sebastiank1 Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Witam, Od dłuższego czasu moje Audi traci na mocy. podejrzewam że może być to przepływomierz lub turbina proszę o pomoc. http://vaglog.rtnet.pl/sebastiank1_62764.html Z tego co czytałem o diagnostyce to najprawdopodobniej przepławka, ale wydaje mi się że turbo też przeładowuje.
Biszczan Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Przepływka dead, ale wrzuć komplet logów:)
lukaszlsw Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Tak jak kolega wyżej pisał tnie dawkę okrutnie, na dodatek masz problem z przeładowaniem. Spisz numer przepływki i mi wyślij bo mam jedną na zbyciu
vauxhall95 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 i turbo zapieczone bo one bez paliwa juz sie rozdmuc**je ze n75 nie daje rady.
sebastiank1 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 Ok to zacznę od przepływomierza... dużo oczytałem się forum i też tak myślałem. turbo trochę przeładowuje, jeszcze spróbuje wymienić wężyk do gruchy bo jest taki trochę zmasakrowany. A możliwe że turbo może przeładowywać przez to że przepływka daje złe wartości do komputera? a jak nie to lepiej samemu wyczyścić i nasmarować turbo? mam jakąś instrukcje w pdf... czy lepiej zregenerować? oczywiście koszt regeneracji najtaniej znalazłem za 1000 zł....panowie to co przeżyłem to dramat, na światłach wyprzedza mnie toyota corola z 1.4 silnikiem a dawniej, audi tt 1.8t, lub a4 b5 2,5 tdi były równo ze mną... Jakie logi dokładnie potrzebne? jeszcze mam logi grupy 00 i 10: http://vaglog.rtnet.pl/sebastiank1_62772.html http://vaglog.rtnet.pl/sebastiank1_62773.html z grupy 00 też wynika że przepływka bo parametr 10 jest zawsze mniejszy od 240... Jeszcze kilka spostrzeżeń: -jakiś czas temu wywalało mi błąd o przekroczonej regulacji ciśnienia turbo czy jakoś tak, silnik łapał tryb awaryjny jak go się wysoko zakręciło na wyższym biegu, doczytałem się że to kierowniczki więc zgodnie z zaleceniami rozpocząłem ostrą jazdę i błąd przestał się pojawiać -jak kupiłem rok temu audi turbo ciągnęło mi od 1200 obrotów i to z pełną mocą... Czy było to normalne? A może ktoś bawił się w chipy ?Bo jak dla mnie odczucia z jazdy przewyższały nominalne 100 km. na drugim biegu musiałem być ostrożny z gazem po koła boksowały (w tym momencie wstyd wsiadać do takiego auta z brakiem mocy ) - jedyny plus to że auto w cyklu mieszanym pali 5,8 a na trasie 4,7 ale co z tego jak strach wyprzedzać -tak na marginesie jeszcze małe pytanko o termostat, auto nagrzewa mi się tylko do 70 stopni, co częściej pada czujnik czy termostat? Jeszcze raz bardzo dziękuję za odpowiedzi
Biszczan Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Sprawdź wg tej procedury czujnik i termostat i będziesz wiedział Mnie się nagrzewał do niecałych 80C, a powodem był termostat.
sebastiank1 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 ok sprawdzę najwyżej założę nowy temat jak bym miał z tym problemy... i tak najgorszy problem jest z tą mocą ale jutro śmigam po przepływkę oby było jak dawniej będe pisać na bieżąco może jakieś fotki wstawię komuś na przyszłość się przyda
Biszczan Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 To spoko:) czekamy na nowe logi zdrowego auta już
sebastiank1 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 uśmiech nie schodzi z mojej twarzy http://vaglog.rtnet.pl/sebastiank1_62788.html auto odzyskało moc, turbo ciągnie od 1200 dzięki lukaszlsw który mi sprzedał i pomógł zamontować przepływkę. Jeszcze mały problem z przeładowaniem turbo , pewnie wina wężyka i cięzko chodzącego ścięgna, przesmaruje, rozruszam, wymienie wężyki .... nie zawsze łapie nolifa np teraz jak wracałem ze świdnika na 4 biegu do 4 tys przekręciłem i nie złapał a czasami łapie ale to już pikuś. Dzięki wszystkim
Piotrek98igo Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 masz jakis soft w aucie ...poza tym jezeli uwazasz ze 1,6bara dla tej papierowej turbiny to pikus no to
sebastiank1 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 tzn jak mam to rozumieć? za mocna turbina? czy ktoś grzebał w oprogramowaniu ?
Biszczan Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Za mocno pompuje. U mnie przy źle podpiętych wężykach pompowało hmm prawie 3000mbar to skończyło się wymianą uszczelniaczy. Soft ktoś pewnie zrobił, a może masz turbo mocniejsze;)
banshee Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Za mocno pompuje. Bardziej zrozumiale - masz zapieczone kierownice. Wg softu cały czas masz przeładowanie a N75 na maksa otwarty. Turbina do czyszczenia. W chwili obecnej nie odważyłbym się ani razu mocno mu depnąć.
sebastiank1 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 Oto nowe logi z rozgrzanego silnika grupa 10,11 wymieniłem wężyk do gruszki turbo no i go przegoniłem http://vaglog.rtnet.pl/sebastiank1_62837.html coś się dzieje z tym ciśnieniem dziwnego... powyżej 2 tys obrotow spada aż do 3.5 spada poniżej normy ? jakieś pomysły ? na moje oko to te kierowniczki się przycinają.... tutaj lepiej widać mój problem: http://img440.imageshack.us/img440/5466/beznazwasfy1.jpg dziwna sprawa bo po obliczeniu mocy i czasów na 1/4 mili wychodzi mi jakieś 135 km ... tzn jakoś mnie to zbytnio nie smuci ale ciekawe rzeczy w aucie odkrywam
sebastiank1 Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 Da się je vagiem sprawdzić ? jest jakaś procedura ?
przemik Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Jestem pod wrazeniem wszystkich, ktorzy pisali w tym wątku.... że na podstawie tak niechlujnie i chaotycznie przedstawianych logów postawili jakiekolwiek diagnozy - tym bardziej że auto jest pod modyfikacji. A teraz do autora Wątek zamykam... a Ciebie zapraszam ponownie z kompletem porządnie wykonanych logów. Potrzebujemy... Statyczne - 001,003,004,007,013,018,023 Statyczne w trybie Basic Settings - 003,011 Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011 Pozdrawiam i powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi