Bart-S Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Obstawiam przypchany zewnętrzny filtr oleju. U Bezdomnego to nie filtr. Jeśli chodzi o kolegę mcmax - czekamy chwilę i robimy nowy komplet logów.
Bezdomny Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 U Bezdomnego to nie filtr. Czyli chcesz powiedziec, ze u mnie to cos bardziej powaznego? Nie za dobrze. Chyba jutro bedzie probka u Ciebie, przynajmniej tak Pani w okienku powiedziala bracholowi...
Bart-S Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Jak tylko listonosz dostarczy paczkę - od razu biorę się za testy (potrzebuję 2h). Cokolwiek to nie będzie u Ciebie - skrzynię i tak trzeba wyjąć. Moim zdaniem to sprzęgło i/lub łańcuch. Test, który przeprowadzę ma wykluczyć czynnik zewnętrzny... [br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 01:08_________________________________________________Olej jest czysty i nie zawiera żadnych niepożądanych substancji - do sprawdzenia sprzęgło i wałek wejściowy (przy okazji sprawdzic także stan dwumasu oraz łańcucha). Najważniejsze, że najgoszy scenariusz mamy zażegnany.
Bezdomny Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 Dzieki Bart! Ale co znaczy, ze najgorszy scenariusz mamy za soba? Teraz to wszyscy obstawiaja sprzeglo, a naprawa tego tutaj to raczej bedzie sie mijac z celem poniewaz krzycza sobie za cos takiego okolo 1200-1400 funciorow plus VAT. Toz to prawie polowa wartosci auta... Ehhh no coz, trzeba bedzie cos postanowic...
gooryl Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 witam ! co prawda mam inna skrzynie ( trip ) ale problem miałem podobny.. przy jeździe ze stałą prędkością 50 km ( tylko ?! ) szarpało nim i obroty skakały.. nic z tym nie robiłem. Ostatnio byłem zmuszony wymienić zewnętrzne przeguby ( obydwa ) i problem znikł ! to tylko tak poglądowo
Bart-S Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 witam ! co prawda mam inna skrzynie ( trip ) ale problem miałem podobny.. przy jeździe ze stałą prędkością 50 km ( tylko ?! ) szarpało nim i obroty skakały.. nic z tym nie robiłem. Ostatnio byłem zmuszony wymienić zewnętrzne przeguby ( obydwa ) i problem znikł ! to tylko tak poglądowo Nie TRIP tylko Tip czyli skrót od Tiptronic... Dzieki Bart! Ale co znaczy, ze najgorszy scenariusz mamy za soba? Teraz to wszyscy obstawiaja sprzeglo, a naprawa tego tutaj to raczej bedzie sie mijac z celem poniewaz krzycza sobie za cos takiego okolo 1200-1400 funciorow plus VAT. Toz to prawie polowa wartosci auta... Ehhh no coz, trzeba bedzie cos postanowic... Gdyby parametry skrzynki były OK - też zaczałbym od przegubów. Ale nie są... dlatego skrzynka na stół. W przypadku gdy winę za nieprawidłowe parametry ponosiłby glikol - wydatki są spore. Nowa chłodnica, nowe sprzęgła, nowe filtry, płukanie skrzyni i całego układu hydraulicznego. Na szczęście to Twojej skrzynki nie dotyczy. Ceny na wyspach są po prostu chore - a jakość usług i wiedza "fachowców" jeszcze gorsza niż w PL. Samo sprzęgło nie jest drogie ale pracy przy nim jest sporo - trzeba wywalić skrzynię i wałek, wykonać pomiary i zgodnie z nimi zamontować nowy zestaw. Przy okazji warto zrobić generalny przegląd. No ale ponad 7 000 PLN i do tego jeszcze VAT to totalna przesada. Rezerwuj bilet na prom i przyjeżdżaj
Bezdomny Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Opublikowano 26 Listopada 2011 Szczerze mowiac teraz to powaznie zaczynam sie zastanawiac nad odwiedzeniem PL i zawitaniu u Barta. Tylko napisz mi jeszcze ewentualnie jakie koszta mniej wiecej trzeba poniesc co bym mial czarno na bialym jak to wszystko wyglada. Z jednej strony jestem spokojniejszy skoro piszesz ze ten najgorszy wariant mamy za soba... ;P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się