Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zegary a'la A5 przy starcie


ch4zzy

Rekomendowane odpowiedzi

Da radę zrobić coś takiego, żeby te wskazówki sobie tak przeszły przez całe tarcze po włączeniu silnika? :>

Jak się robi diagnostykę VAG, to one do połowy tarczy czy nawet całe przechodzą, z tego co pamiętam..więc może idzie jakoś coś tam w komputerku pogmerać? :cool1: Pytam, bo nie znam się za bardzo na tym, co można pozmieniać bawiąc się VAG'iem, a podoba mi się taki patent :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet gdyby się włączyło podświetlenie wskazówek i reszty też, to i tak było by super :> Pytanie, czy można coś zmodzić w komputerku, żeby bez włączenia świateł podświetliły się kontrolki, wskazówki i cała reszta przy zegarach ;) Jeśli nie, to może by to połączyć z jakimś automatycznym włącznikiem świateł, który po odpaleniu silnika włączał by światła, tym samym podświetlając cyferblat. Wtedy pozostaje kwestia ruchu wskazówek :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się zrobić, bo tam przecież nic nie jest na lince.

Dochodzą sygnały do licznika odpowiedniej częstotliwości i wysterowują na tej podstawie wskazówki.

Wiem, że niebieski kabelek w żółtej wtyczce przekazuje prędkość, bo podłącza się go do radia, żeby działało GALA.

Ale roboty z tym trochę za dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny bajer, ale czy warto tyle kombinować żeby to uzyskać :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh, no szkoda :confused4: Bo tu rzeczywiście, jakiś dobry elektryk i pewnie duuużo czasu, by coś takiego zrobić :gwizdanie: Myślałem, że może jest jakiś w miarę prosty sposób :cool1: No nic, kiedyś się człowiek dorobi nowszej Audiczki, to będzie miał bajer :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach