Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Prośba o analizę logów


Onkel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów i proszę o analizę moich logów turbawki....

Chyba dzieje się coś z nią niedobrego bo "wydaje" mi się że nie ciągnie tak jak w czerwcu kiedy robiłem logi prze zagazowaniem. Dodatkowo słychać syczenie przy załączaniu się turbo więc myślałem, że mam gdzieś dziurę. Oddałem do mechaniora ten stwierdził że wszystko ok nie ma dziu więc problem tkwi w samej turbinie. Dlatego tez wysyłam wam logi.

Grupy: 003,032,115 - http://vaglog.rtnet.pl/audiqa_63249.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi rób na przyszłość pojedynczo.Każda grupa osobno.

Wskazania przepływki są w zasadzie na granicy ale dopóki błędów nie ma to może być.

Boost w okolicy 0,5 bar to w zasadzie też seria biorąc pod uwagę wskazania przepływomierza.

Jak chcesz zobaczyć pracę sondy to zaloguj 031.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem o sondach ale one są ok. Pisałem z chłopakami na pw i muszę szukać nieszczelności bo wszystko ok z logów wygląda. Zaraz jade na kanał i bede szukał. Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazania przepływki są w zasadzie na granicy ale dopóki błędów nie ma to może być.

na granicy czego? przecież pokazuje normalne wskazania dla tego silnika :gwizdanie: :cool1:

031 mają być najbliższe zera, ale normą jest, jak będzie pokazywać do 2-3% na plus, lub minus, za względu na wahania ciśnienia atmosferycznego

- na granicy błędu było by poniżej 110-105 g/s- nawet wtedy nie wyskoczy błąd przpływki, tylko zmienią się wskazania co do korekt ustalania mieszanki i będą pokazywać powyżej 15% i pokaże się błąd o zbyt bogatej mieszance, a-powyżej 25% wyskoczy "check"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazania przepływki są w zasadzie na granicy ale dopóki błędów nie ma to może być.

na granicy czego? przecież pokazuje normalne wskazania dla tego silnika :gwizdanie: :cool1:

031 mają być najbliższe zera, ale normą jest, jak będzie pokazywać do 2-3% na plus, lub minus, za względu na wahania ciśnienia atmosferycznego

- na granicy błędu było by poniżej 110-105 g/s- nawet wtedy nie wyskoczy błąd przpływki, tylko zmienią się wskazania co do korekt ustalania mieszanki i będą pokazywać powyżej 15% i pokaże się błąd o zbyt bogatej mieszance, a-powyżej 25% wyskoczy "check"

http://vaglog.rtnet.pl/tokarka606_28554.html

to są normalne wskazania dla dla tego silnika[br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 01:21_________________________________________________

031 mają być najbliższe zera

Co?

http://vaglog.rtnet.pl/tokarka606_60212.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w silniku benzynowym wartości przepływki będą pokazywać 80% nominalnej mocy silnika-więc przy 150 koniach -przepływka pokaże 120g/s :gwizdanie:

logi, które wkleiłeś-to są od auta po programie i mocno zmodzonego, na około 200 koni ,lub z doładowanego B5, gdzie wartości będą inne ze względu na to, ze nie ma czujnika ciśnienia ...

-jeśli mówimy o B6, a o takim mowa, ba nawet mam taki sam silnik AVJ- to wartości przepływki będą takie-jak mówię, bo logowałem swojego AVJota parę razy i nigdy mi nie pokazał 164 g/s w serii :wink4:

co do 031-fakt-moja pomyłka-miałem na myśli korekty, a nie wskazania AFR :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w silniku benzynowym wartości przepływki będą pokazywać 80% nominalnej mocy silnika-więc przy 150 koniach -przepływka pokaże 120g/s :gwizdanie:

logi, które wkleiłeś-to są od auta po programie i mocno zmodzonego, na około 200 koni ,lub z doładowanego B5, gdzie wartości będą inne ze względu na to, ze nie ma czujnika ciśnienia ...

-jeśli mówimy o B6, a o takim mowa, ba nawet mam taki sam silnik AVJ- to wartości przepływki będą takie-jak mówię, bo logowałem swojego AVJota parę razy i nigdy mi nie pokazał 164 g/s w serii :wink4:

co do 031-fakt-moja pomyłka-miałem na myśli korekty, a nie wskazania AFR :gwizdanie:

1.80% to jest minimalna wartość jaką może przepływka pokazać w piku,

2.logi są moje ,nie mam programu ,

3.mam b5 i mam czujnik cisnienia,

Ale chyba wkleiłem nie tego loga.Znalazłem pierwszego na nowej przepływce ale nie mogę go na razie wkleić,149,94 pokazuje.Wkleje później.

AWT w b5 to jest to samo AVJ w b6 więc nie się co spierać a logi robione są na nowej przepływce.

http://vw-passat.pl/vaglog/3980

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na seryjnym doładowaniu,TIPie,stożku i drugim coolerze pokazywała przepływka 130+, co na Kpowerze wypluło 165 konia-nie wierzę,że seryjne doładowanie i seryjne graty ,w 1,8T B6 pokaże więcej niż to, co ja teraz napisałem :cool1:

ale, zeby nie było,że się spieram -to może poczekamy na logi innych użytkowników AVJ i wtedy będzie to jasne :gwizdanie: :wink4:[br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 15:29_________________________________________________jeden log AVJ-a

http://vaglog.rtnet.pl/Stolkien_50890.html

AVJ po programie-zobacz na doładowanie i wynik z przepływki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1e22441a95cee801.html

http://postimage.org/image/1vfsab6f8/

i tu temat, jak roprawialiśmy się z jednym AVJ

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=106464.60

to tak na biegu, co znalazłem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...