Skocz do zawartości

ziomek_1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ziomek_1

Osiągnięcia ziomek_1

0

Reputacja

  1. Mój AFB pali na trasie 6,5 po miesie 8 mam tak juz od roku i nie chce inaczej wyjsc ,mam manuala...
  2. U mnie podobnie sie tłukło diagnoza w ASO do wymiany 4 górne wahacze koszt ok 1900 <szok> kupilem czesci NK (ktos mial z tym do czynienia?) i wymiana w zaprzyjaznionym warsztacie 80pln i jak narazie bomba zero stukow no i to prowadzenie [ Dodano: 05-11-2006, 19:48 ] aha za całość dałem 650 pln (4 górne wachacze + wymiana)
  3. wg ksiazki audi a4 sam naprawiam Etzolda wchodzi ci 6 l plynu i jest to g11. koncentarat rozrabia sie w proporcji 1:1 aha i g11 jest niemieszalny a g12 ale jest mieszalny z g12+ wiec nie zostaje ci nic innego jak zakupic oryginalny plyn g12+ (cena ok 27pln za 1,5l w ASO) i wymieszac go 1:1 z woda destylowana i miec swiety spokoj o chlodzenie silniczka.
  4. możesz jeszcze mieć uszkodzoną pompę wody, pęknieta głowica to: slady oleju w zbiorniczku wyrównawczym, brak odpowiedniej kompresji na tłokach, duze ubytki oleju. sprawdz dokladnie czy pompa wody sie nie wysrala...
  5. A co myślicie o firmie NK ? zakładał ktoś takie zawieszenie?
  6. a to moje granie ))) to jest wspominany wczesniej pioneer deh p5800mp
  7. I oto lekarstwo: Bardzo ważne dla posiadaczy Audi/VW/Skoda. W wielu pojazdach montowana jest antena dachowa ze wzmacniaczem (taki "ogon jamnika"). Do radia natomiast doprowadzony jest tylko przewód antenowy. Jak więc zasilany jest wzmacniacz? Sygnał zasilający jest doprowadzany razem z sygnałem antenowym jednym kablem podobnie jak to jest w przypadku domowych anten siatkowych. Jak mamy fabryczne radio to problem zasilania odpada, bo w sygnał antenowy jest wprowadzone zasilanie. Jak stosujemy inne radio nie ma już takiej sytuacji. Co zatem zrobić? Trzeba zastosować taki element co wprowadzi nam to zasilanie. Jest to taki cylindryczny metalowy element, z jednej strony ma gniazdo antenowe w standardzie ISO, z drugiej natomiast zakończone jest wtykiem antenowym DIN i ma wyprowadzony przewód do podłączenia w złączu ISO do styku A5. A co jest w tym metalowym pudełku? Między wejściem a wyjściem antenowym jest kondensator (odcina nam składową stałą - czyli napięcie zasilające), między przewodem zasilającym a wejściem (złącze od strony samochodu) jest dławik (po to aby odciąć sygnał w.cz. od wejścia zasilania). cytat ze stronki: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...