marcin78 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 dziwne bo ja ma to samo tyle że ja wiem po czym. Było w serpniu oberwanie chmury w radomsku tak że woda płynęła po drogach warstwą 3 cm, ja niestety byłem w dołku i mi zalało nieco autko silnik zgasł, Jak woda opadła to wylałem wodę z filtra i dolotów i po małych kombinacjach odpaliła i wróciłem do domu, rozkręcanie suszenie i wszystko wróciło do normy oprócz jednego. Jak rano odpalam silnik to zawsze podymia na niebiesko. Sprawdziłem świece, dobre, sprawdziłem rozrząd okej, zmierzyłem kompresję normalna (były różnice niewielkie pomiędzy tłokami ale nie to żeby jakaś wielka, w końcu już ma ponad 200 tys za sobą) Jak przestaje dymić chodzi równo, ogrzewanie w normie, chłodzenie tym bardziej, moc i osiągi jak wcześniej tylko to dymienie. Moja diagnoza to podgięte korbowody ale nie ma sensu rozkręcać więc tak jeżdżę aż może się rozpadnie to AVF sobie zapodam ale puki co śmiga i wcale nie chce się popsuć. Co u Ciebie jest to nie wiem, opisałem swój przypadek a Ty sprawdź i sam wyciągnij wnioski. ps. żeby sprawdzić prostość korbowodów trzeba zdjąć głowicę a to już koszty. Raczej trzeba zdjąć miske zeby wyjąć korbowody t tłoki.
Gość Damian A4 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Daj spokój, mi też lekko kopci a płynu nie ubywa. Prawdopodobnie znalazłem przyczynę i w sobotę sprawdze, jak przestanie to napisze
Arturoo Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 pisz teraz co :gwizdanie: [br]Dopisany: 09 Listopad 2011, 13:16_________________________________________________ja mam auto na warsztacie teraz to zadzwonię i poproszę by "rzucili okiem"
Gość Damian A4 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Węże przelewowe lub wtrysk sterujący
Arturoo Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Te węże mam new ,a wtrysk sterujący jak sprawdzić bez wypinania ?
Gość Damian A4 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Trzeba podmienic. To węże odpadają, ja mam was pompę nowa czyli to zapewne albo ten wtrysk lub czujnik
Arturoo Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 no to troszkę rozbierania będzie i do tego znaleźć wtrysk (dobry) na podmianę
Gość Damian A4 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Chyba pojadę w poniedziałek do serwisu pomp itp i sprawdze wtryski
Grzesiekkbc Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Jak sprawdzić ten czujnik temp paliwa, on znajduje się w nastawniku mam rozumieć tak? Co powinien pokazywać VAG?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się