themOn Opublikowano 12 Października 2006 Opublikowano 12 Października 2006 Proszę o przeanalizowanie wykresu, wydaje mi się że jest jakiś problem z przepływomierzem, wciskajac gaz do dechy auto przyspiesza ale kolo 3000 lekko sie dlawi. z gory dzieki plik csv z vag-com-a załączam poniżej: http://www.themon.pradnik.net/LOG-01-011-010-004.CSV
spanky Opublikowano 12 Października 2006 Opublikowano 12 Października 2006 Proszę o przeanalizowanie wykresu, wydaje mi się że jest jakiś problem z przepływomierzem, wciskajac gaz do dechy auto przyspiesza ale kolo 3000 lekko sie dlawi.z gory dzieki plik csv z vag-com-a załączam poniżej: http://www.themon.pradnik.net/LOG-01-011-010-004.CSV odpowiem Ci tak .... ζηψσ♣ δδΣΦ δσ»♣δΔ ... rozumiesz cos z tego :?: ...... ja tez nie ... ale wlasnie tak wyglada to co przedstawiles ... przenies te dane do pliku excelowskiego i bedziemy rozmawiac ... oczy mam tylko jedne .... P.S powinno to wygladac o tak :arrow: http://img168.imageshack.us/my.php?image=003obciazonypq3.jpg
bratpit Opublikowano 12 Października 2006 Opublikowano 12 Października 2006 Proszę o przeanalizowanie wykresu, wydaje mi się że jest jakiś problem z przepływomierzem, wciskajac gaz do dechy auto przyspiesza ale kolo 3000 lekko sie dlawi.z gory dzieki plik csv z vag-com-a załączam poniżej: http://www.themon.pradnik.net/LOG-01-011-010-004.CSV odpowiem Ci tak .... ζηψσ♣ δδΣΦ δσ»♣δΔ ... rozumiesz cos z tego :?: ...... ja tez nie ... ale wlasnie tak wyglada to co przedstawiles ... przenies te dane do pliku excelowskiego i bedziemy rozmawiac ... oczy mam tylko jedne .... P.S powinno to wygladac o tak :arrow: http://img168.imageshack.us/my.php?image=003obciazonypq3.jpg Spanky widać że czytasz forum Diagtronika , poleciałeś cytatem :mrgreen: , co nieznaczy że niemasz racji :mrgreen:
themOn Opublikowano 12 Października 2006 Autor Opublikowano 12 Października 2006 Ok, poprawione www.themon.pradnik.net/Zeszyt1.xls
spanky Opublikowano 12 Października 2006 Opublikowano 12 Października 2006 Spanky widać że czytasz forum Diagtronika , poleciałeś cytatem :mrgreen: , co nieznaczy że niemasz racji :mrgreen: dobre teksty nie sa złe ..... P.S czytam nie tylko Diagtronika .... [ Dodano: 2006-10-12, 20:17 ] Ok, poprawione www.themon.pradnik.net/Zeszyt1.xls 011 wyglada OK ... natomiast 010 ... cisnienie doładowanie OK (podcisnienie w kolektorze ssacym) natomiast odczyty lmm (przepływomierz) wskazyja na to ze przydałoby sie go wymienic ... wymagane wartości to min 850mg/skok .... a u ciebie 90% odczytów jest ponizej 750 ... stad tez spadek mocy na wyzszych obrotach ..... to tyle co moge powiedziec .... napewno ktos jeszcze doda cos od siebie ....
themOn Opublikowano 12 Października 2006 Autor Opublikowano 12 Października 2006 @spanky dziekuję bardzo za analizę. Masz u mnie duże piwko może jutro zakupię przepływkę i wymieni się.
spanky Opublikowano 13 Października 2006 Opublikowano 13 Października 2006 @spanky dziekuję bardzo za analizę. Masz u mnie duże piwko może jutro zakupię przepływkę i wymieni się. zamiast kupowac podjedz do jakiegos warsztatu moze beda mieli na wymiane to sprawdzisz i zobaczysz czy faktyczne to lmm .... albo najpierw odepnij przeplywke i zobacz jak sie zachowuje autko z odpietym lmm .... P.S radze podjechac do dobrego warsztatu TDI i zrobic pelna diagnoze autka ... niech ktos je obejrzy fachowym okiem ..... ;-) .... moze to cos innego, mechanikiem nie jestem ... :twisted: P.S zrob jeszcze logi z bloku 008 (pod obciazeniem) ....
Pikuś Opublikowano 14 Października 2006 Opublikowano 14 Października 2006 Tak jak spanky, pisze przeplywka raczej do wymiany bo umycie jej raczej juz nie pomoze. Poszukaj na forum o robieniu testow VAG-iem, czyli ktore bloki i jak i wrzuc tutaj. Zobaczymy jak dawka jest ograniczana itp. Vag sam powinien Ci zrobic pliki w Exelu, przynajmniej u mnie tak jest.
themOn Opublikowano 14 Października 2006 Autor Opublikowano 14 Października 2006 spoko, zrobie wszystkie bloki wg. abc diagnostyki z tdi tuning . czyscilem przeplywke alkoholem izopropylowym ale to chyba niezbyt wiele dalo, nie wiem czy ta siateczke metalowa da sie jakos zdemontowac bo troche trudno sie do niej dostac poprzez nia.
Pikuś Opublikowano 15 Października 2006 Opublikowano 15 Października 2006 Do czego Ci sie trudno dostac? Siateczki chyba nie da sie zdemontowac. Kup jakis sprey do czyszczenia elektroniki i pod cisnieniem siteczka Ci sie wymyje. Ale z wynikow to ona naprawde jest juz slabiutka.
baskecior Opublikowano 15 Października 2006 Opublikowano 15 Października 2006 Pomiar źle przeprowadzony. Widać że but nie był w podłodze przez cały czas trwania pomiaru i dlatego wyniki są tak interpretowane. Kolego, pomiar wykonujesz następująco: wolna pusta równa droga o długości 2 km. Rozpedzasz auto na 3-cim biegu do predkosci obrotowaj silnika 1500 rpm, stabilizujesz przez moment obroty, wciskasz "START" (LOG) i nastepnie naciskasz pedal przyspieszenia do oporu, trzymając go tak długo az silnik osiągnie 4600 rpm, wtedy luzujesz pedał gazu, zatrzymujesz auto, wyłaczasz logowanie, obcinasz te wartości bloków dla których throttle = <100% i takie wyniki wklejasz na forum. Poddaj auto ponownej analizie tak jak napisalem i zpoprawionymi wynikami zapraszam na forum.
themOn Opublikowano 25 Października 2006 Autor Opublikowano 25 Października 2006 Ok, poprawiłem wyniki, mam nadzieje że teraz są ok http://www.themon.pradnik.net/Zeszyt1.htm http://www.themon.pradnik.net/Zeszyt3.htm
spanky Opublikowano 25 Października 2006 Opublikowano 25 Października 2006 wyglada na to ze LMM sie wysrało .... zrób jeszcze jalowy : 000 (basic settingd) 001,003,013 ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się