Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Notlauf


przemko201

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

obecnie bez logow

poajwil mi sie problem jak w temacie

1. n75 kupilem wczesniej i podmienilem

2. kierowniczki jakies 6 tys km po czyszczeniu

wczesniej mialem problem przy przekroczeniu 2000 -2500 obr wlanczal mi sie awaryjny a teraz nawet niekiedy do 4000 dochodze ale z oporami nie wkreca sie plynnie i szybko na obroty i potym wywala 00575 po zgaszeniu i odpaleniu powraca do stanu ale nie ma plynnej dynamiki

czy to moze byc przeplywka?

i co sadzicie o zamiennikach jak ok to jakiej firmy zamienniki ?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

obecnie bez logow

poajwil mi sie problem jak w temacie

1. n75 kupilem wczesniej i podmienilem

2. kierowniczki jakies 6 tys km po czyszczeniu

wczesniej mialem problem przy przekroczeniu 2000 -2500 obr wlanczal mi sie awaryjny a teraz nawet niekiedy do 4000 dochodze ale z oporami nie wkreca sie plynnie i szybko na obroty i potym wywala 00575 po zgaszeniu i odpaleniu powraca do stanu ale nie ma plynnej dynamiki

czy to moze byc przeplywka?

i co sadzicie o zamiennikach jak ok to jakiej firmy zamienniki ?

pozdro

przepływka nie ma nic do trybu awaryjnego.Bez logów sie nie obejdzie bo nie jestesmy wróżkami... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram kolegę wyżej, gdybać można i wymieniać wszystko po kolei ale po co ?? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za sugestie ale rozpedzanie sie powolne jak wyczytalem to przeplywka

jade zaraz stukne logi dynamiczne i podesle

kolego za czasów malucha to wciskając gaz i obserwacji przyspieszenia mozna bylo wywnioskować przyczyne, ale nie w tych czasach, moze być 100 powodów do jednego objawu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

na szybko zrobilem logi czekam na podpowiedzi kolegow problem jak w temacie blad tylko jeden 00575

e3c288f8c18f661d.html

291c0295fe32592c.html

1b2f1e0fc8c34e09.html

cos nie laduja sie zdjecia poznej to sproboje poprawic a teraz daje linki

blok 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3c288f8c18f661d.html

blok008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/291c0295fe32592c.html

blok 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b2f1e0fc8c34e09.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logo BS 011

