grucha1 Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Witam.Mam tak przypadłość w mojej audiczce jak rano odpalam auto na beznynie zminutke pochodzi i go przełączam na gaz jak jade to jjest oki gorzej jak muszę bieg zredukowac przed światłami albo przed skrętem to obroty masakrycznie spadają nawet zdarzyło mi sie że zgasł.(na benzynie tego nie ma)jak auto sie już rozgrzeje tak do tych 70 st.C wszystko ustaje i auto chodzi jak pszczółka.filtry nowe,przepustnica wyczyszczona,przepływomirz nowy,krokowy czysty,z reduktora mazut spuszczony,elektronika od lpg wymieniona.Instalacje mam II generacji reduktor Tomasetto
Łukasz 23 Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Spróbuj zdjąć na próbę dolot powietrza do filtra
grucha1 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 dolot mam nawiercony i łyka powietrze ze środka,a wyjście z pod maski jest zasłoniete.a jak faluje tak faluje.najczesciej przy dojerzdzaniu do skrzyżowania gdy trzeba bieg zredukowac,po wcisnieciu sprzegła
Mariusz96 Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Reduktor gazu musi się rozgrzać wtedy problem Ci zapewne mija.Tak było u mnie jak zmienilem podłączenie Reduktora problem znikl.
grucha1 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Opublikowano 17 Listopada 2011 jak zmieniłeś podłączenie reduktora?Umnie dostaje ciełpy płyn odrazu a nie po otwarciu termostatu.Może go styropianem obłożyć?
Mariusz96 Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 Jeden mam podłączony pod zasilanie nagrzewnicy to Jest dolny od Reduktora a drugi pod dolny od chłodnicy oleju to Jest powrót z Reduktora czyli górny. I problemu nie mam. Wcześniej mialem pod górny od chlodnicy oleju i dolny od chlodnicy plynu było bardzo źle bo omijał mi płyn Termostat i ciężko łapał 90stopni. A Ty jak masz ?
wojtek26 Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 Zapewne reduktor juz kwalifikuje sie do regeneracji lub wymiany, spróbuj spuścic syf z reduktora i na nowo wyregulowac skład.
grucha1 Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Opublikowano 18 Listopada 2011 mazut spuszczałem z reduktora jakies 600 km temu.Regulacja była 2 dni temu.Robi tak tylko na zimnym silniku jak temp. już troche wzrośnie jest oki.Może faktycznie membrany do wymiany?
Mariusz96 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Ją też Mialem falujace obroty zmienilem podłączenie Reduktora bezposrednio pod nagrzewnice i Jest ok.Nawet zimny jak go przelacze ręcznie Jest ok może tu wina tkwi.
Martinor Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Ja też miałem falujące obroty ale wina była nie w reduktorze tylko komputer jak robił mapę najpierw na benzynie a później na gazie to się nie zgrały, bo były rozbieżności w wartościach i trzeba było zrobić korektę i dolegliwość ustała całkowicie...
juby_p Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Ja też miałem falujące obroty ale wina była nie w reduktorze tylko komputer jak robił mapę najpierw na benzynie a później na gazie to się nie zgrały, bo były rozbieżności w wartościach i trzeba było zrobić korektę i dolegliwość ustała całkowicie... To jest II generacja nie IV:) myślę że trzeba próbować regulować jak się nie da to pewnie reduktor do wymiany lub regeneracji, pod warunkiem ze kiedyś było dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się