Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Ubywa płynu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie drobne ubytki plynu chlodniczego.

Nie mam pojecia skad ucieka moze ktos dojdzie gdzie szukac przyczyny

DSCF2111.jpg

DSCF2112.jpg

Na zdjeciach widac gdzie plyn sie zatrzymuje. Dodam ze weze suche.

Opublikowano

Z tego co widać na zdjęciach to chlapie Ci płynem wszędzie.Widać nawet zaschnięty płyn na alternatorze. Wrzuć inne zdjęcia trochę z dalsza, żeby lepiej było widać jakie węże lub elementy układu chłodzenia znajdują się powyżej. Z tych zdjęć ciężko coś więcej wywnioskować.

Opublikowano

DSCF2114.jpg

DSCF2115.jpg

DSCF2116.jpg

DSCF2117.jpg

DSCF2118.jpg

parę zdjęć porobiłem jak widać znowu pojawiło się mokre a wytarte było do suchego

nie wiem ale po cichu stawiam może na jakąś opaskę na wężu a gorszy scenariusz - poprawcie jeżeli się mulę głowica ??? :wallbash:

Opublikowano

Przeglądnąłem zdjęcia i jeśli dobrze widzę na oczy to masz problem z tym grubym wężem lub króćcem nad alternatorem. Musiałbyś rozkręcić tego węża i zobaczyć czy nie jest pęknięty. Lub może opaska za słabo skręcona.Przesyłam Ci zdjęcie, a na nim na czerwono zaznaczyłem miejsce, któremu radziłbym się przyjrzeć. Myślę że nie uszczelka, ale ręki nie dam.

DSCF2117kolor.jpg

Opublikowano

wielkie dzięki zobaczę tego węża

a co do głowicy patrząc na taki czarny scenariusz to rozumiem że może być pęknięta jeżeli dobrze rozumuję

Opublikowano

Głowica powinna być cała. Mi chodziło o ten króciec na który nachodzi wąż wcześniej zaznaczony na zdjęciu.

A Tomek przede mną dobrze Ci napisał że z głowicy by tak nie lał się płyn. Więc można ją wykluczyć.

Opublikowano

ok sprawdzę tego węża + króciec i jak co to dam znać [br]Dopisany: 27 Listopad 2011, 20:13_________________________________________________

DSCF2117kolor.jpg

a więc usterka zlokalizowana mianowicie tak jak zaznaczone jest na zdjęciu tylko bardziej w prawo pod pierwszą rurą kolektora ssącego jest dosłownie maleńka dziurka ( tak jakby ktoś przekuł szpileczką )

na szybkiego założyłem kawałek węża + opaska i na tą chwilę przestało lecieć

wielkie podziękowania za porady

moje następne pytanie czy da się to jakoś zakleić ( np. jakiś klej czy coś podobnego ) czy po prostu lepiej wymienić na nowe ( jaki byłby koszt tego króćca tak mniej więcej )

Opublikowano

Poszukaj na jakimś szrocie, może znajdziesz, tam zapłacisz grosze, a jak nigdzie nie dostaniesz to zanieś komuś do pospawania (teraz to nie problem pospawać plastik), musi być to w miarę dobrze zrobione, klej może nie dać rady, bo w układzie wytwarza się spore ciśnienie.

Tak patrzę i to chyba nie jest plastik jednak? W takim razie moim zdaniem tylko i wyłącznie spawanie, jedno cyknięcie i po sprawie.

[edit]http://allegro.pl/waz-rura-przewod-audi-a4-1-8-5v-1998r-i1954865693.html - czy to nie to przypadkiem?

Opublikowano

Poszukaj na jakimś szrocie, może znajdziesz, tam zapłacisz grosze, a jak nigdzie nie dostaniesz to zanieś komuś do pospawania (teraz to nie problem pospawać plastik), musi być to w miarę dobrze zrobione, klej może nie dać rady, bo w układzie wytwarza się spore ciśnienie.

Tak patrzę i to chyba nie jest plastik jednak? W takim razie moim zdaniem tylko i wyłącznie spawanie, jedno cyknięcie i po sprawie.

[edit]http://allegro.pl/waz-rura-przewod-audi-a4-1-8-5v-1998r-i1954865693.html - czy to nie to przypadkiem?

dokładnie to nie jest plastik

co do tego linku z allegro to jest właśnie to ustrojstwo

Opublikowano

tak jak piszesz bez wyjęcia się nie obejdzie słabe dojście ale temat ogarnę na pewno jeszcze raz podziękowania za porady :good: :good: :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...