28.45 861 OFF 979 99.6

28.83 861 OFF 979 99.6

29.20 861 OFF 979 99.6

29.58 861 OFF 979 99.6

29.96 861 OFF 979 99.6

30.36 861 ON 979 99.6

30.75 861 ON 979 0.0

31.13 861 ON 979 0.0

31.50 861 ON 979 0.0

31.88 861 ON 979 0.0

32.25 861 ON 979 0.0

32.63 861 ON 979 0.0

33.03 861 ON 979 0.0

33.40 861 ON 979 0.0

33.78 861 ON 979 0.0

34.15 861 ON 979 0.0

34.53 861 ON 979 0.0

34.90 861 ON 979 0.0

35.28 861 ON 979 0.0

35.65 861 ON 979 0.0

36.03 861 ON 979 0.0

36.40 861 ON 979 0.0

36.78 861 ON 979 0.0

37.15 861 ON 979 0.0

37.53 861 ON 979 0.0

37.90 861 ON 979 0.0

38.28 861 ON 979 0.0

38.65 861 ON 979 0.0

39.04 861 ON 979 0.0

39.41 861 ON 979 0.0

39.79 861 ON 979 0.0

40.16 861 ON 979 0.0

40.54 861 OFF 979 0.0

40.94 861 OFF 979 99.6

41.33 861 OFF 979 99.6

41.70 861 OFF 979 99.6

42.08 861 OFF 979 99.6

42.45 861 OFF 979 99.6

42.82 861 OFF 979 99.6

43.20 861 OFF 979 99.6

43.57 861 OFF 979 99.6

43.98 861 OFF 979 99.6

44.35 861 OFF 979 99.6

44.74 861 OFF 979 99.6

45.12 861 OFF 979 99.6

45.50 861 OFF 979 99.6

45.87 861 OFF 979 99.6

46.24 861 OFF 979 99.6

46.63 861 OFF 979 99.6

46.99 861 OFF 979 99.6

47.37 861 OFF 979 99.6

47.75 861 OFF 979 99.6

48.12 861 OFF 979 99.6

48.50 861 OFF 979 99.6

48.89 861 OFF 979 99.6

49.28 861 OFF 979 99.6

49.65 861 OFF 979 99.6

50.04 861 OFF 979 99.6

50.44 861 OFF 979 99.6

50.83 861 ON 979 99.6

51.20 861 ON 979 0.0

51.58 861 ON 979 0.0

51.95 861 ON 979 0.0

52.32 861 ON 979 0.0

52.70 861 ON 979 0.0

53.07 861 ON 979 0.0

53.45 861 ON 979 0.0

53.83 861 ON 979 0.0

54.21 861 ON 979 0.0

54.60 861 ON 979 0.0

54.99 861 ON 979 0.0

55.37 861 ON 979 0.0

55.75 861 ON 979 0.0

56.12 861 ON 979 0.0

56.50 861 ON 979 0.0

56.87 861 ON 979 0.0

57.24 861 ON 979 0.0

57.62 861 ON 979 0.0

58.00 861 ON 979 0.0

58.38 861 ON 979 0.0

58.75 861 ON 979 0.0

59.13 861 ON 979 0.0

59.53 861 ON 979 0.0

59.91 861 ON 979 0.0

60.28 861 ON 979 0.0

60.67 861 ON 979 0.0

61.06 861 OFF 979 0.0

61.45 861 OFF 979 99.6

61.83 861 OFF 979 99.6

62.20 861 OFF 979 99.6

62.57 861 OFF 979 99.6

62.94 861 OFF 979 99.6

63.33 861 OFF 979 99.6

63.70 861 OFF 979 99.6

64.07 861 OFF 979 99.6

64.45 861 OFF 979 99.6

64.82 861 OFF 979 99.6

65.20 861 OFF 979 99.6

65.58 861 OFF 979 99.6

65.94 861 OFF 979 99.6

66.32 861 OFF 979 99.6

66.69 861 OFF 979 99.6

67.08 861 OFF 979 99.6

67.48 861 OFF 979 99.6

67.87 861 OFF 979 99.6

68.25 861 OFF 979 99.6

68.62 861 OFF 979 99.6

69.00 861 OFF 979 99.6

69.37 861 OFF 979 99.6

69.75 861 OFF 979 99.6

70.13 861 OFF 979 99.6

70.50 861 OFF 979 99.6

70.87 861 OFF 979 99.6

71.25 861 ON 979 99.6

71.62 861 ON 979 0.0

72.00 861 ON 979 0.0

72.37 861 ON 979 0.0

72.74 861 ON 979 0.0

73.12 861 ON 979 0.0

73.50 861 ON 979 0.0

73.87 861 ON 979 0.0

74.25 861 ON 979 0.0

74.61 861 ON 979 0.0

74.99 861 ON 979 0.0

75.37 861 ON 979 0.0

75.75 861 ON 979 0.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztanga sie ni czorta nie rusza... tylko dlaczego?? n75 albo przewody podcisnieniowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapodalem jeszcze logi bs 011 czekam teraz na opinie kolegow sam juz nie wiem co moze byc

sprawdziłem jeszcze przewody czy oby napewno sa wedlug schematu polaczone z zaworami itp i jest ok

nie dymi czyli jak mysle nieszczelnosci nie ma tylko i wylacznie to przeladowanie wystepuje nieszczesne

zawor ktory kupilem to podobno zamiennik produkowany dla fiata i audi-vw

prosze o jakies sugestie i naproqwadzenie moze na cos

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy recznie sztanga sie rusza, jesli tak tzn ze n75 wadzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdzilem nie ma latwego dojscia aby ja zlapac dobrze ale wpadlem na pomysl zapalic i zdejmowacj i wkaladac przewod do gruchy i wtedy sztanga sie porusza nie wiem czy to ma znaczenie czy tez nie

ja tez cos mysle ze to moze byc trefny zawor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dobrze pamiętam to przy zdjętym przewodzie od podciśnienia kierownice będą otwarte i nie będzie pompować. ja stawiam na n75, zrób podmianę od kogoś znajomego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

test poranny

dzis jadac do pracy na rozgrzanym silniku przycisnolem troszke niunie i tak jakby sie cos odblokowalo i wmiare sie wkreca na obrtoty i nie zlapal nofault

na dniach bede podmienial zaworek i zobacze roznice [br]Dopisany: Marzec 10, 2008, 09:28:49 _________________________________________________witam poraz kolejny

dzis podłaczyłem znowu kompa i wyskoczyl mi ten sam blad ale !!

sprawdzalem nowszym vagiem i spolszczonym i opis bledu 00575 dotyczyl przepływomierza

dokładnie zostało wyświetlona ....... bład przepływomierz

teraz pytanie czy moze byc to przeplywomierz czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie,

ewidentnie leży wina w sterowaniu kierownicami, zobacz na 011 powyżej 2200rpm masz już przeładowania a przy 3000 masz ponad 0.5 bara, poza tym na 011BS pomimo zmiany położenia kierownic z ON na OFF ciśnienie nie zmienia się wogóle, rusza się sztanga przy 011BS jeśli tak to coś nie tak z turbiną a w zasadzie z jej kierownicami, jeśli się nie rusza to problem w sterowaniu N75 może nieszczelności w układzie podciśnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki juz zamowilem zaworek i czekam na niego jak tylko przyjdzie zaloze i napisze czy pomoglo jak niet to bede zmuszony do rozebrania suszarki

ale jak przed chwila odpalilem i zrobilem bs 011 obserwujac raczej trzymajac palec na sztandze wszystko ruszalo sie jak nalezy tak mysle cyklicznie zamykal sie i otwieral

tak ze mysle ze to ten nieszczesny zawoor oby to

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak rusza sztangą przy 011BS a cisnienie sie nie zmienia to cos z kierownicami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co sadzicie teraz na temat tych logow BS 011 po wymianie czesciowo przewodow gumowych

i zamianie na inny zawrek n75 ?

