HeresR32 1 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Witam mam maly problem od czasu do czasu mrygaja mi xenony, jednego dnia jest ok nastepnego mrugaja pozniej znowu ok i za pare dni znow mrygaja, i teraz mam pytanko co wymienic zarniki czy sterownik? Jak poznac czy to sterownik daje d. czy zarniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Najlepiej poprzekladaj z jednej strony na druga wtedy wyeliminujesz albo zarnik albo przetwonica pada . Pamietaj ze zarniki wymieniac trzeba parami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 żarniki - też tak miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Najlepiej poprzekladaj z jednej strony na druga wtedy wyeliminujesz albo zarnik albo przetwonica pada . Pamietaj ze zarniki wymieniac trzeba parami mryga jeden i drugi, nie bede przekladal bo nie jest to regula ze mrygaja jednego dnia mrygaja pozniej dwa dni jest spokouj i spowrotem... nigdy nie wymienialem zarnikow a auto mam juz 3 lata wiec obstawiam zarniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 A jak z zasilaniem - tylko ksenony mrygają wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Jak zarniki maja barwe juz lekko rozowawą to konczy sie ich zywot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 ale on wyraźnie pisze że raz na jakiś czas mrugają, a może ma to związek z napięciem w instalacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 ale on wyraźnie pisze że raz na jakiś czas mrugają, a może ma to związek z napięciem w instalacji U mnie mam podobnie od kilku dni. Mryga jedna lampa - ewidentnie przy mocnym/szybkim ruszaniu (dodawaniu gazu) albo ostrym hamowaniu (zmniejszaniu gazu) lampa zachowuje się jak lampa błyskowa. Tu może być problem z napięciem w instalacji? Albo może gdzieś jakaś wtyczka się rozpina i przy tych manewrach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Jak zarniki maja barwe juz lekko rozowawą to konczy sie ich zywot ciezko mi to powiedziec moze i lekko sa rozowe, ale zauwazylem ze jakby slabiej swiecily wiec obstawiam zarniki[br]Dopisany: 04 Listopad 2011, 09:56_________________________________________________ ale on wyraźnie pisze że raz na jakiś czas mrugają, a może ma to związek z napięciem w instalacji U mnie mam podobnie od kilku dni. Mryga jedna lampa - ewidentnie przy mocnym/szybkim ruszaniu (dodawaniu gazu) albo ostrym hamowaniu (zmniejszaniu gazu) lampa zachowuje się jak lampa błyskowa. Tu może być problem z napięciem w instalacji? Albo może gdzieś jakaś wtyczka się rozpina i przy tych manewrach? ja na poczatku tez mialem taki problem ale tylko przy przyspieszeniu teraz mryga jak chce od czasu do czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Pamietaj ze zarniki wymieniac trzeba parami zabobony nie trzeba bo to, ze jeden pada nie oznacza, ze za tydzien padnie drugi to jedno a dwa to, ze kosztuje niemale pieniadze (troche za drogo na taka zapobiegliwosc). Trzeba miec jeden w aucie na zapas i juz. Kupujemy o tej samej barwie co zostaje. Z doswiadczenia wiem, ze zarnik przed padaka moze swiecic czerwonawo wiec tylko wtedy zalecam prewencyjne wymiany no i chyba ze wymiana jest jakas czasochlonna Np w passacie b5 wymienic zarnik to nie problem wiec zawsze na drodze da sie to zrobic od biedy Co do mrugania; sprawdz kabelkologie przy przetwornicy objawem padaki przetwornicy moze byc "czasem nie wlaczanie sie" (trzeba wylaczyc i ponownie wlaczyc) xenonu Z racji ceny przetwornicy podmiana zarnikow L<->P moze jest sensowna a pozniej wymiana przetwornicy (lub zarnika) Pozdrawiam, Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Ja tak miałem że zapłonnik padł na jesień w lewej lampie, a na wiosnę w drugiej i to po 6 latach użytkowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 wymień żarniki i problem minie u mnie na początku jeden