grucha1 1 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Witam.Mam tak przypadłość w mojej audiczce jak rano odpalam auto na beznynie zminutke pochodzi i go przełączam na gaz jak jade to jjest oki gorzej jak muszę bieg zredukowac przed światłami albo przed skrętem to obroty masakrycznie spadają nawet zdarzyło mi sie że zgasł.(na benzynie tego nie ma)jak auto sie już rozgrzeje tak do tych 70 st.C wszystko ustaje i auto chodzi jak pszczółka.filtry nowe,przepustnica wyczyszczona,przepływomirz nowy,krokowy czysty,z reduktora mazut spuszczony,elektronika od lpg wymieniona.Instalacje mam II generacji reduktor Tomasetto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz 23 0 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Spróbuj zdjąć na próbę dolot powietrza do filtra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha1 1 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 dolot mam nawiercony i łyka powietrze ze środka,a wyjście z pod maski jest zasłoniete.a jak faluje tak faluje.najczesciej przy dojerzdzaniu do skrzyżowania gdy trzeba bieg zredukowac,po wcisnieciu sprzegła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz96 2 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Reduktor gazu musi się rozgrzać wtedy problem Ci zapewne mija.Tak było u mnie jak zmienilem podłączenie Reduktora problem znikl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha1 1 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 jak zmieniłeś podłączenie reduktora?Umnie dostaje ciełpy płyn odrazu a nie po otwarciu termostatu.Może go styropianem obłożyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz96 2 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Jeden mam podłączony pod zasilanie nagrzewnicy to Jest dolny od Reduktora a drugi pod dolny od chłodnicy oleju to Jest powrót z Reduktora czyli górny. I problemu nie mam. Wcześniej mialem pod górny od chlodnicy oleju i dolny od chlodnicy plynu było bardzo źle bo omijał mi płyn Termostat i ciężko łapał 90stopni. A Ty jak masz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Zapewne reduktor juz kwalifikuje sie do regeneracji lub wymiany, spróbuj spuścic syf z reduktora i na nowo wyregulowac skład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha1 1 Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 mazut spuszczałem z reduktora jakies 600 km temu.Regulacja była 2 dni temu.Robi tak tylko na zimnym silniku jak temp. już troche wzrośnie jest oki.Może faktycznie membrany do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz96 2 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Ją też Mialem falujace obroty zmienilem podłączenie Reduktora bezposrednio pod nagrzewnice i Jest ok.Nawet zimny jak go przelacze ręcznie Jest ok może tu wina tkwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinor 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ja też miałem falujące obroty ale wina była nie w reduktorze tylko komputer jak robił mapę najpierw na benzynie a później na gazie to się nie zgrały, bo były rozbieżności w wartościach i trzeba było zrobić korektę i dolegliwość ustała całkowicie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ja też miałem falujące obroty ale wina była nie w reduktorze tylko komputer jak robił mapę najpierw na benzynie a później na gazie to się nie zgrały, bo były rozbieżności w wartościach i trzeba było zrobić korektę i dolegliwość ustała całkowicie... To jest II generacja nie IV:) myślę że trzeba próbować regulować jak się nie da to pewnie reduktor do wymiany lub regeneracji, pod warunkiem ze kiedyś było dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się