Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Ciągle wyjący Seryjny alarm POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie..Co zamkne auto po czasie zaczyna wyc przestaje i dalej :/

bledy to :

1336 Magistrala CAN moduł komfortu

nie autoryzowane

1581 Nieprawidłowy składnik systemu

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

1134 Alarmowy sygnał akustyczny-H12

magistrala CAN brak sygnału

1559 Drzwi kierowcy nie otwarte/zamknięte

nie autoryzowane

1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386

nie autoryzowane

1560 Drzwi pasażera nie otwarte/zamknięte

nie autoryzowane

1332 Moduł sterujący drzwi pasażera-J387

nie autoryzowane

1561 Lewe tylne drzwi nie otwarte/zamknięte

nie autoryzowane

1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388

nie autoryzowane

1562 Prawe tylne drzwi nie otwarte/zamknięte

nie autoryzowane

1334 Moduł sterujący drzwi prawy tył-J389

nie autoryzowane

bardzo prosze o podpowiedzi bo odchodze od zmyslow :/

Opublikowano

...coś mi sie zdaje że kabelki w gumie w drzwiach od strony kierownika są połamane :mysli:

zajrzyj tam :cool1: jak wykasujesz te błędy wracają ponownie????

narazie możesz wyłączyć sobie alarm w MK(coby nie wył) odpowiednio go kodując :)

Opublikowano

...coś mi sie zdaje że kabelki w gumie w drzwiach od strony kierownika są połamane :mysli:

zajrzyj tam :cool1: jak wykasujesz te błędy wracają ponownie????

narazie możesz wyłączyć sobie alarm w MK(coby nie wył) odpowiednio go kodując :)

dzieki za podpowiedz!! jak skasuje wracaja od razu po 2 sek

powiedz jak mozna wylaczyc wycie alarmu

Opublikowano

Kodowanie modułu komfortu

Wybieramy opcję CODING 07 (aby aktywować dane funkcje dodajemy do siebie poniższe wartości i ich sumę zapisujemy jako kodowanie sterownika):

+1 – aktywacja alarmu (wersja dla UK i Irlandii)

+2 – potwierdzenie aktywacji/deaktywacji alarmu przez odpowiednią sygnalizację diody w drzwiach kierowcy

+4 – selektywny centralny zamek (podczas otwierania auta z pilota, jedno naciśnięcie przycisku otworzy tylko drzwi kierowcy, klapkę wlewu paliwa i wyłączy funkcję SAFE - drugie naciśnięcie otworzy pozostałe drzwi oraz odblokuje zamki maski i bagażnika)

+8 – aktywacja alarmu

+16 – blokada zamka klapy bagażnika po przekroczeniu 5km/h (zamek odblokuje się automatycznie po zwolnieniu poniżej 5km/h)

+32 – blokada zamków wszystkich drzwi po przekroczeniu 10km/h (zamki zostają otwarte dopiero po wyjęciu kluczyka z zapłonu, bądź przez manualne otworzenie drzwi przy pomocy przycisków zamka centralnego w tapicerce drzwi kierowcy)

+64 – aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota)

+128 – pojazd z kierownicą po lewej stronie

+256 – aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm)

+512 – potwierdzenie udanego zamknięcia wszystkich zamków przy pomocy pilota przez pojedyncze mrugnięcie kierunkowskazami

+1024 – dodatkowe potwierdzenie aktywacji alarmu przez pojedynczy sygnał dźwiękowy z syreny alarmu

+2048 – zasady dot. zasilania podnośników szyb (po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki podnośniki szyb będą zasilane jeszcze przez 10 minut lub do czasu aż nie zostaną otwarte drzwi)

+4096 – dodatkowe funkcje przeciwwłamaniowe W przypadku otwierania auta kluczykiem zostaną odblokowane tylko drzwi kierowcy, pozostałe drzwi i zamki zostaną odblokowane po włączeniu zapłonu. W przypadku gdy auto posiada fabryczny alarm po otwarciu drzwi kierowcy kluczykiem – zapłon musi zostać włączony w ciągu 15 sekund (w przeciwnym przypadku nastąpi wyzwolenie alarmu).

+8192 – wyłączenie funkcji SAFE (tylko dla USA i Kanada – wersje samochodów przeznaczone na ten rynek mają tylko jeden silnik w zamku, pozostałe auta mają dwa – jeden zamyka zamek a drugi aktywuje funkcję SAFE czyli brak możliwości odblokowania auta z wewnątrz - włącznik w tapicerce drzwi kierowcy - po zamknięciu samochodu pilotem lub kluczykiem)

+16384 – informacja dla silników szyb o zamontowanych szybach dwuwarstwowych

czyli odejmujesz 8 od tego kodowania które masz

ps. przed kodowaniem zapisz sobie gdzieś wartość którą masz w tej chwili :naughty:

Opublikowano

narazie możesz wyłączyć sobie alarm w MK(coby nie wył) odpowiednio go kodując :)

Dominik-nie da się rozkodować :wink4: alarm jest wbudowany-jedyne co-to można czujki "osłabić", ale w tym przypadku-to i tak nic nie da,bo alarm uaktywnia się z poziomu modułu,a nie czujek, tu jest coś w module skopane :mysli:

Opublikowano

DZIEKI! moze chociaz nie bedzie wyl a w miedzy czasie bede szukal przyczyny tego problemu.

