630-Regulacja-pompowtryskiwaczy-w-1.9-TDI-AJM/page2
mosqitt Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 Znalazłem taką instrukcję. Myślę że bez tego czujnika też można spróbować ustawić.
wrclaguna Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2199436
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się