Andrzej88 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Witam Ostatnio zauważyłem dziwny dźwięk, który mnie zaniepokoił, nie występuje zawsze, ale raczej częściej jest niż go nie ma. Nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy rozgrzany. Czasem występuje na obrotach jałowych, czasem w okolicy 1tys obr (jak na filmie), czasem 1200 obr czasem 1400 obr w każdym bądź razie na niskich. Dźwięk występuje tylko w wąskim zakresie, czyli jak dodam lub ujmę minimalnie gazu to od razu zanika. Silnik chodzi igła, nie ma ubytków mocy, oleju nie bierze, nie kopci itd... błędów brak. Czy jest czym sobie głowę zawracać czy raczej się nie przejmować? No i co to może być? Od 30 sekundy słychać w czym rzecz, warto trochę podkręcić volume bo słabo słychać. 20111205081
michail55 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 jak ma sie sprawa z twoim rozrzadem?? ja osobiscie uwazam ze to alternator i rolka napinajaca
Andrzej88 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 jak ma sie sprawa z twoim rozrzadem?? ja osobiscie uwazam ze to alternator i rolka napinajaca Wymieniałem przy 150 tys czyli niecałe 40 tys km temu.
ziembka Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 miałem podobny dzwięk w okolicy 1000obr okazalo się że od spodu na wysokosci rozrządu jest przykrecona oslona na 2-ch wspornikach i jedna ze srub byla poluzowana i w pewnych zakresach obrotów wytwarzal sie rezonans i ten wsporni stuka osilnik [br]Dopisany: 06 Grudzień 2011, 16:41_________________________________________________Ps.oslona rolki od dolu
michail55 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 ja mialem tak w golfie ze metaliczny odglos bral sie z rolki napinajacej alternator wymienilem i wszystko gra
MarianekZg Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 również uważam, że to rolka napinająca lub ewentualnie stawiał bym jeszcze może na łożysko alternatora
michail55 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 również uważam, że to rolka napinająca lub ewentualnie stawiał bym jeszcze może na łożysko alternatora byc moze byc moze albo po prostu trzeba zmienic wszystkie galki i paski od alternatora moze to wlasnie ta oznaka ale jeszcze jedno kumpel mial taki problem i coraz bardziej byl metaliczny odglos taki ze szok i wreszcie jebna rozrzad mu i caly silnik wyciagalismy teraz chlopaki robia go
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się