Modul komfortu sprawdzilem (odpinalem wtyczki wkladalem i dalej to samo) czujnik lewych drzwi pasażera tez czyszczony i nic moze faktycznie wiazka kabli od strony kierownicy

dzieki wielkie ide wylaczyc alarm

Opublikowano

narazie możesz wyłączyć sobie alarm w MK(coby nie wył) odpowiednio go kodując :)

Dominik-nie da się rozkodować :wink4: alarm jest wbudowany-jedyne co-to można czujki "osłabić", ale w tym przypadku-to i tak nic nie da,bo alarm uaktywnia się z poziomu modułu,a nie czujek, tu jest coś w module skopane :mysli:

Tez tak sadze ze cos z Komfortem jest nie halo :confused4: niemozliwoscia jest zeby bledy wszystkich drzwi naraz byly .

Trzeba sprawdzic czy czasem wilgoc sie nie dostala pod dywan no i do Komfortu .

Opublikowano

narazie możesz wyłączyć sobie alarm w MK(coby nie wył) odpowiednio go kodując :)

Dominik-nie da się rozkodować :wink4: alarm jest wbudowany-jedyne co-to można czujki "osłabić", ale w tym przypadku-to i tak nic nie da,bo alarm uaktywnia się z poziomu modułu,a nie czujek, tu jest coś w module skopane :mysli:

...hm dlaczego :mysli: mam moduł w full opcji a alarmu niemam i mam wykodowany i jest git :wink4:

Opublikowano

narazie możesz wyłączyć sobie alarm w MK(coby nie wył) odpowiednio go kodując :)

Dominik-nie da się rozkodować :wink4: alarm jest wbudowany-jedyne co-to można czujki "osłabić", ale w tym przypadku-to i tak nic nie da,bo alarm uaktywnia się z poziomu modułu,a nie czujek, tu jest coś w module skopane :mysli:

...hm dlaczego :mysli: mam moduł w full opcji a alarmu niemam i mam wykodowany i jest git :wink4:

czyli jak ?

da sie wykodowac ? czy nie bardzo?

co do komfortu to blad MAGISTRALA CAN MODUL KOMFORTU mam tez w klimatyzacji :/

Opublikowano

..jak dla mnie sie da idz i spóbuj :wink4:

Opublikowano

..jak dla mnie sie da idz i spóbuj :wink4:

niestety nie da sie

przestawiam ale modul nie przyjmuje nowego kodowania :/

Opublikowano

hm dziwne ale możliwe :cool1: sprawdzaj kabelki w gumach , chyba że jak chłopaki mówią moduł zaliczył padake :confused4:

no od czegoś musisz zacząć :wink4:

Opublikowano

hm dziwne ale możliwe :cool1: sprawdzaj kabelki w gumach , chyba że jak chłopaki mówią moduł zaliczył padake :confused4:

no od czegoś musisz zacząć :wink4:

wlasnie chyba poszukam modulu na podmianke z mozliwoscia zwrotu :/

ale w drzwiach kierowcy jeszcze musze sporawdzic jak pisali inni :/

dzieki za odpowiedzi bede informowal co sie udalo zdzialac i co bylo powodem pojawiania sie tych bledow :/

milej nocy dla Was!! dzieki :hi:

Opublikowano

Dominik, a masz seryjny alarm? jeśli tak-to podaj kodowanie

co do kabli w drzwiach-byłyby błędy z zasilaniem,a nie z magistralą-w module trzeba szukać :wink4:

Opublikowano

Dominik, a masz seryjny alarm? jeśli tak-to podaj kodowanie

co do kabli w drzwiach-byłyby błędy z zasilaniem,a nie z magistralą-w module trzeba szukać :wink4:

nie alarmu seryjnego niemam , ale mam moduł w full opcji i dlatego twierdziłem że sie da wykodować :wink4:

widocznie jeśli ori instalka jest pociągnięta do MK to moduł nie pozwala wywalić tego z siebie :mysli:

Opublikowano

Dominik, a masz seryjny alarm? jeśli tak-to podaj kodowanie

co do kabli w drzwiach-byłyby błędy z zasilaniem,a nie z magistralą-w module trzeba szukać :wink4:

seryjny alarm a kodowanie to :11848

z gory dzieki za pomoc

Opublikowano

alarm jest w module,albo go nie ma-jeśli jest-kodowaniem można to tylko "ulepszyć" pod własne potrzeby-nie da się go "dezaktywować" samym kodowaniem :wink4:

oscarito jedynym sensownym wyjściem będzie podmiana modułu i podpięcie vaga, kontrolowanie błędów i ich interpretacja :wink4: a i pytanko-czy ten moduł siedzi tam od nowości,czy kiedyś był wymieniany?

Opublikowano

alarm jest w module,albo go nie ma-jeśli jest-kodowaniem można to tylko "ulepszyć" pod własne potrzeby-nie da się go "dezaktywować" samym kodowaniem :wink4:

oscarito jedynym sensownym wyjściem będzie podmiana modułu i podpięcie vaga, kontrolowanie błędów i ich interpretacja :wink4: a i pytanko-czy ten moduł siedzi tam od nowości,czy kiedyś był wymieniany?

czesc domjenick

modul od nowosci siedzi numer modulu to 8E0959433 T zaznaczam ze jest to wersja z Usa :/ (właśnie go w tej chwil :P )

widze ze jest jeszcze jedno cos podobne do modulu pod kierownica :/ ale chyba dobry wyciagnalem

teraz pytanie...czy jak kupie inny modul (chociaz z literka T nie widzialem) czy wystarczy ze wpisze do niego 11848 (kodowanie) czy musze jakies wartosci z kanalow odczytac ze starego i wpisac do nowego ? bo tutaj sie zatrzymalem :/

Opublikowano

widze ze jest jeszcze jedno cos podobne do modulu pod kierownica :/ ale chyba dobry wyciagnalem

moduł komfortu masz w podłodze po prawej stronie auta-zrób fotkę tego ,co masz pod kierownicą :wink4:
Opublikowano

Pamietaj ze Modu Komfortu masz o czestotliwosci 315 MHZ :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...