ch4zzy 0 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Da radę zrobić coś takiego, żeby te wskazówki sobie tak przeszły przez całe tarcze po włączeniu silnika? :> Jak się robi diagnostykę VAG, to one do połowy tarczy czy nawet całe przechodzą, z tego co pamiętam..więc może idzie jakoś coś tam w komputerku pogmerać? Pytam, bo nie znam się za bardzo na tym, co można pozmieniać bawiąc się VAG'iem, a podoba mi się taki patent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Fajny bajer, podłączam się pod pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 No mi narazie wskaźnik doładowania w słupku tak robi więc reszta też by mogła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch4zzy 0 Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Nawet gdyby się włączyło podświetlenie wskazówek i reszty też, to i tak było by super :> Pytanie, czy można coś zmodzić w komputerku, żeby bez włączenia świateł podświetliły się kontrolki, wskazówki i cała reszta przy zegarach Jeśli nie, to może by to połączyć z jakimś automatycznym włącznikiem świateł, który po odpaleniu silnika włączał by światła, tym samym podświetlając cyferblat. Wtedy pozostaje kwestia ruchu wskazówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august 1 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Da się zrobić, bo tam przecież nic nie jest na lince. Dochodzą sygnały do licznika odpowiedniej częstotliwości i wysterowują na tej podstawie wskazówki. Wiem, że niebieski kabelek w żółtej wtyczce przekazuje prędkość, bo podłącza się go do radia, żeby działało GALA. Ale roboty z tym trochę za dużo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 zbędna dyskoteka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibo 1 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Fajny bajer, ale czy warto tyle kombinować żeby to uzyskać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Chyba jednak nie, za dużo z tym zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch4zzy 0 Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Eh, no szkoda Bo tu rzeczywiście, jakiś dobry elektryk i pewnie duuużo czasu, by coś takiego zrobić :gwizdanie: Myślałem, że może jest jakiś w miarę prosty sposób No nic, kiedyś się człowiek dorobi nowszej Audiczki, to będzie miał bajer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubcio1980 36 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Jak inspekcja w BMW.Bajer fajny ale bez magika od kompa nie obejdzie sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august 1 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Przy teście zegarów w vag com się coś takiego dzieje - trzebaby podejrzeć co vag wysyła do kompa i po włączeniu zapłonu podać tą sekwencję.. ale tam łączenie trwa długo, więc nie wiem czy by się to udało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch4zzy 0 Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Jakby ktoś był w stanie odczytać te dane, co VAG śle do kompa i spróbował jeszcze to jakoś wprogramować w komputer auta, kilka osób było by bardzo wdzięcznych Tylko..im dłużej o tym myślę, tym bardziej zdaje sobie sprawę z tego, że to chyba jednak ciężki orzech do zgryzienia, szczególnie to wpisanie odpowiedniego kodu do oprogramowania komputera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic 0 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 w mojej HONDZIE HORNET i innych motocyklach taki test zegarów robi się po każdym włączeniu zapłonu więc na pewno się da !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Przy teście zegarów w vag com się coś takiego dzieje - trzebaby podejrzeć co vag wysyła do kompa i po włączeniu zapłonu podać tą sekwencję.. ale tam łączenie trwa długo, więc nie wiem czy by się to udało... Tylko należałoby zrobić to tak aby komputer w aucie nie "myślał" przy każdym starcie że jest podpięty do VAGa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch4zzy 0 Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Tylko..w takim razie to chyba kwestia "wyciągnięcia" jakiegoś kodu, który VAG wysyła do komputera, który to (ten kod ) powoduje ruch wskazówek..następnie wgranie tego kodu do komputera i zaprogramowanie go tak, aby przy każdym włączeniu silnika ten kod był wysyłany..z tym że..to nie C++ jak mniemam, więc z tym wgrywaniem kodu - to w ogóle możliwe? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august 1 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Ja bym to zrobił wsadzając mały procek, max232. Po włączeniu zapłonu wysłałby na K-line komendę testu liczników. Tylko problem synchronizacji przebiegów pozostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Niech każdy spyta swojego mechaniora-elektryka i zda sprawozdanie mam nadzieje że mój nie będzie się ze mnie śmiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Według mnie test zegarów trwa zbyt długo można by poprostu zasymulować pełne obroty silnika oraz maks. prędkość za pomocą prostego generatorka przebiegu prostokątnego trzeba tylko dobrać częstotliwość, jeżeli chodzi o temperature i poziom paliwa to to również należy zasymulować odpiwiednią rezystanicję czujnika temperatury oraz pływaka, jest to wszytko do zrobienia lecz w takim przypadku wskazówki chyba dość szybko by sie poruszały, ale układ byłby doś prosty. Spowolnienie ruchu wskazówek można by uzyskać podając na obrotek i prędkościomierz przebieg którego częstotliwość by rosła i za chwilę zmalała do zera, w przypadku wskażnika paliwa i temp. napięcie musiało by powoli rosnąć i również maleć do zera tym samym układ by się nieco skomplikował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zdecydowanie zbyt skomplikowane a efekt nie jest aż taki by zrekompensować pierniczenie się z tym wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 z ciekawości zapytałem znajomego elektronika/elktryka/mechanika magika o takie coś odpowiedź: "lepiej by Ci się coś popsuło w aucie chociaż byś nie wymyślał" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się