Skocz do zawartości

Słonik1985

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Słonik1985

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Słonik1985

0

Reputacja

  1. Robi robote zajebistą to fakt, czy to w dzien pod marketem czy noca snujac sie powoli ulicami miasta. Michał sie ociaga bo nie jest czlowiekiem ktory ciagle siedzi na forach i chwali sie nowa srubka od pokrywy zaworów czy swieza ramka pod tablice rejestracyjna ;-) Pzdr, A.
  2. "Moja oliwka" no spadlem z dywanu na podloge buahaha masz nową ksywe od dzisiaj Ty sie nie chwal jakims tam Fiacikiem i starym Mercedesem tylko butle od Aira obszytą skórą pokaż, o koncówkach wydechu wspomnij bo zapomnialeś dopisać do listy i oświetleniem manometrów z A8 D3 byś się pochwalił. Tak przy okazji bo pewnie tych zdjec nie masz->
  3. Kolego zalezy co chcesz zrobic. Sam chiptuning czy dodatkowo modyfikacje mechaniczne typu inne wtryski, FMIC, dolot, sprezarka? Samym programem mozna 200km atakowac.
  4. Panowie co wy za glupoty o tych AMB wypisujecie, jakie stosowane w passatach, golfach, jettach w stanach.... AMB bylo kladzone tylko i wylacznie do A4 B6 na rynek amerykanski i nigdzie wiecej. AWT nie ma tej samej mocy co AMB i nie rozni sie tylko blokiem. A kolega co ma takie problemy ze sie poddac AMB nie chce ma cos uwalone ze sterowaniem sprezarki mehcanicznie albo elektronicznie i tyle, najszybcierj jakas nieszczelnosc na wezykach. AMB da sie modyfikowac bezproblemowo bo to najzwyklejszy ME7.5 jak w kazdym innym 1.8T z tych lat i to ze jest to US nie ma zadnego znaczenia. W serii pompuje 0,75bara dokladnie.
  5. Da sie zrobic napewno taki efekt testu zegarów przy zaplonie. jesli w 80tce sie da, a wiem ze sie da bo widzialem tak zrobione zegary, to w nowszych tymbardziej sie da, przypuszczam ze trzeba by magika od programowania i poprostu przeprogramowac flsh w zegarach tak zeby wykonywa test po przekreceniu zaplonu. Dokladnie taki efekt nazywa sie autokalibracja.
  6. Stckerbomb jest fajny ale pod warunkiem ze pasje do auta a nie jest upchniety na sile tylko po to żeby byl. Mi osobiście szybko sie znudzilo i na wiosne napewno bedzie tam normlany lakier. PS-Oklejone tylko dlatego ze zderzak w tym miejscu byl w podkladzie, napewno nie zniszczył bym w ten sposob ladnego lakieru.
  7. No to cos czuje ze bedzie wiazka pruta Dzieki wielkie za pomoc. Wolną chwilą wieczorem co tam w kablach piszczy i zobaczymy co dalej.
  8. O to chodziło, dzieki wielkie Moze byc tak że ze sterownika wychodzi jedna zyla i gdzies jest rozgalezienie na czujnik, halla, czujnik cisnienia....i to wlasnie jest ten kwadracik[89]? gdzie to moze byc jesli tak jest?
  9. to jest sprawa oczywista Dla mnie to nie jest oczywiste, w sumie to tak mi sie wydaje ze poci mi sie obficie w tych wlasnie"rogach" na zalamaniach uszczelki i z tych polksiezycy troche. Jak nie trzeba rozpinac walkow to wymienie i ta pod napinaczem jak to rozkrece bo jezdzi w bagazniku. Macie moze jakis kod produktu albo nazwe tego silikonu reinza ?
  10. Siemka. Pacjent to Audi A4 B6 1.8T AVJ quattro z 2002roku. Non stop wali bledem spadków cisnienia miedzy turbo a kol. ssacym, bledem zbyt niskiego zasilania na czujniku cisnienia doiladowania/temperatury w dolocie. 1.Moje pytanie brzmi skad wychodzi zasilanie do czujnika cisnienia doladowania i czy tam ma byc 5 czy 12V? 2.Gdzie wraca sygnał z czujnika i czy jest on napieciem rosnacym wraz z wzrostem cisnienia? Okablowanie: -1czarny-masa -2 pusty -3 bialo/czarny-sygnałowy? -4 szaro/niebieski-zasilanie? Podejrzewam przerwe na kablach bo czujniki podmieniane trzy rózne nowe i na kazdym to samo, dlatego chce sprawdzic wiazki ale nie wiem dokad biegna kable a konkretnie nie wiem gdzie sie konczy pin nr 3, mam schemat ale koniec kabla jest oznaczony jako malutki kwadracik z numerem [89], nie mam pojecia co to jest. Auto nie ma mocy i przy glebokim wcisnieciu pedalu gazu dochodzi do 3,5krpm i zaczyna strzelac przerywac, po zapaleniu sie CHECK ENGINE i przejsciu w tryb awaryjny auto zaczyna jezdzic w miare normalnie ale bez mocy. Na parametrach pracy silnika na bloku 115 jakies glupoty typu 0020mbar, albo przy gwaltownym wcisnieciu gazu przeskok z rowniutkiego 1000mbar na roniutkie 1600mbar i powrot do jakichs niewiarygodnych wskazan typu 0140mbar. Pacjent byl kiedyś anglikiem wiec wszystko możliwe.
  11. O widziales, uspokoiłes mnie bo już myslalem ze cos sie posypało, dzieki .
  12. Siemanko. Kto mi powie skąd ECU bierze sygnał do wskazan na 131 i 134 bloku pomiarowym, chodzi mi dokladnie o anormalne wskazania temperatury silnika i oleju widoczne na screenach poniżej . We wczesniejszych blokach pomiarowych np 001 lub 004 temp silnika jest normalna. Blędów czujników nie ma.
  13. Czy ktoś z tutejszych posiada w 1.8T przelotowy uklad wydechowy na jednym tlumiku końcowym od RM-Motors i może coś na ten temat powiedziec ?? Chodzi mi głównie o opinie na temat dzwieku a konkretnie czy jest to ewidentne darcie japy czy moze dzwiek jest glosny, jak to przelot, ale bezproblemowo da sie to zniesc jezdzac po trasach. Pozdro, Adam.
  14. Nie leci z uszczelki od napinacza lanczuszka, ewidentnie leci na polksiezycu w uszczelce pod pokrywa.
  15. Siemka. Odgrzebie troche kotleta, mam silnik AMB i problem wycieku z pod pokrywy zaworów, wymieniem uszczelke po pokrywa na nówke, wszystko wyczyszczone i odtluszczone na igle i co i cieknie znowu po 2tygodniach, ewidentnie leci na tym polksiezycu na koncu waka rozrzadu ;( Uszczelka nówka Victor Reinz. Zauwazylem ze kazde 1.8T ma w tym miejscu wyciek tak jak by usczzelka byla chusteczkowo zwymiarowana wzgledem glowicy, jest na to jakis patent albo cos o czym nie wiem a powinienem wiedziec przy wymianie? Nie widzi mi sie kupowanie kolejnych uszczelek co miesiac bo 10zl to ona nie kosztuje .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...