Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Prośba o sprawdzenie logów, brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przepływka dead, ale wrzuć komplet logów:)

Opublikowano

Tak jak kolega wyżej pisał tnie dawkę okrutnie, na dodatek masz problem z przeładowaniem. Spisz numer przepływki i mi wyślij bo mam jedną na zbyciu

Opublikowano

i turbo zapieczone bo one bez paliwa juz sie rozdmuc**je ze n75 nie daje rady.

Opublikowano

Ok to zacznę od przepływomierza... dużo oczytałem się forum i też tak myślałem. turbo trochę przeładowuje, jeszcze spróbuje wymienić wężyk do gruchy bo jest taki trochę zmasakrowany. A możliwe że turbo może przeładowywać przez to że przepływka daje złe wartości do komputera? a jak nie to lepiej samemu wyczyścić i nasmarować turbo? mam jakąś instrukcje w pdf... czy lepiej zregenerować? oczywiście koszt regeneracji najtaniej znalazłem za 1000 zł....panowie to co przeżyłem to dramat, na światłach wyprzedza mnie toyota corola z 1.4 silnikiem a dawniej, audi tt 1.8t, lub a4 b5 2,5 tdi były równo ze mną...

Jakie logi dokładnie potrzebne?

jeszcze mam logi grupy 00 i 10:

http://vaglog.rtnet.pl/sebastiank1_62772.html

http://vaglog.rtnet.pl/sebastiank1_62773.html

z grupy 00 też wynika że przepływka bo parametr 10 jest zawsze mniejszy od 240...

Jeszcze kilka spostrzeżeń:

-jakiś czas temu wywalało mi błąd o przekroczonej regulacji ciśnienia turbo czy jakoś tak, silnik łapał tryb awaryjny jak go się wysoko zakręciło na wyższym biegu, doczytałem się że to kierowniczki więc zgodnie z zaleceniami rozpocząłem ostrą jazdę i błąd przestał się pojawiać

-jak kupiłem rok temu audi turbo ciągnęło mi od 1200 obrotów i to z pełną mocą... Czy było to normalne? A może ktoś bawił się w chipy ?Bo jak dla mnie odczucia z jazdy przewyższały nominalne 100 km. na drugim biegu musiałem być ostrożny z gazem po koła boksowały (w tym momencie wstyd wsiadać do takiego auta z brakiem mocy :( )

- jedyny plus to że auto w cyklu mieszanym pali 5,8 a na trasie 4,7 ale co z tego jak strach wyprzedzać :(

-tak na marginesie jeszcze małe pytanko o termostat, auto nagrzewa mi się tylko do 70 stopni, co częściej pada czujnik czy termostat? Jeszcze raz bardzo dziękuję za odpowiedzi

Opublikowano

ok sprawdzę najwyżej założę nowy temat jak bym miał z tym problemy... i tak najgorszy problem jest z tą mocą ale jutro śmigam po przepływkę oby było jak dawniej :) będe pisać na bieżąco może jakieś fotki wstawię komuś na przyszłość się przyda :)

Opublikowano

To spoko:) czekamy na nowe logi zdrowego auta już;)

Opublikowano

uśmiech nie schodzi z mojej twarzy

http://vaglog.rtnet.pl/sebastiank1_62788.html

auto odzyskało moc, turbo ciągnie od 1200 dzięki lukaszlsw który mi sprzedał i pomógł zamontować przepływkę. Jeszcze mały problem z przeładowaniem turbo , pewnie wina wężyka i cięzko chodzącego ścięgna, przesmaruje, rozruszam, wymienie wężyki .... nie zawsze łapie nolifa np teraz jak wracałem ze świdnika na 4 biegu do 4 tys przekręciłem i nie złapał a czasami łapie ale to już pikuś. Dzięki wszystkim :)

Opublikowano

masz jakis soft w aucie :thumbdown:...poza tym jezeli uwazasz ze 1,6bara dla tej papierowej turbiny to pikus no to :hi:

Opublikowano

Za mocno pompuje. U mnie przy źle podpiętych wężykach pompowało hmm prawie 3000mbar to skończyło się wymianą uszczelniaczy. Soft ktoś pewnie zrobił, a może masz turbo mocniejsze;)

Opublikowano

Za mocno pompuje.

Bardziej zrozumiale - masz zapieczone kierownice. Wg softu cały czas masz przeładowanie a N75 na maksa otwarty.

Turbina do czyszczenia. W chwili obecnej nie odważyłbym się ani razu mocno mu depnąć.

Opublikowano

Oto nowe logi z rozgrzanego silnika grupa 10,11 wymieniłem wężyk do gruszki turbo no i go przegoniłem

http://vaglog.rtnet.pl/sebastiank1_62837.html coś się dzieje z tym ciśnieniem dziwnego... powyżej 2 tys obrotow spada aż do 3.5 spada poniżej normy ? jakieś pomysły ? na moje oko to te kierowniczki się przycinają....

tutaj lepiej widać mój problem:

http://img440.imageshack.us/img440/5466/beznazwasfy1.jpg

dziwna sprawa bo po obliczeniu mocy i czasów na 1/4 mili wychodzi mi jakieś 135 km ... tzn jakoś mnie to zbytnio nie smuci ale ciekawe rzeczy w aucie odkrywam :)

Opublikowano

sprawdź czujnik G71/G72 :)

Opublikowano

Jestem pod wrazeniem wszystkich, ktorzy pisali w tym wątku.... że na podstawie tak niechlujnie i chaotycznie przedstawianych logów postawili jakiekolwiek diagnozy - tym bardziej że auto jest pod modyfikacji.

A teraz do autora

Wątek zamykam... a Ciebie zapraszam ponownie z kompletem porządnie wykonanych logów.

Potrzebujemy...

Statyczne - 001,003,004,007,013,018,023

Statyczne w trybie Basic Settings - 003,011

Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011

Pozdrawiam i powodzenia

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...