Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Problem po odpaleniu


Mati1690

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Po odpaleniu gdy silnik pracuje na początku nie można wkręcić go więcej niż do 2,2 tys obrotów Dopiero po chwili na biegu jałowym przy wciśniętym pedale gazu zaczyna normalnie pracować i potem jest już dobrze aż do ponownego uruchomienia silnika, na początku był problem tylko na zimnym silniku, Dodam jeszcze że silnik po uruchomieniu inaczej brzmi a jak przygazuję przez chwile chodzi jeszcze inaczej tak jak by zawory bardziej słychać i po chwili silnik pracuje tak jak powinien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Po odpaleniu gdy silnik pracuje na początku nie można wkręcić go więcej niż do 2,2 tys obrotów Dopiero po chwili na biegu jałowym przy wciśniętym pedale gazu zaczyna normalnie pracować i potem jest już dobrze aż do ponownego uruchomienia silnika, na początku był problem tylko na zimnym silniku, Dodam jeszcze że silnik po uruchomieniu inaczej brzmi a jak przygazuję przez chwile chodzi jeszcze inaczej tak jak by zawory bardziej słychać i po chwili silnik pracuje tak jak powinien.

Wydaje mi sie ze to początek konca pompy. Zatarty przestawiacz kata wtrysku.

Podłącz vaga i sprawdz błędy

Polecam tez poczytać ten wątek http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=93596

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrek1500100900

Witam . Po odpaleniu gdy silnik pracuje na początku nie można wkręcić go więcej niż do 2,2 tys obrotów Dopiero po chwili na biegu jałowym przy wciśniętym pedale gazu zaczyna normalnie pracować i potem jest już dobrze aż do ponownego uruchomienia silnika, na początku był problem tylko na zimnym silniku, Dodam jeszcze że silnik po uruchomieniu inaczej brzmi a jak przygazuję przez chwile chodzi jeszcze inaczej tak jak by zawory bardziej słychać i po chwili silnik pracuje tak jak powinien.

Wydaje mi sie ze to początek konca pompy. Zatarty przestawiacz kata wtrysku.

Podłącz vaga i sprawdz błędy

Polecam tez poczytać ten wątek http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=93596

To co pogrubiłem jest bardzo prawdopodobne. Powinien być błąd 00550. Jestem świeżo po regeneracji. Nie chcę Cię straszyć, ale przygotuj się na regenerację. Regenerację robiłem w Krotoszynie Bosch service Wachowiak. Koszt to 3400 za tłok przestawiacza, korpus,sterownik oraz uszczelnienia i kalibrację. Oczywiście traktuj to poglądowo i podstawą jest oczywiście pełna diagnostyka u boscha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Po odpaleniu gdy silnik pracuje na początku nie można wkręcić go więcej niż do 2,2 tys obrotów Dopiero po chwili na biegu jałowym przy wciśniętym pedale gazu zaczyna normalnie pracować i potem jest już dobrze aż do ponownego uruchomienia silnika, na początku był problem tylko na zimnym silniku, Dodam jeszcze że silnik po uruchomieniu inaczej brzmi a jak przygazuję przez chwile chodzi jeszcze inaczej tak jak by zawory bardziej słychać i po chwili silnik pracuje tak jak powinien.

Wydaje mi sie ze to początek konca pompy. Zatarty przestawiacz kata wtrysku.

Podłącz vaga i sprawdz błędy

Polecam tez poczytać ten wątek http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=93596

To co pogrubiłem jest bardzo prawdopodobne. Powinien być błąd 00550. Jestem świeżo po regeneracji. Nie chcę Cię straszyć, ale przygotuj się na regenerację. Regenerację robiłem w Krotoszynie Bosch service Wachowiak. Koszt to 3400 za tłok przestawiacza, korpus,sterownik oraz uszczelnienia i kalibrację. Oczywiście traktuj to poglądowo i podstawą jest oczywiście pełna diagnostyka u boscha.

Polecam regeneracje u http://www.zanap.com.pl/ cena 2600 za pompe / ( wszystkie czesci nowe, łacznie ze sterownikiem i korpusem) mialem "przyjemnosć" unich kupować. Gwarancja na rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz jeszcze wracając nie dawno do domu auto nie wkręcało się na więcej niż 2,3 tys obrotów i tak jak by odcięcie było, jak jechałem na wyższym biegu i redukcja do takiego aby obroty osiągnęły co najmniej 2,8 to silnik się dusił , Po dojechaniu do domu odłączyłem przepływomierz i sprawdziłem i nadal to samo było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrek1500100900

A teraz jeszcze wracając nie dawno do domu auto nie wkręcało się na więcej niż 2,3 tys obrotów i tak jak by odcięcie było, jak jechałem na wyższym biegu i redukcja do takiego aby obroty osiągnęły co najmniej 2,8 to silnik się dusił , Po dojechaniu do domu odłączyłem przepływomierz i sprawdziłem i nadal to samo było

Najpierw vag kolego, bo inaczej nikt nie poda konkretnej przyczyny. Objawy dokładnie takie same jak u mnie i skończyło się regeneracją pompy, co nie znaczy, że u Ciebie jest to samo. Diagnostyka to podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybym znal wrozke to bym jakas polecil a ze nie znam ale za to "cos niecos" znam sie na logach to moge Ci zaproponowac jedynie bys wykonal logi + wklejenie wszystkich bledow ktore masz zapisane w motorze

ogolnie co logowac

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

przyklad jak prezentuje sie wyniki + opis problemu

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=111050

problematyka kata wtrysku

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=103371

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś auto wróciło od mechanika . tłoczysko pompy się zacina , doradził dolanie mixolu do ropy w 90 % pomaga ( Dodam że Mechanik jest najlepszym mechanikiem Diesli w okolicy ) Auto wcześniej ciężko paliło kopciło teraz po ustawieniu wtrysku auto pali na dotyk , tylko jeszcze na luzie auto wkręca się dobrze ale podczas jazdy słabo do 2 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...