Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o sprawdzenie logów- turbina po czyszczeniu


awt

Rekomendowane odpowiedzi

b5 afn rocznik 96 przebieg 344000:) Oddałem turbinę na sprawdzenie,powiedziano mi ze tragedii nie ma ale kierownice powietrza były zapaćkane jak cholera i ze wystarczyło samo czyszczenie kierownic, jakbyście mogli sprawdzić czy wszystko jest w porządku.

To moje pierwsze logi jak coś spie**yłem to powiedzcie to odrazu postaram się poprawić[br]

pomiar nr 1

pomiar1.jpg

[br]

pomiar nr 2 tak dla pewności

pomiar2.jpg

[br]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kierownice w turbo byłyby zasyfione porządnie to dałoby radę rozpędzić auto do np.180km/h? Pytam bo spotkałem się z takim stwierdzeniem na forum, a ten przypadek dotyczy mojego samochodu. Dwa miesiące temu wrzuciłem logi, ale nikt nie odpowiedział jak to teraz wygląda( pierwsze logi zamieszczone przeze mnie były zrobione na źle podpiętym podciśnieniu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie słuchaj takich stwierdzeń, czy kierownice zasyfione czy nie sprawdza się na podstawie logów a nie na podstawie testowania czy poleci 180km/h... przykład: dwa identycznie auta, w obu autach zasyfione kierownice na maksa, w jednym zakleszczone w pozycji minimalnego doładowania w drugim w innej pozycji, jedno idzie max 140 a drugie 220, to było tyle na temat owego stwierdzenia :hi: zrób logi jak należy to uzyskasz pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie logi jeszcze przeprowadzić? tzn które i jeśli się je robi inaczej to czy znajdę w faq'u info jak to zrobić bo jestem zielony w tym temacie a tworząc te wzorowałem sie na informacjach z faq'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próba statyczna-> nagrzej silnik do 90C i dalej działaj w następujący sposób;):

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023

grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011

próba dynamiczna:

dołóż grupy: 000, 001, 004, 010,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pardon, zagalopowałem się;) ... przydałoby się uaktualnić instrukcję w dziale diagnostyka żeby osoby nie mające PD, a robiące logi pierwszy raz wiedziałyktóre grupy logować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co ma robic reszte logów przeciez chciał sie dowiedziec jak z turbina i uzyskal odpowiedz ze jest ok , lmm ok i tyle w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma możliwość sprawdzić cały silnik to czemu nie, tyle w temacie

ale po co kogos chcesz uszcześliwiać na wyrost , caly silnik to mozesz sprawdzic ale organoleptycznie jak go rozkrecisz a teraz to mozesz poprzez logi sprawdzic jego parametry pracy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli Maciek chce zrobić logi i je wrzucić i nikt go nie zmusza to dlaczego miałby tego nie zrobić. Sądzę, że jest ciekaw czy pozostałe parametry, które można sprawdzić logując grupy są w normie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...