Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Kontrolka & not lauf


dobry_k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, temat dotyczy pytanie o kontrolkę która pokazywałaby przejscie silnka w stan serwisowy podczas złapania not lauf'a.

Czy ktoś sie orientuje w tym czy owa kontrolka istnieje ?

Pozdrawiam :)

[mod]prosze stosowac odpowiedni prefix - Musashi[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, u kolegi w aucie dzieje sie dziwna sprawa a mianowice jak jest zimny i da mu sie lekko w pędzel to pojawią się na przemian różne objawy takie jak:

nagly spadek mocy w pewnym przedziale obrotów, po czym przy wyzszych dalej idzie

oraz targanie silnikiem tak jak by nie palil na jeden gar,

dodatkowo zapala sie kontrolka od ESP nad zegarami

po uruchomieniu na nowo silnika wszystko wraca do normy

Dodam ze w ostatnim czasie auto jest tankowane na stacji Bliska.

HMm do tego bardzo duzo stoi i jezdzi na krotkich odcinkach.

Po nagrzaniu i przepedzlowaniu auta wymienione powyzej objawy znikly hmm czy moze to byc przyczyna zlego paliwa i tzw "zastanego" auta ?

POza tym jestem ciekaw czemu w takim aucie jak Audi nie ma kontrolki od spalonej świecy żarowej, jestem teraz po wymianie 3 swiec i nic na desce sie nie swiecilo ;/ czy tak ma być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mianowice jak jest zimny i da mu sie lekko w pędzel to pojawią się na przemian różne objawy takie jak:

nagly spadek mocy w pewnym przedziale obrotów, po czym przy wyzszych dalej idzie

oraz targanie silnikiem tak jak by nie palil na jeden gar,

dodatkowo zapala sie kontrolka od ESP nad zegarami

po uruchomieniu na nowo silnika wszystko wraca do normy

:thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mianowice jak jest zimny i da mu sie lekko w pędzel to pojawią się na przemian różne objawy takie jak:

nagly spadek mocy w pewnym przedziale obrotów, po czym przy wyzszych dalej idzie

oraz targanie silnikiem tak jak by nie palil na jeden gar,

dodatkowo zapala sie kontrolka od ESP nad zegarami

po uruchomieniu na nowo silnika wszystko wraca do normy

:thumbdown:

miałem na mysli temperature powyzej 50 stopni hmm i to nie byl az taki ostry pedzel, jedynie przycisniecie do 3 tys i juz zaczynaly sie klopoty z brakiem mocy ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam silnik i miałem podobnie, zrób sobie logi grupy 3,8,10,11 możliwe że masz przeładowanie turbo i po prostu komp odcina prace, a co o sygnalizacje błędu to zapłon miga nawet jak się zablokuje pedał stopu, więc warto zczytać błędy gdy kontrolki wariują.

A jak świece nie grzeją to widać że auto nie odpala. Pomyśl aby sprawdzić czy świeca działa trzeba by było zamontować jakiś czujnik.... więcej elektroniki więcej do psucia. Jak świeca ci się spali w zimę to na pewno to zauważysz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...