Group A: '011

RPM Abs.Cisnienie Duty Cycle

TIME

STAMP /min mbar %

0.00 861 OFF 969 99.6

0.35 861 OFF 969 99.6

0.74 861 OFF 969 99.6

1.12 861 OFF 969 99.6

1.49 861 OFF 969 99.6

1.87 861 OFF 969 99.6

2.24 861 OFF 969 99.6

2.62 861 OFF 969 99.6

2.99 861 OFF 969 99.6

3.36 861 ON 969 99.6

3.73 861 ON 969 0.0

4.12 861 ON 979 0.0

4.52 861 ON 979 0.0

4.91 861 ON 979 0.0

5.30 861 ON 979 0.0

5.69 861 ON 979 0.0

6.06 861 ON 979 0.0

6.45 861 ON 979 0.0

6.84 861 ON 979 0.0

7.23 861 ON 979 0.0

7.62 861 ON 979 0.0

8.02 861 ON 979 0.0

8.41 861 ON 979 0.0

8.78 861 ON 979 0.0

9.16 861 ON 979 0.0

9.54 861 ON 979 0.0

9.91 861 ON 979 0.0

10.29 861 ON 979 0.0

10.66 861 ON 979 0.0

11.04 861 ON 979 0.0

11.41 861 ON 979 0.0

11.79 861 ON 979 0.0

12.16 861 ON 979 0.0

12.53 861 ON 979 0.0

12.90 861 ON 979 0.0

13.29 861 ON 979 0.0

13.69 861 OFF 979 0.0

14.06 861 OFF 979 99.6

14.45 861 OFF 979 99.6

14.84 861 OFF 969 99.6

15.23 861 OFF 969 99.6

15.62 861 OFF 969 99.6

16.01 861 OFF 969 99.6

16.40 861 OFF 969 99.6

16.78 861 OFF 969 99.6

17.17 861 OFF 969 99.6

17.56 861 OFF 969 99.6

17.96 861 OFF 969 99.6

18.35 861 OFF 969 99.6

18.74 861 OFF 969 99.6

19.12 861 OFF 969 99.6

19.49 861 OFF 969 99.6

19.87 861 OFF 969 99.6

20.24 861 OFF 969 99.6

20.62 861 OFF 969 99.6

20.99 861 OFF 969 99.6

21.36 861 OFF 969 99.6

21.73 861 OFF 969 99.6

22.13 861 OFF 969 99.6

22.51 861 OFF 969 99.6

22.90 861 OFF 969 99.6

23.30 861 OFF 969 99.6

23.69 861 OFF 969 99.6

24.08 861 ON 969 99.6

24.47 861 ON 969 0.0

24.86 861 ON 979 0.0

25.25 861 ON 979 0.0

25.64 861 ON 979 0.0

26.03 861 ON 979 0.0

26.42 861 ON 979 0.0

26.81 861 ON 979 0.0

27.19 861 ON 979 0.0

27.58 861 ON 979 0.0

27.97 861 ON 979 0.0

28.37 861 ON 979 0.0

28.74 861 ON 979 0.0

29.12 861 ON 979 0.0

29.49 861 ON 979 0.0

29.87 861 ON 979 0.0

30.24 861 ON 979 0.0

30.61 861 ON 979 0.0

30.99 861 ON 979 0.0

31.36 861 ON 979 0.0

31.75 861 ON 979 0.0

32.14 861 ON 979 0.0

32.53 861 ON 979 0.0

32.92 861 ON 979 0.0

33.31 861 ON 979 0.0

33.70 861 ON 979 0.0

34.09 861 OFF 979 0.0

34.48 861 OFF 979 99.6

34.86 861 OFF 979 99.6

35.25 861 OFF 969 99.6

35.64 861 OFF 969 99.6

36.03 861 OFF 969 99.6

36.40 861 OFF 969 99.6

36.79 861 OFF 969 99.6

37.19 861 OFF 969 99.6

37.57 861 OFF 969 99.6

37.94 861 OFF 969 99.6

38.32 861 OFF 969 99.6

38.69 861 OFF 969 99.6

39.07 861 OFF 969 99.6

39.44 861 OFF 969 99.6

39.82 861 OFF 969 99.6

40.19 861 OFF 969 99.6

40.56 861 OFF 969 99.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozregulowana sztanga, Poje*any układ podciśnien badz cos z szuszarka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to za inny zaworek N75 [dedykowany do tego auta] ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...