mrugał czasami a po jakimś czasie dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 wymień żarniki i problem minie u mnie na początku jeden mrugał czasami a po jakimś czasie dwa tak zrobie jak dalej bedzie mrugac zabiore sie za sterownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Jak zarniki maja barwe juz lekko rozowawą to konczy sie ich zywot ciezko mi to powiedziec moze i lekko sa rozowe, ale zauwazylem ze jakby slabiej swiecily wiec obstawiam zarniki[br]Dopisany: 04 Listopad 2011, 09:56_________________________________________________ ale on wyraźnie pisze że raz na jakiś czas mrugają, a może ma to związek z napięciem w instalacji U mnie mam podobnie od kilku dni. Mryga jedna lampa - ewidentnie przy mocnym/szybkim ruszaniu (dodawaniu gazu) albo ostrym hamowaniu (zmniejszaniu gazu) lampa zachowuje się jak lampa błyskowa. Tu może być problem z napięciem w instalacji? Albo może gdzieś jakaś wtyczka się rozpina i przy tych manewrach? ja na poczatku tez mialem taki problem ale tylko przy przyspieszeniu teraz mryga jak chce od czasu do czasu Czyli u mnie będzie pewnie podobnie. Jaki jest koszt żarników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Jak zarniki maja barwe juz lekko rozowawą to konczy sie ich zywot ciezko mi to powiedziec moze i lekko sa rozowe, ale zauwazylem ze jakby slabiej swiecily wiec obstawiam zarniki[br]Dopisany: 04 Listopad 2011, 09:56_________________________________________________ ale on wyraźnie pisze że raz na jakiś czas mrugają, a może ma to związek z napięciem w instalacji U mnie mam podobnie od kilku dni. Mryga jedna lampa - ewidentnie przy mocnym/szybkim ruszaniu (dodawaniu gazu) albo ostrym hamowaniu (zmniejszaniu gazu) lampa zachowuje się jak lampa błyskowa. Tu może być problem z napięciem w instalacji? Albo może gdzieś jakaś wtyczka się rozpina i przy tych manewrach? ja na poczatku tez mialem taki problem ale tylko przy przyspieszeniu teraz mryga jak chce od czasu do czasu Czyli u mnie będzie pewnie podobnie. Jaki jest koszt żarników? ori 150 zl/szt od toma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 To tragedii nie ma. Spróbuje jeszcze te wtyczki gdzieś podopinać i zobaczymy co będzie bo wydaje mi się, że kolor żarników nie jest lekko różowawy jak sugerował wrclaguna co mogło by świadczyć o tym, że żywotność żarników dobiega końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 to daj znac bo u mnie tez nie wyglada tak, chociaz troszke jakbym sie wpatrzyl w soczewke to moze i jest lekko rozowa barwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly07 6 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Zdemontuj lampę, odepnij osłonę i zobacz jak jest ułożony w lampie przewód WN do żarnika. Często zdarza się, że stary przewód ma przebicie do innych metalowych podzespołów w lampie. Więc: włącz swiatła i drugą stroną małego śrubokręta poruszaj przewodem, ale uważaj jak jest walnięty to może przeskakiwać iskra z jednoczesnym miganiem światła. Jeżeli tak będzie to należy zaizolować cały przewód dobrej jakości taśmą i odpowiednio go ułożyć w lampie. Jak tak miałem i pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 moje żarniki świeciły OK i miały białą barwę świecenia a mimo to mrugały, drugi kolega w swojej B7 miał tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 zarniki kupilem nonamy jakies (z adnotacja po polsku na pudelku ze zdzielano w chinskiej rep ludowej) po 40 zyla/szt gdzie na allegro (z Wro sprzedawca, odbior osobisty lub wysylka byla) - ze we Wroclawiu od reki byly tylko takie po 250 albo nonamy po 150 wiec kupilem nonamy po 40zyla (jeden w zapas poszedl) i jak narazie pare miechow dziala ten co wsadzilem (nie polecam, nie odlecam - informuje, ze 40zylami tez mozna potrzebe zaspokoic) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się