krystian_net 0 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Na poczatku padlo ogrzewanie wewnatrz samochodu, nastepnie w trasie zagotowal sie plyn chlodniczy. Po podpieciu do komputera stwierdzono awarie czujnika temp. awarie sprzegla wiskozowego. Zostal wymieniony czujnik, sprzeglo i termostat pomimo tego w trakcie jazdy temp. utrzymuje sie w okolicach 100-105 st. Celcjusza. Co moze byc przyczyna. Bardzo prosze o pomoc. [ Komentarz dodany przez: zdeniu: 12-10-2006, 17:30 ] witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zaponania się z regulaminem forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oizdog 0 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Może układ jest zapowietrzony, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy4 0 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Nie chcę Cię martwić ale to może byc także uszczelka pod głowicą.Sprawdź czy płyn ulewa się ze zbiorniczka.Ale najlepiej skonsultuj się z konkretnym mechanikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit 3 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Wydmuchana usczelka po głowicą w najgorszym wypadku pęknięta głowica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_net 0 Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Tak jak w tytule ogrzewanie wewnatrz juz mam, ale jesli chodzi o ta temp. to gdy malo jezdze to jest w granicach 90-95. Natomiast nie wiem jak sie on sprawuje na trasie, Mam pytanie, czy mozecie jeszcze napisac czym sie charakteryzuje pekniecie glowicy, badz tez brak na niej uszczelki, jakies inne zmiany jakie mozna zaobserwowac? Naprawde dziekuje za pomoc juz z gory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek_1 0 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 możesz jeszcze mieć uszkodzoną pompę wody, pęknieta głowica to: slady oleju w zbiorniczku wyrównawczym, brak odpowiedniej kompresji na tłokach, duze ubytki oleju. sprawdz dokladnie czy pompa wody sie nie wysrala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się