Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Uszczelka pod głowicą


karolek61

Rekomendowane odpowiedzi

jakieś 2 tyg temu wymieniłem uszczelkę pod głowica i po 2tyg szlak ja trafił... a przy najmniej tak mi się wydaje. na korku i bagnecie zbiera się płyn chłodniczy i ubywa go w zbiorniczku wyrównawczym a nigdzie wycieku nie widzę. co mogło się stać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś 2 tyg temu wymieniłem uszczelkę pod głowica i po 2tyg szlak ja trafił... a przy najmniej tak mi się wydaje. na korku i bagnecie zbiera się płyn chłodniczy i ubywa go w zbiorniczku wyrównawczym a nigdzie wycieku nie widzę. co mogło się stać ?

Witam,

A z jakiego powodu wymieniałeś uszczelkę?

Głowica została splanowana?

Być może założyłeś uszkodzoną uszczelkę?

Niech się wypowie ktoś z większym doświadczeniem :hi:

Ja też parę tygodni temu zmieniałem głowice,na szczęście nie mam z uszczelką jak na razie problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli robiłeś u normalnego mechanika to nie masz się co przejmować przecież napewno masz jakąś gwarancje no chyba że robiłeś tak jak kolega wyżej napisał "po taniości" no to wtedy już masz problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś 2 tyg temu wymieniłem uszczelkę pod głowica i po 2tyg szlak ja trafił... a przy najmniej tak mi się wydaje. na korku i bagnecie zbiera się płyn chłodniczy i ubywa go w zbiorniczku wyrównawczym a nigdzie wycieku nie widzę. co mogło się stać ?

Rozumiem, że tylko wymieniłeś uszczelkę...? :blink:

Jeżeli tylko wymieniłeś uszczelkę to następnym razem pomyśl o planowaniu głowicy...

to nie jest zwykła uszczelka pokrywy zaworów czy filtra oleju.

Panują tam dużo większe siły, różnice temperatur,a powierzchnia na jakiej pracuje uszczelka, musi być idealnie przygotowana aby spełniała swoją rolę.

Dodatkowo sprawdź czy czasem nie przegrzewasz silnika, bo może masz uszkodzony termostat, pompa wody się rozpadła i to też mogło spowodować wywalenie uszczelki...

Czasem przy przegrzaniu silnika, następuje krzywienie się głowicy, bloku i zrobienie głowicy nie daje pozytywnych rezultatów :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak.. głowica była oddana do sprawdzenia i do splanowania. stwierdzili że jest cała i ja splanowali. pompa wody jest nowa tak samo jak termostat. uszczlke wymieniałem z ojcem. wszystko było zamontowane i przykrecone tak jak trzeba z odpowiednią siłą itd. nie wiem to może nie to... może już jestem przewrażliwiony;p jutro wjade na kanał i zobaczę czy nie ma nigdzie jakiegoś wycieku bo przy takim kładzeniu się na ziemi to nic nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz w zbiorniku płynu chłodniczego czy nie ma tzw. rosołu, czyli oleju silnikowego. Może po tych naprawach nie do końca odpowietrzyłeś układ i dlatego płynu ubywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, płynu może trochę ubyć, bo jeszcze tu i ówdzie jakieś powietrze będzie. Przejedź się dalej i wtedy sprawdź czy będzie coś pod korkiem i na bagnecie, bo teraz jest taki czas, że jak jeżdżone są krótkie trasy to majonez może być pod korkiem.[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 20:34_________________________________________________A co do wycieku to najpierw sprawdź króciec z tyłu przy głowicy bo przy wymianie tam coś mogło pójść nie tal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...