Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] Problem ze spaleniem DPF-a


marcintuchola

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem świeżo po przekładce silnika BKN na ASB. Został wycięty kat za turbo ale DPF został. Na zegarch pali sie kontrolka silnika i na komputerze wyświetla się tłumik z kropkami. Próbowałem zrobić proces spalania jechałem ok. 20min z obrotami 2tys i nic kontrolki nie gasną. Jestem umówiony na wycięcie DPF ale we wrocławiu i czy można tak jeździć bo mam kawał drogi?? Dodam że auto na początku kopci na biało. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ale kolega Patrox pomógł mi w wielu wątpliwościach dotyczące przekładki silnika dlatego chcę się wybrać do wrocławia :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zegarch pali sie kontrolka silnika i na komputerze wyświetla się tłumik z kropkami. Próbowałem zrobić proces spalania jechałem ok. 20min z obrotami 2tys i nic kontrolki nie gasną.

Trzeba sprawdzic w blokach pomiarowych jakie jest % zatkany DPF :)

Filtr cząstek awaryjne Regeneracja

Wymagania wstępne:

Zapłon włączony

Silnik ON (Idle)

Temperatury oleju powyżej 70 ° C (patrz MVB 007,2)

Filtr cząstek obciążenia poniżej 68g (patrz MVB 104,3)

Jeśli filtr cząstek obciążenia wynosi powyżej 68g Filtr cząstek należy wymienić, ponieważ samochód może spalić podczas regeneracji.

Silnik Hood ZAMKNIĘTY

Hamulec postojowy działalnością

Transmisja w (P) ARK

Temperatury w Układ wydechowy może wzrosnąć do 300 ° C!!

Brak kodów błędów przechowywanych

Konsumenci Power ON (światło, ogrzewanie siedzeń, przód / tył ogrzewanie okna, Climate Control)

Regeneracja może trwać do 40 minut, prędkość obrotowa silnika automatycznie zwiększa do około 1500 RPM.

[Wybierz]

[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

Początek Regeneracja Wprowadzanie 10016.

[Do It!]

[Pom. Blocks - 08]

Wybierz z wszystkich 3 grup naraz 100, 101 i 102

[Go!]

MVB 100.1: Prędkość obrotowa silnika

MVB 100.3: Licznik Regeneracja / Timer

MVB 100.4: Regeneration Abort uznanych (0 = brak Abort / 1 = Przerwij uznanych)

MVB 101.4: Status Regeneration (001 = ogrzewanie Up, 010 = Regeneracja, 100 = Cooling Down)

MVB 102.1: Temperatura przed Catalyst

MVB 102.2: Temperatura przed filtr cząstek

[Gotowe, powrót]

[Zamknij Controller, Go Back - 06]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zegarch pali sie kontrolka silnika i na komputerze wyświetla się tłumik z kropkami. Próbowałem zrobić proces spalania jechałem ok. 20min z obrotami 2tys i nic kontrolki nie gasną.

Trzeba sprawdzic w blokach pomiarowych jakie jest % zatkany DPF :)

Filtr cząstek awaryjne Regeneracja

Wymagania wstępne:

Zapłon włączony

Silnik ON (Idle)

Temperatury oleju powyżej 70 ° C (patrz MVB 007,2)

Filtr cząstek obciążenia poniżej 68g (patrz MVB 104,3)

Jeśli filtr cząstek obciążenia wynosi powyżej 68g Filtr cząstek należy wymienić, ponieważ samochód może spalić podczas regeneracji.

Silnik Hood ZAMKNIĘTY

Hamulec postojowy działalnością

Transmisja w (P) ARK

Temperatury w Układ wydechowy może wzrosnąć do 300 ° C!!

Brak kodów błędów przechowywanych

Konsumenci Power ON (światło, ogrzewanie siedzeń, przód / tył ogrzewanie okna, Climate Control)

Regeneracja może trwać do 40 minut, prędkość obrotowa silnika automatycznie zwiększa do około 1500 RPM.

[Wybierz]

[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

Początek Regeneracja Wprowadzanie 10016.

[Do It!]

[Pom. Blocks - 08]

Wybierz z wszystkich 3 grup naraz 100, 101 i 102

[Go!]

MVB 100.1: Prędkość obrotowa silnika

MVB 100.3: Licznik Regeneracja / Timer

MVB 100.4: Regeneration Abort uznanych (0 = brak Abort / 1 = Przerwij uznanych)

MVB 101.4: Status Regeneration (001 = ogrzewanie Up, 010 = Regeneracja, 100 = Cooling Down)

MVB 102.1: Temperatura przed Catalyst

MVB 102.2: Temperatura przed filtr cząstek

[Gotowe, powrót]

[Zamknij Controller, Go Back - 06]

:hi:

to że 68g i filtr zapchany to chyba nie do końca prawda.ja miałem 86g(zdjęcie poniżej) i było zero problemóm z DPF

:polew:

08082011302.jpg

:polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba sprawdzic w blokach pomiarowych jakie jest % zatkany DPF :)

Filtr cząstek obciążenia poniżej 68g (patrz MVB 104,3)

Cześć.

Starałem się sprawdzić w bloku pomiarowym 104 i w pozycji nr3 i mam 0.

Bląd jaki mi wyskakuje 008194, robiłem procedure wypalania samochod z 30 min wypalal dpf, po czym po ruszeniu znowu wyskakuje bład.

W którym momencie procedure uznaje sie za zakończona? Orientujecie sie jaki jest koszt wyciecia dpf'a z korekta softu?

Audi a4 bkn 3.0

Pozdrawiam

KUBA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak rozwiązałes ten problem bo u mnie jest tak samo, wartość w bloku 104,3 wynosi po odpaleniu 0, po ruszeniu przy 2100 obr wpada mi w tryb awaryjny, miga kontrolka świec żarowych i wyskakuje błąd 008194. Pomoże ktoś ?? silnik ASB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...