Grzesiekkbc Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Witam, kolega ma Passata 1,9 TDI AHU, mówił mi że mu pali dużo to podpiąłem go dzisiaj wieczorkiem pod VAG-a na com nic nie pokazało więc włączyłem Polskiego Vaga i tam mnie zaciekawiło jedno a mianowicie masa zasysanego powietrza czy jakoś tak. Moje pytanie brzmi jeśli silnik pracuje na jałowym to masa zakładana i aktualna powinny się pokrywać? czy nie? bo u kolegi aktualna była w okolicach 5000 a zakładana 2300. Czy to może być objaw przepływki? On ma Pierburga więc wymiana wiąże się z 600zł za ori. Nie chce mi się przekładać z mojego 1z dlatego chcę zapytać Was o opinię.
grubcio1980 Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Podłączę się.Mam ten sam silnik i też mi pada przepływka.W serwisie 680 mi powiedzieli .Jest jakaś alternatywa???Z moim mechaniorem gadałem to mówi że zamienniki wytrzymują 4 miechy a z używkami wiecie jak jest.Podzielcie się uwagami jak to ugryźc
Grzesiekkbc Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 Podłączę się.Mam ten sam silnik i też mi pada przepływka.W serwisie 680 mi powiedzieli .Jest jakaś alternatywa???Z moim mechaniorem gadałem to mówi że zamienniki wytrzymują 4 miechy a z używkami wiecie jak jest.Podzielcie się uwagami jak to ugryźc Ja wymieniłem na nowy ori Pierburga.
Buba Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 a w jakich to jednostkach te 5000??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się