Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Obniżone auto czas na wymiane amorków jakie by delikatnie podnieść


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:hi: Witam wszystkich odwiedzjących mój post. Sprawa jest taka, autko sprowadzone, obniżone przód opona sie delikatnie chowa a tyl równo z oponą 205/55/16 spreżyny czarne, czas na wymianę amorków. Jak rozpoznac obnizenie auta? jakie amorki musze kupic? sportowe czy moge załozyc normalne? na te sprezynki, nie ukrywam ze chiał bym podniesc o jakies 10-20mm bo lezaca puszka po piwie czepia podwozie, wygląda to fajnie ale juz raz wymieniałem miskę i mam delikatne przyszorowane podwozie co radzicie? :embarrassed:
Opublikowano

kolego jestem przed tym samym zabiegiem...sama zmiana amorka nic Ci nie da jesli nie zmienisz sprezyn..ja zakupilem sprezynki ori tutaj na forum a amorki bilsteina, nie chce w zimie robic za plog

Opublikowano

Ja kupiłem eibachy -30mm i nowe amorki bilsteina i powiem Ci że na 100% nie zeszło 30mm od serii. Te amorki są jakieś inne. Znajomy założył do tych samych sprężyn sportowe amorki i siedzi niżej.

Opublikowano

Rozumiem tak się składa że posiadam seryjne zprężynki były w bagarzniku podczas zakupu :) więc bedzie lepiej jak kupię krutsze sportowe amorki i ten komplet załorze? co myslicie o tym MTS TECHNIK

http://moto.allegro.pl/amortyzatory-sportowe-audi-a4-b5-95-00-od-mts-i1889355221.html

Wiem ze amorki bilsteina to wysoka półka ale dla mnie to za dóży wydatek podobno opinnie technika sa nie zle dają 2 letnią gwarancję. Ma moze ktos jeszcze jakies doswiadczenia lub fotki jak to by wygladalo?

Opublikowano

Z tego co ja wiem to za obniżenie auta odpowiadają sprężyny i do takiego zestawu jak Eibach Pro Kit można bez problemu zastosować seryjne amorki.

Opublikowano

A może pomogło by Ci załorzenie sprężyn 1BV lub 1BE :mysli:

Opublikowano

Tak ale nie moge sobie pozwolic na zakóp spręzyn i amorków musze wykorzystac to co mam, ma ktos jakies rozwiązane czy nie da się tak?

Opublikowano

Te amory MTS mają regulację 5cio stopniową więc powinieneś coś wykombinować żeby podwyższyć auto.Cała rzecz w tym,że regulacji ulega dolne mocowanie sprężyny (jest przesuwne po amortyzatorze).

Opublikowano

kolego na dniach mysle ze pod koniec przyszlego tygodnia bede zmienial zawias chce wrocic do serii mam zalozone sportowe zawieszenie ktore bede chcial sprzedac w komplecie za 400zl 4 amorki i sprezyny zobacz sobie w dziale "moje a4" moje auto jak stoi na tym zawiasie zawsze jakos mozemy sie dogadac

Opublikowano

reguluje powiadasz ale chyba tylko sam tył? przodu nie podniosę a o to głównie mi chodzi[br]Dopisany: 23 Październik 2011, 10:22_________________________________________________Witam chiał bym wznowic temat gdyż okazalo sie ze sprerzynjki ktore były w bagarzniku przy zakupie autka i lerzą w garazu to chyba 1BE tył 2 białe i 1 szara kropka a przód róz i zielona, jakie amorki polecacie do nich? jaką wysokosc uzyskam na tych sprerzynkach?

Opublikowano

Ja kupiłem eibachy -30mm i nowe amorki bilsteina i powiem Ci że na 100% nie zeszło 30mm od serii. Te amorki są jakieś inne. Znajomy założył do tych samych sprężyn sportowe amorki i siedzi niżej.

Amorki Bilsteina B4 pchają auto około 15mm w górę. Dolna podstawa sprężyny siedzi po prostu wyżej od serii (mówię o 1BA). Mam to sprawdzone u siebie i jest tak na 100%.

Opublikowano

Ja kupiłem eibachy -30mm i nowe amorki bilsteina i powiem Ci że na 100% nie zeszło 30mm od serii. Te amorki są jakieś inne. Znajomy założył do tych samych sprężyn sportowe amorki i siedzi niżej.

