Uneek Eth 0 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Witam. Mam 2 problemy: 1. Poszukuję numerów katalogowych uszczelek: - między turbinkę a kolektor wydechowy, - między turbinkę a rurę wydechową. 2. Gdzie we Wrocku lub okolicach mogę wyczyścić geometrię turbiny (chyba mam zapieczone kierownice i sztanga nie wykonuje pełnego zakresu ruchów)? Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 kolego ja pelna regeneracje robie w tej firmie, mozesz zadzwonic i zapytac sie o oczyszczanie http://turbo-tec.pl/ pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uneek Eth 0 Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 kolego ja pelna regeneracje robie w tej firmie, mozesz zadzwonic i zapytac sie o oczyszczanie http://turbo-tec.pl/ pozdrawiam Jaworzno k. Katowic, dla mnie to za daleko, samochód mi potrzebny więc musiałbym jechać osobiście i zrobić czyszczenie na miejscu... Może ktoś z Wrocławia się wypowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Witam. Mam 2 problemy: 1. Poszukuję numerów katalogowych uszczelek: - między turbinkę a kolektor wydechowy, tam nie ma zadnej uszczelki .... a druga miedzy Turbo a wydech byla podawana jakos niedawno .. poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uneek Eth 0 Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Chyba jest tak jak mówisz spanky. Jest tylko jedna uszczelka... Zaraz jej poszukam... Dzięki. P.S. Co jeszcze jest potrzebne przy ponownym zakładaniu turbinki (co należy wymienić) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYCHA 1 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 UNEk...jestem w podobnej sytuacji....WROCŁAW Byłem w ASO...wcześniej sam poszukłaem w ETCE i znalazłem tylko jedną uszczelkę turbo -wydech duż amedziana uszczelka. Co dziwne kiedyś ktoś pisał że trzeba wymienić uszczelki od przewodów olejowych WY i WE od turba. Otóż w sprzedaży ORI nie ma, można kupić cały przewód, lub kruce za 260 zł. Jutro lub sobotę...będę miał uszczelkę to ci podam numer lub zdjęcie.... A regeneracja zajmę się sam....znów mechaniole mogą coś spartolić......na forum jest instruktaż. POZDRO SZYCHA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uneek Eth 0 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 UNEk...jestem w podobnej sytuacji....WROCŁAW Byłem w ASO...wcześniej sam poszukłaem w ETCE i znalazłem tylko jedną uszczelkę turbo -wydech duż amedziana uszczelka. Co dziwne kiedyś ktoś pisał że trzeba wymienić uszczelki od przewodów olejowych WY i WE od turba. Otóż w sprzedaży ORI nie ma, można kupić cały przewód, lub kruce za 260 zł. Jutro lub sobotę...będę miał uszczelkę to ci podam numer lub zdjęcie.... A regeneracja zajmę się sam....znów mechaniole mogą coś spartolić......na forum jest instruktaż. POZDRO SZYCHA OK. Dzięki. Czeka na info. Regeneracja samemu - też bym się skusił ale nie mam garażu a trochę to trwa, poza tym można coś spartolić i nie wiadomo co tam w środku jeszcze siedzi? Ja podejrzewam u siebie zmienną geometrię. Co do regeneracji znalazłem we Wrocku: http://www.turbojulita.pl/ Lecz nie zajmują się tam tylko czyszczeniem geometrii tylko całej turbinki - koszt 1.000 zł Podobno są jakieś 2 warsztaty w Borowej 20km za Wrockiem, czy ktoś coś o nich słyszał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Chyba jest tak jak mówisz spanky. Jest tylko jedna uszczelka... nie chyba tylko napewno .... !!!! [wymienialem turbo ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYCHA 1 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Panowie.... Dwa razy już rozbierałem turbo.... narazie jestem padnięty....sobota nr 1. :>..niedziela nr 2 .....opisze póżniej mam foty...i kilka przestóg dla smiałków. Radocha przerzdnia....nie taki straszny diabeł...trzeba mieć dobry kanał (podnośnk) ... trzy komplety kuczy... a w AFN (może generalnie audi ma inne turbo niz WW) jest trochę inne turbo niż na słynej stroinie o passatach. Narasie wszystko cyka. :th: Pozdro SZYCHA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sleev 0 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Jak chcesz dawać turbo do turbojulity to polecam w 100% Bardzo dobry zakład. Pełna fachurka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uneek Eth 0 Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 SZYCHA, miałeś dać info o uszczelce (nr katalogowy), a co do opisu i przestróg - jak będzie gotowy to daj znać na pw... Dzięki. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się