Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek temperatury płynu chłodzacego


Maxito

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odpowiedz :hi: , Termostatu nie będę ruszać natomiast czujnik zostanie wymieniony, jeszcze pytanie czy te odchylenie o 2mm wskazówki ma jakieś negatywne skutki?

Nie.

Ma i to wielkie :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie, oprocz zwiekszonego spalania?

To akurat nie zależy od wskazań wskazówki temp. ( G2 ) :cool1:

Zależy co w tym momencie wskazuje G62 ...

G2 jest głównie odpowiedzialny za klimatronik i zegary ... ECU też jakby nie było będzie dostawał fałszywe dane

Dużo gadać by było na ten temat , ja bym wymienił tak czujnik jak najszybciej , jak Ty zrobisz czy inni to już Twój ( czy tam Wasz ) problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to tylko G2 wariuje to jedynym negatywnym skutkiem będzie wariowanie wskazówki, tak mi się wydaje, chociaż Robert jest lepszym specjalistą, więc chylę czoło i przepraszam jak kogoś wprowadziłem w błąd :hi:

Tak jak mówisz , jeżeli tylko G2 "wariuje" to dla silnika nie będzie to jakimś mega negatywnym skutkiem , wiec "warto" by było :rolleyes: sprawdzić co wskazuje G62 , od G2 będziemy mieli głównie problemy z nagrzewaniem w środku auta , ale jakby nie było ECU silnika też będzie "głupiał" przede wszystkim gdy klimatronik będzie ustawiony na "AUTO" , silnik dłużej będzie się rozgrzewał itp. ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki za rady będe je juz przeglądać. A macie może jakieś pomysły czemu auto odpala za drugim razem gdy temperatura na zewnątrz jest powyżej 10C i stoi w niej jakieś 2-3h bo niestety mechanicy nie maja pomysłu.

PS. Poniżej tej temperatury auto pali od "strzała".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem a mianowicie temperatura trzyma sie w granicach 70 i prawie wogole nie dochodzi do 90 dodam ze mam silnik 2,5 quattro o mocy 180 z chipem na 205 i zastanawia mnie jeszce jedna rzecz ze wiatrak wentylatora sie zalacza odrazu po odpaleniu samochodu nie zaleznie czy jest zimny czy cieply

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem a mianowicie temperatura trzyma sie w granicach 70 i prawie wogole nie dochodzi do 90 dodam ze mam silnik 2,5 quattro o mocy 180 z chipem na 205 i zastanawia mnie jeszce jedna rzecz ze wiatrak wentylatora sie zalacza odrazu po odpaleniu samochodu nie zaleznie czy jest zimny czy cieply

a jeździsz w zimie na klimie???

jak tak to masz odpowiedź przy włączonej klimie wiatrak się obraca non stop.

wyłącz klimę i nie będzie się obracał .

ostawiał bym bardziej termostat lub czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest tak ze ponizej +5 st C klima sie nie zalacza?

Bodajże poniżej 2.5oC , w [b5] przed liftem poniżej 5oC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...