Amorki Bilsteina B4 pchają auto około 15mm w górę. Dolna podstawa sprężyny siedzi po prostu wyżej od serii (mówię o 1BA). Mam to sprawdzone u siebie i jest tak na 100%.

Chyba masz rację bo mam takie wrażenie ale efekt w 100% mnie zadowala :good: Jak kolega kupi sobie bilsteiny do tego 1BE to będzie git :good:

Opublikowano

Dzięki chłopaki to bedą bilsteiny juz znalazlem i zamawiam :good:[br]Dopisany: 23 Styczeń 2012, 14:02_________________________________________________Ale jest pewien problem Panowie sa 2 rodzaje BILSTEIN jeden BILSTEIN VNE-4577 do zawieszenia niby sportowego o numerze orginału 8D0 413 031AE a takowe zurzyte BOGE posiadam z tymi sprezynami 1BE. Aukcje do zglądu.

http://allegro.pl/bilstein-amortyzator-przod-a4-a6-passat-b5-sport-i2047954778.html

http://allegro.pl/amort-przod-audi-a4-a6-vw-passat-bilstein-gliwice-i2034381675.html

I BILSTEIN PNE-3116

http://allegro.pl/amort-przod-audi-a4-a6-vw-passat-bilstein-gliwice-i2033798188.html

które wybrac ? PNE-3116 mogę kupic w promocyjnej cenie sporo zaoszczędzę ale czy warto? wolał bym kupic odpowiednie

Opublikowano

Jak tylko możesz to bierz te pierwsze. Ja mam te drugie i też nie narzekam ale na pewno lepiej by się jeździło na tych z pierwszego linka :naughty:

Opublikowano

Czyli sportowe te ktore były przy tych sprezynach :) w koncu to jest seyjne sportowe zawieszenie do A4 :naughty: a co z tyłem co polecacie by zachowac wygląd? obecnie mam przod nirzej a tył wyrzej wygląda to agresywnie ale che to połączyc z konfortem jazdy, jakie amorki na tył?

Opublikowano

I przód i tył, te same dedykowane do 1BE amorki :naughty:

Opublikowano

Ja mam u siebie BILSTEIN VNE-4577 na przodzie i to są te, które pchają auto w górę. Ciekawe dlaczego na aukcji piszą, że są do zawieszenia sportowego - ja miałem o tym symbolu amortyzatory dobrane pod zawieszenie standardowe 1BA...

Ogólnie byłem bardzo wściekły na te amorki bo nikt mnie nie poinformował, że auto pójdzie znacząco do góry. Sprężyna 1BA + amor VNE-4577 i auto wyglądało jak koza. Musiałem ratować się sprężynami H&R -35mm na przód (szukałem od 1BE lecz nigdzie nie mogłem znaleźć). Było idealnie, auto stało równo i umiarkowanie nisko. Wszystko do czasu kiedy na tył nie wsadziłem Bilsteina BNE-2920 - po tej aukcji "pupa" jest wyżej od przodu o około 10-15mm. Teraz wygląda średnio ciekawie. Dodatkowo jeszcze mnie mechanik kasował 150 zł za wymianę pary amortyzatorów, a płaciłem mu już 3 razy (2 raz przód i raz tył), lecz jeśli Ty chcesz podnieść auto bez wymiany sprężyn to chyba jedyne rozwiązanie. Chętnie wsadziłbym całe zawieszenie 1BE ale już za dużo kasy utopiłem.

Dodam że za VNE-4577 płaciłem 160zł szt + 30zł za odboje, a za BNE-2920 170zł szt i 40 zł odboje.

Daj znać ile auto poszło w górę - zmierz wysokość od ziemi do rantu w osi koła przed i po wymianie.

Opublikowano

Dlatego własnie załorzylem ten temat obecnie mam flegi 16/55/205, przod 61cm od podłrza do natkola a tył 59,5. che ja podniesc o jakies 2 -3cm mysle ze to bedzie umiarkowanie gdyz posiadam w garzau speazyne 1BE i chial bym za waszą pomocą odpowiednie amorki zeby nie stała jak ta przyałowiowa koza. Soobolek widze ze jestes z mego regionu mosze sie stykniemy i opowiesz mi o całej operacji tymbardziej ze na lato chcę ja obuc w 17/50/205 sline [br]Dopisany: 23 Styczeń 2012, 21:06_________________________________________________No to namieszaliscie mi lepiej jak kupie sportowe czy zwykłe bilstejny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...