ROBERT 7 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Dzięki za odpowiedz , Termostatu nie będę ruszać natomiast czujnik zostanie wymieniony, jeszcze pytanie czy te odchylenie o 2mm wskazówki ma jakieś negatywne skutki? Nie. Ma i to wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreki 1 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Jakie, oprocz zwiekszonego spalania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Jakie, oprocz zwiekszonego spalania? To akurat nie zależy od wskazań wskazówki temp. ( G2 ) Zależy co w tym momencie wskazuje G62 ... G2 jest głównie odpowiedzialny za klimatronik i zegary ... ECU też jakby nie było będzie dostawał fałszywe dane Dużo gadać by było na ten temat , ja bym wymienił tak czujnik jak najszybciej , jak Ty zrobisz czy inni to już Twój ( czy tam Wasz ) problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Jeżeli to tylko G2 wariuje to jedynym negatywnym skutkiem będzie wariowanie wskazówki, tak mi się wydaje, chociaż Robert jest lepszym specjalistą, więc chylę czoło i przepraszam jak kogoś wprowadziłem w błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Jeżeli to tylko G2 wariuje to jedynym negatywnym skutkiem będzie wariowanie wskazówki, tak mi się wydaje, chociaż Robert jest lepszym specjalistą, więc chylę czoło i przepraszam jak kogoś wprowadziłem w błąd Tak jak mówisz , jeżeli tylko G2 "wariuje" to dla silnika nie będzie to jakimś mega negatywnym skutkiem , wiec "warto" by było sprawdzić co wskazuje G62 , od G2 będziemy mieli głównie problemy z nagrzewaniem w środku auta , ale jakby nie było ECU silnika też będzie "głupiał" przede wszystkim gdy klimatronik będzie ustawiony na "AUTO" , silnik dłużej będzie się rozgrzewał itp. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Jak sprawdzić przez VAG-COMa czy i w jakim stopniu ten czujnik przekłamuje? Chociaż i tak dla świętego spokoju go wymienię. Ma ktoś numer tego czujnika dla silnika AVJ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Przez Vaga można porównać wskazania obu czujników i wtedy będzie wiadomo o ile przekłamuje. Co do nr czujnik proszę Cię bardzo 059 919 501 A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Możesz podpowiedzieć jak wygląda to porównanie (przypuszczam że w blokach pomiarowych) mam je zrobić na zimnym silniku po dłuższym postoju czy bezpośrednio po jeździe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Czy użycie szukajki to taki problem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Poczytaj , masę rzeczy się dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Nie, nie jest to problem ale akurat ten temat bym z góry odrzucił ponieważ dotyczy TDI a tak dzięki tobie go przejże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Pamiętaj że elektronika z tdikami ma bardzo dużo wspólnego, nie tylko czujniki i warto tematy tdi przeglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Tu masz bloki pomiarowe dla Pb http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2104&highlight=abc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Ok dzieki za rady będe je juz przeglądać. A macie może jakieś pomysły czemu auto odpala za drugim razem gdy temperatura na zewnątrz jest powyżej 10C i stoi w niej jakieś 2-3h bo niestety mechanicy nie maja pomysłu. PS. Poniżej tej temperatury auto pali od "strzała". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Czujnik temp. sprawdzony ? Ale tak jak się go powinno sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Niestety nie sprawdzony z powodu braku czasu pewnie dopiero w wigilie rano sie uda to zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil180988 0 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 witam mam podobny problem a mianowicie temperatura trzyma sie w granicach 70 i prawie wogole nie dochodzi do 90 dodam ze mam silnik 2,5 quattro o mocy 180 z chipem na 205 i zastanawia mnie jeszce jedna rzecz ze wiatrak wentylatora sie zalacza odrazu po odpaleniu samochodu nie zaleznie czy jest zimny czy cieply Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Wymień czujnik. U mnie też się włączał od razu po starcie i to wina czujnika. Na vagu będzie na pewno błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 witam mam podobny problem a mianowicie temperatura trzyma sie w granicach 70 i prawie wogole nie dochodzi do 90 dodam ze mam silnik 2,5 quattro o mocy 180 z chipem na 205 i zastanawia mnie jeszce jedna rzecz ze wiatrak wentylatora sie zalacza odrazu po odpaleniu samochodu nie zaleznie czy jest zimny czy cieply a jeździsz w zimie na klimie??? jak tak to masz odpowiedź przy włączonej klimie wiatrak się obraca non stop. wyłącz klimę i nie będzie się obracał . ostawiał bym bardziej termostat lub czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreki 1 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 A nie jest tak ze ponizej +5 st C klima sie nie zalacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 A nie jest tak ze ponizej +5 st C klima sie nie zalacza? Bodajże poniżej 2.5oC , w [b5] przed liftem poniżej 5oC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się