AudiB4 1 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Czy po wymianie końcówek wtrysków ze DSLA 150P357(0.185)ori 1Z na DSLA 150P520(0.205) AFN obie końcówki z ciśnieniem otwarcia 190bar jest konieczna regulacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Czy po wymianie końcówek wtrysków ze DSLA 150P357(0.185)ori 1Z na DSLA 150P520(0.205) AFN obie końcówki z ciśnieniem otwarcia 190bar jest konieczna regulacja? regulacja czego ? sprawdzasz Vag'iem podstawowe parametry i juz wiesz czy cos trzeba regulowac czy nie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiB4 1 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Ciśnienia otwarcia:) ,to będzie o tyle trudne bo sterownik jest Bosch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Hehe nie ciśnienia otwarcia sprawdzasz, tylko podstawowe parametry pracy silnika czyli kąt wtrysku, dawkę na jałowym, korekcje itp, najlepiej komplet logów statycznych i dynamicznych zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luzur 0 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Każdemu TDI VP przy przebiegu ponad 200k km przydała by sie regulacja ciśnień otwarcia. A po zmianie na końcówki o innej średnicy tym bardziej. Oczywiście jak nie wyregulujesz to silnik zapali i będzie jeździł, ale nie ta moc, spalanie itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Jak regulować to ciśnienie otwarcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Jak regulować to ciśnienie otwarcia? bez maszyny nie ustawisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luzur 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Między sprężynami we wtrysku są podkładki, reguluje się odpowiednio dobierając ich grubość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Jak regulować to ciśnienie otwarcia? bez maszyny nie ustawisz Między sprężynami we wtrysku są podkładki, reguluje się odpowiednio dobierając ich grubość. Jednym słowem najlepiej oddaj do pompiarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Oddam tylko ciekawi mnie czy jak się z nimi umówię np na tą i na tą godzinę to czy wyjmą mi wtryski z auta bo nie mam jak inaczej się do nich odstać (czyt. do zakładu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się