Słonik1985 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Siemka. Pacjent to Audi A4 B6 1.8T AVJ quattro z 2002roku. Non stop wali bledem spadków cisnienia miedzy turbo a kol. ssacym, bledem zbyt niskiego zasilania na czujniku cisnienia doiladowania/temperatury w dolocie. 1.Moje pytanie brzmi skad wychodzi zasilanie do czujnika cisnienia doladowania i czy tam ma byc 5 czy 12V? 2.Gdzie wraca sygnał z czujnika i czy jest on napieciem rosnacym wraz z wzrostem cisnienia? Okablowanie: -1czarny-masa -2 pusty -3 bialo/czarny-sygnałowy? -4 szaro/niebieski-zasilanie? Podejrzewam przerwe na kablach bo czujniki podmieniane trzy rózne nowe i na kazdym to samo, dlatego chce sprawdzic wiazki ale nie wiem dokad biegna kable a konkretnie nie wiem gdzie sie konczy pin nr 3, mam schemat ale koniec kabla jest oznaczony jako malutki kwadracik z numerem [89], nie mam pojecia co to jest. Auto nie ma mocy i przy glebokim wcisnieciu pedalu gazu dochodzi do 3,5krpm i zaczyna strzelac przerywac, po zapaleniu sie CHECK ENGINE i przejsciu w tryb awaryjny auto zaczyna jezdzic w miare normalnie ale bez mocy. Na parametrach pracy silnika na bloku 115 jakies glupoty typu 0020mbar, albo przy gwaltownym wcisnieciu gazu przeskok z rowniutkiego 1000mbar na roniutkie 1600mbar i powrot do jakichs niewiarygodnych wskazan typu 0140mbar. Pacjent byl kiedyś anglikiem wiec wszystko możliwe.
Bromchit Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 pin nr.3 biało czarny zasilanie 5v - pin nr. 98 sterownik silnika, do tego pinu podłączone są jeszcze czujnik Halla G40 i jeżeli auto ma skrzynię automatyczną G294 - Brake servo pressure sensor pin nr.4 szaro niebieski - pin nr. 101 sterownik silnika
Słonik1985 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 O to chodziło, dzieki wielkie do tego pinu podłączone są jeszcze czujnik Halla G40 i jeżeli auto ma skrzynię automatyczną G294 - Brake servo pressure sensor Moze byc tak że ze sterownika wychodzi jedna zyla i gdzies jest rozgalezienie na czujnik, halla, czujnik cisnienia....i to wlasnie jest ten kwadracik[89]? gdzie to moze byc jesli tak jest?
Bromchit Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 O to chodziło, dzieki wielkie do tego pinu podłączone są jeszcze czujnik Halla G40 i jeżeli auto ma skrzynię automatyczną G294 - Brake servo pressure sensor Moze byc tak że ze sterownika wychodzi jedna zyla i gdzies jest rozgalezienie na czujnik, halla, czujnik cisnienia....i to wlasnie jest ten kwadracik[89]? gdzie to moze byc jesli tak jest? Jest tak napewno, na schemacie jest opisane, że punkt łączenia znajduje się w wiązce silnika.
Słonik1985 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2011 No to cos czuje ze bedzie wiazka pruta Dzieki wielkie za pomoc. Wolną chwilą wieczorem co tam w kablach piszczy i zobaczymy co dalej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się