Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Mrugające xenony


HeresR32

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam troche inny problem bo czasem nie odpala mi jeden żarnik zaskakuje za 2,3,4 włączeniem ( czasem smiesznie to wyglada w nocy jak zapalam i gasze) a tak tylko mrugnie i sie wyłacza, żarniki były zmieniane bez rezultatu więc zostaje tylko przetwornica jak sądzice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie miganie xenonów w b7 spowodowane jest fabryczną wadą sterownika xenonów czego skutkiem jest szybkie przepalanie żarników,jak ktoś w miare wcześnie sie zorientował był on wymieniany na gwarancji, niestety Audi jak zwykle kurwaaa nie ogłosiło akcji serwisowej tylko sprzedają żarniki za 700 zł sztuka , ehh. Po moich doświadczeniach nie ma różnicy czy kupisz żarnik na allegro za 100 zł czy w ASO za 700 zł ,bo i tak ich żywotność jest podobna. Więc jeśli ktoś planuje latać bryką troche dłużej na pewno bardziej opłaca sie wymienić sterownik i xenony.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=44122.msg987453;highlight=miganie+xenon%F3w#msg987453

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w poprzedniej b7 mrugały,a ASO stwierdziło "ten typ tak ma" :polew:

hasło "przewaga dzięki technice" brzmi głupio w ustach koncernu VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje żarniki świeciły OK i miały białą barwę świecenia a mimo to mrugały, drugi kolega w swojej B7 miał tak samo

:good: po wymianie żarników jak ręką odjął :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jeden dzień mrugają, tydzień spokoju i znowu. Ja wymieniłem żarniki, które później oddałem bo okazało się, że przetwornice poszły. Jak masz znajomy sklep wymień żarówki i zobaczysz. Szkoda stracić 300zł na żarniki i dowiedzieć się, że kasa poszła z dymem. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od początku piesze że to przetwornice, przerabiałem ten temat, też kupiłem żarniki ale po wymianie je już zostawiłem, stare leżą w zapasie[br]Dopisany: 05 Listopad 2011, 07:35_________________________________________________

ja mam troche inny problem bo czasem nie odpala mi jeden żarnik zaskakuje za 2,3,4 włączeniem ( czasem smiesznie to wyglada w nocy jak zapalam i gasze) a tak tylko mrugnie i sie wyłacza, żarniki były zmieniane bez rezultatu więc zostaje tylko przetwornica jak sądzice.

Tu musisz wymienić zapłonnik.

To jest to co idzie miedzy przetwornicą a żarówką.

Czy ja jest chłodniej to narsta problem z odpaleniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam troche inny problem bo czasem nie odpala mi jeden żarnik zaskakuje za 2,3,4 włączeniem ( czasem smiesznie to wyglada w nocy jak zapalam i gasze) a tak tylko mrugnie i sie wyłacza, żarniki były zmieniane bez rezultatu więc zostaje tylko przetwornica jak sądzice.

U mnie było to spowodowane uszkodzoną wtyczką od palnika. Przetwornica poleciała na gwarancję i była sprawna. Po kupnie nowej wtyczki problem zniknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy piszecie o wymianie xennonu a ja sie nie moge do niego dobrac odkreciłem śruby ale cos dalej trzyma tak jak by terzeba by bylo demontować zderzac moze ktos da namiary ja to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po lewej prosto bo demontujesz dolot powietrza i masz dobry dostęp do zarnika , gorzej po prawej , ja odkrecilem zbiorniczek płynu wspomagania i go odchylilem na maxa do tylu , przez co da sie jako tako dojść do zarnika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i tak własnie zrobiłem ale dalej mi cos trzyma lewy reflektor z lewej strony a jest jakas moze technika w wyciągnięciu go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej , lampy nie tykasz , nic nie odkręcasz przy mocowaniu lampy i nie próbuj jej wyciągać bo i tak nic z tego bez zdjęcia zderzaka . Masz sie dostać do klapki gdzie jest żarnik .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja się podepnę do tematu u mnie migają na zmianę czasem tylko jeden czasem oba jednocześnie i tak już od dłuższego czasu a teraz np. od tygodnia jest ok i nic nie miga barwa światła wg. mnie jest dobra więc nie wiem od czego zacząć żeby się niepotrzebnie w koszta ładować dodam, że dokładałem u mnie ksenon bo seryjnie nie miałem i po zamontowaniu przez pierwsze parę miesięcy było dobrze a później zaczęła się jazda najczęściej tak jak opisywał AKJAM zaczynały migać przy przyspieszaniu i w momencie hamowania...sam nie wiem co robić z tym fantem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki ONO tak cos czułem ze bez sciagniecia zderzaka nic sie nie zrobi a nie chcialem sie z tym reflektorem dluzej szapac zeby czegos nie urwac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wallbash: ja wczoraj wszystko rozkrecilem i to z tej "trudniejszej strony" doszedlem do srub od zarnika i sie wku... bo nie mialem takiego torksa, dzisiaj zabiore sie jeszcze raz :polew:

:gwizdanie: zrobione.... dawno tak nie slalem h. i k. :wallbash: nie dziwie sie ze wymiana w aso tyle hajsu kosztuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na spocie bym ci w 10 minut wymienił , ale warto sie nauczyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na spocie bym ci w 10 minut wymienił , ale warto sie nauczyć :)

moze i tak ale watpie w 10 minut :naughty: ogolnie mialem najwiekszy problem aby odkrecic sruby od dekielka lampy bo nie mialem gietkiej przejsciowki do bitu a reki za bardzo nie da sie wlozyc oczywiscie chodzi o prawa lampe :wink4:

a jesli chodzi o spot to pozniej bys gadal ze tylko przyjechalem na spota zaby zarniki wymienic albo vagowac :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzebię jeszcze ciepłego kotleta :decayed: U mnie ostatnio w b6 zgasł mi lewy bixenon i po chwili się zaświecił i zaraz znowu zgasł i już się nie zaświecił :confused4: i wyskoczyło mi na fisie "spalona lewa żarówka" I jak zgasiłem światła i włączyłem ponownie wszystko na ok 5 min wróciło do normy i później to samo (mruganie , gaśnie , błąd żarówki) Czy to pada żarówka czy przetwornica ? Spotkał się ktoś z czymś takim ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamien miejscami zarniki , dowiesz sie czy to zarnik czy przetwornica .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Z góry przepraszam za taki archeologizm, ale nie było chyba sensu zakładać nowego tematu.

Otóż też mam problem z xeno, w zasadzie BiXeno jeśli ma znaczenie. Problem pojawia się przy hamowaniu. Nie zawsze, ale bardzo często, przy wciśnięciu pedału hamulca gasną xenony. Czasem zapalają się bardzo szybko, czasem minie chwilka. Dziwnie się czuję jak jadę i co jakiś czas mrugam tymi światłami. Wtedy świecą się tylko pozycyjne.

Barwa światła jest normalna, więc raczej żarniki nie wykazują nadmiernego zużycia. Po za tym gasną oba xenony, a chyba rzadkością jest aby oba żarniki kończyły się równocześnie?

Nie mam efektu stroboskopu, ani nic z tych rzeczy.

Dziękuję za ewentualną pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...