Biszczan Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Witam, jak w temacie: proszę o pomoc w analizie i znalezieniu przyczyny późnego wstawania turbo, nie mogę dodać niektórych grup na stronkę żeby wygenerować link niestety, jutro spróbuję zrobić jeszcze raz nowe logi i wrzucić, pozdrawiam. Próba statyczna: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60514.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60515.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60516.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60517.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60518.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60519.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60520.html Basic Settings: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60521.html Próba dynamiczna: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60522.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60523.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60524.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60525.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60526.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_60527.html
Sztomel Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Sprawdź sobie wężyki podciśnienia. Turbo wolno wstaje ale potem ma również problem z utrzymaniem zadanej wartości. Chwilowe przeładowanie świadczy też, że zaczyna się przycinać zmienna geometria.
Biszczan Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 Wężyki wymieniłem(stare były dobre), nie mogłem się dobrać tylko do tego od akumulatora podciśnienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się