michail55 Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 co racja to racja ale byl juz temat tu na forum odnosnie ta technix, mts itd i wyszlo na to ze jak obnizysz auto za bardzo to ten gwiny jest miekki i bedzie ci kolo obcierac
domjenick Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 na każdym gwincie, jak obniżysz za bardzo i dasz za szeroką oponę-będzie trzeć
miszka Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Nie za bardzo czaje Niemiecki , wiecie może czy ten gwint podejdzie do mojej furki , ale tyle co zrozumiałem to chyba jest to do Quattro tu jest aukcja http://www.ebay.co.uk/itm/270933890596?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
domjenick Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 podejdzie-w B6-nie ma różnicy, czy jest Quattro, czy Ośka
miszka Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 podejdzie-w B6-nie ma różnicy, czy jest Quattro, czy Ośka Dzięki , czytałem gdzieś że niby do quattro jest jakiś inny gwint z tyłu ale jak podejdzie to ok
michail55 Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 masz jakos wiecej info na temat tego gwintu?? ---------- Post added at 00:10 ---------- Previous post was at 00:06 ---------- to jest to samo zawieszenie http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-audi-a4-b6-b7-8e-8h-i2148027829.html
domjenick Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 podejdzie-w B6-nie ma różnicy, czy jest Quattro, czy Ośka Dzięki , czytałem gdzieś że niby do quattro jest jakiś inny gwint z tyłu ale jak podejdzie to ok ori sprężyny różnią się twardością, ze względu na inny nacisk na oś tylną- ale w przypadku gwintu-nie robi to różnicy, bo wysokość regulujesz sam ---------- Post added 17-03-2012 at 00:05 ---------- Previous post was 16-03-2012 at 23:44 ---------- ---------- Post added at 00:10 ---------- Previous post was at 00:06 ---------- to jest to samo zawieszenie http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-audi-a4-b6-b7-8e-8h-i2148027829.html jeśli to jest to, co na fotkach-to to nie jest to samo, są dwa rodzaje gwintów-regulacja na sprężynie-osobno amor i osobno sprężyna-taki, jak ORI zawieszenie, lub regulacja sprężyny na amortyzatorze, jak w B5, ale koleś ma takie zawieszenie w B6, amorki ze sprężynami -35 i to nie jest gwint-pasuje wszystko P&P, był zmieniony sposób montowania góry amortyzatora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się