Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z wycieraczkami przód


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam! spadł dziś dość sporawy deszcz.. To wiadomo, wycieraczki chodziły na wysokich obrotach. Po jakimś czasie jedna wycieraczka naszła na drugą. Musiałem ręcznie je sprowadzić do stanu początkowego i reszte drogi (20km) wracać praktycznie bez widoczności :wallbash: Istna masakra!

Wrociłem do domu, zajechałem do garażu, włączyłem jeszcze raz. Znów naszła jedna na drugą plus dodatkowo w pewnym momencie się tak jakby zacinają, słychać jakieś odgłosy (podejrzewam, że z silnika wycieraczek), jak ruszę ręką to dalej chodzą do momentu, gdy się nie najdą i 'przytną'. Wydaje mi się, że to może silniczek coś szwankuje? Może miał ktoś z Was podobną sytuacje, proszę pomóżcie! :)

Opublikowano

Jesli jedna naszła na druga to jedna musiała sie zatrzymać. Sprawdz bo może sie odkręciła? A jak nie to odkręc oba ramiona, włącz wycieraczki, otwórz maske i podejrzyj co sie dzieje z całym mechanizmem.

Opublikowano

nic Ci sie nie polizowalo? sprawdz czy nie odkrcilo sie cos? zrob tak jak kolega zaproponowal :)

Opublikowano

u mnie było podobnie. okazało się, że wyrobiły sie wielokliny przy wycieraczkach.ściągnij je i zobacz. ja narazie dokręciłem mocno te nakrętki i póki co działa,choć to rozwiązanie tymczasowe..

Opublikowano

ok, posprawdzam wszystko :) wielkie dzięki! :good:[br]Dopisany: 09 Październik 2011, 17:30_________________________________________________słuchajcie! Bo teraz już nie nachodzi jedna na drugą, tylko zatrzymują się na środku szyby i stoją.. Musze ręką popchać, żeby poszły do końca i wróciły. Gdy się zatrzymają towarzyszy im odgłos tak jakby tego silniczka..

a takie coś ktoś może kiedyś miał może? :shocked:

Opublikowano

zapiekające sie mechanizmy wycieraczek to standard :thumbdown: poszukaj bo na forum jest dosc dobrze opisane przez kolegów jak to naprawic

Opublikowano

zapiekające sie mechanizmy wycieraczek to standard :thumbdown: poszukaj bo na forum jest dosc dobrze opisane przez kolegów jak to naprawic

dokładnie ,do zrobienia to jest :wink4: ,koło godzinki roboty lub 50 pln (poszedłem na łatwiznę :gwizdanie:) i mechanik Ci to zrobi :good:

Opublikowano

a wytłumaczcue mi tak w skrócie, bo szukam szukam i znaleźć nie mogę ;o Co muszę zrobić?

z góry dzięki :hi:

Opublikowano

hmmm, ja wiem, ja wiem. Nawet powiem więcej - mam linka do tej strony w zakładkach ;P

ale dzięki wielkie! :wink4::hi:

Opublikowano

zapytałeś

a wytłumaczcue mi tak w skrócie, bo szukam szukam i znaleźć nie mogę ;o Co muszę zrobić?

z góry dzięki :hi:

odpowiedziałem

a Ty na to piszesz

hmmm, ja wiem, ja wiem. Nawet powiem więcej - mam linka do tej strony w zakładkach ;P

ale dzięki wielkie! :wink4::hi:

to ja już nie wiem jak Ci stary pomóc :gwizdanie: ,w linku masz wszystko tak opisane ,że nawet ja ( :polew:) bym sobie z tym poradził , powodzonka :good:

Opublikowano

ja wymiwnilem caly mechanizm bez silniczka,koszt nowego120zl i po bolu

Opublikowano

jest to jakieś rozwiązanie :good: ale za połowę tego mam też taki efekt :wink4:

Opublikowano

chcialem jeszcze dodac,ze mozna to wymienic bez odkrecania skrzynki z ecu,i sciagania tej dzwigni z silniczka(odpada ponowne ustawianie},troche gimnastyki,nic na sile i da rade

Opublikowano

a powiedzcie mi.. Czy mechanizm z silniczkiem od anglika bedzie ok? Czy anglik ma jakoś inaczej? Bo mam okazje tanio kupić cały mechanizm i silniczek, więc grzech by było nie skorzystać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...