hubcik121 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam kolegów mianowicie mój kolega kupił samochód audi a4 b6 2003r jak sie teraz okazało był to automat przerobiony na manuala problem polega na tym ze podczas przyspieszania dostaje strasznych wibracji podczas normalnej jazdy ze stałoł predkoscia juz ich niema,jak sie przyspiesza w zakrecie to w jedna strone wibracje sie nasilaja a wdruga całkowicie ustaja sprawdzilismy przeguby wydaja sie byc ok felgi tez sa proste moze ktos miał taki przypadek prosze o jakies wskazowki.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazza 0 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Podepnę się pod temat,u mnie też są takie objawy,tyle,że przy skrzyni automatycznej a nie manualnej wydaje mi się,że może to być wina poduszek pod silnikiem albo pod skrzynią.U mnie najmocniej te drgania są odczuwalne w okolicach tylnego lewego koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 U nie jest to samo, ale ja zmieniałem skrzynie pięciobiegową na sześcio, mam quattro, a nie zmieniłem tylniego mostu. Wali jak cholera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubcik121 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Widze ze nikomu nie udalo sie rozwiazać tego problemu bo zero odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxss 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Były kiedyś takie wątki i większość użytkowników pisało ,że to może być poduszka silnika lub skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Poduszki, przeguby wewnętrzne, plecionka wydechu, dwumasa, do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Jeśli masz zmienioną skrzynie na manualna, to może ktoś włożył też sztywne koło zamachowe i stąd drgania, lub dwumasa pasa. Jak się zachowuje podczas wciśniecia sprzęgła na postaju, słychać jakieś odgłosy? Podczas przyspieszania, wciśniej lekko sprzęgło na granicy poslizgu i sprawdź co się dzieje, czy drgania ustają? Czy lewarek od biegów, drży (lata na boki)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się