Skocz do zawartości

Sleev

Pasjonat
  • Postów

    104
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sleev

Osiągnięcia Sleev

0

Reputacja

  1. Według mnie jak nie dmucha a olej gromadzi się w dużej ilości świadczyć może o druciarsko "naprawionej" odmie czyli zwalonej tkaninie i zostawieniu resztek filtra. Być może mechanik też ją uszkodził przy wkładaniu bo jest tam trochę ciasno. Generalnie niestety jest tak: -jak sam nie zrobisz dobrze mieć nie będziesz :/
  2. No to kąt wtrysku sprawdza się inaczej niestety Kudlaty... Rozgrzewasz silnik do 90* wchodzisz w silnik grupa 004 i dajesz switch to basic settings. Nastawnik pompy będzie się cyklicznie przestawiał i silnik będzie w tym czasie wyraźnie inaczej pracował. Gdy w trzecim polu pojawi się late kąt wtrysku powinien wynosić 2*ATDC (z tolerancją max +/- 2* ale lepiej żeby było zbliżone do dwóch) Po dokonaniu odczytów wciśniej switch to meas blocks i wyłącz VC. Pozdrawiam!
  3. A jak sprawdzaliście kąt wtrysku - opisz. Prawdopodobnie tu leży problem i przyczyna Twoich bolączek. Napisz a ja Ci potem powiem jak to ma być zrobione. Wyjdzie na jaw wiedza mechanika
  4. A jak jest z vim hackiem? Będzie dalej działał po z update'owaniu softu czy od nowa trzeba robić?
  5. Dziunek nie chcę Cię straszyć ale: - u siebie z rozwalonym wtryskiem sterującym jeżdziłem bez prawie żadnych problemów dość długo - koleżanka w 1.9 tdi z rozwalonym wtryskiem jeżdziła też dość długo tyle że strasznie hałasował silnik - normalnie traktor Mogła się zapowietrzyć pompa, przewody paliwowe albo sama pompa paść czego oczywiście Ci nie życzę. Najpierw posprawdzaj wszystko a później ewentualnie zmianiaj. Może u Ciebie błąd z g80 uniemożliwia pracę silnika??
  6. Jak chcesz dawać turbo do turbojulity to polecam w 100% Bardzo dobry zakład. Pełna fachurka
  7. Prawdopodobnie czeka Cię regeneracja turbo Uszczelniacze pewnie poszły i ssie olej. Preawdź ile masz oleju żebyś silnika niue zatarł...
  8. Wymień te wężyki tak jak kolega mówi. Kup tylko wężyki orginalne lub firmy GATES Inne rzemiosło zacznie za chwilę lać. Ceny GATES'a są praktyczie takie same jak innych firm. Wężykami nadmiar paliwa wraca do pompy. Pozdrawiam! PS. prawdopodobnie zmęczenie materiału. Tak że wtryskami się nie przejmój
  9. Była bardzo długa i burzliwa byskusja n/t mixolu na AKP. Autorytety polecają... Ja z wasnego doświadczenia i przemysleń mogę powiedzieć: 1) leję MIXOL (lejcie jaki wam się kupi - może być orlen Mixol-S ) 250-300ml na bak 70l 2) leję co każde tankowanie bo bez sensu jest lanie co jakiś czas ponieważ mixol ma na celu smarowanie pompy/PD i smarowanie oraz czyszczenie wtrysków więc proces powinien odbywać się ciągle. Pozatym taka ilość oleju dla diesla jest jak najbardziej do przepalenia bez żadnych problemów 3) róznice: - możliwe że subiektywna - pompa ciszej i bardziej miękko chodzi - sprawdzona i udokumentowana - korekcje się w znacznym stopniu POPRAWIAJĄ! Tyle ode mnie Pozdrawiam!
  10. A ja proponuje 200-300ml mixola na zbiornik zaraz przed tankowaniem. Pomaga-pompa ciszej chodzi i korekcje się poprawiają. Zresztą poczytajcie na AKP dużo o mixoli było i Piotruś potwierdza zbawienny wpływ Mixola - a on się naprawdę zna... PS. Dolałem ceramizer Liqui Moly Ceratec do oleju i silnik wyraźnie lżej pracuje. Polecam. Ale następnym razem wleje chyba ten ceramizer.pl bo duzo się o nim pozytywnego naczytałem. Może wreszcie popychacze w 2.5 v6 tdi nie będą zdychały po tym.
  11. Prawdopodobnie uszczelnienie turbiny. Najpewniej będziesz musiał dać turbo do regeneracji.
  12. Jakiej firmy zawias proponujecie? Mogę mieć ori TRW ze śróbami i końcówkami drążków za 1400 brutto z gwarancją z pewnego żródła. Czy to dobra cena i czy nie lepiej kupić LEMFORDERA? Której firmy części są montowane na pierwszy raz? Pozdrawiam i dziękuję za odp.
  13. Ok dziękuję Czyli śmiało mogę lać g004000? Ile oleju wchodzi do układu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...