Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Coś trze w silniku


lukaseq1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem po wymianie uszczelki glowicy, problem w tym ze po zlozeniu autko zapalilo ale strasznie cos gdzies trze. Wyglada to tak jak by sie koty gryzły ? ktos pomoże ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Określ miejsce w którym słychać te tarcie. Zdejmij osłonę rozrządu i tam dobrze się przypatrz . Może pasek ,lub któreś koło trze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paski zdiete, autko odpalone i dalej masakra. Tarcie dochodzi z okolic lewej strony silnika, po zdieciu pokrywy zaworow nic nie widac zeby cos bylo zle zrobione. Moga to byc panewki albo walek rozdzadu ?[br]Dopisany: 11 Grudzień 2011, 08:06_________________________________________________Panowie nikt nie wie co moze byc grane z ta moja niunia ? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paski zdiete, autko odpalone i dalej masakra. Tarcie dochodzi z okolic lewej strony silnika, po zdieciu pokrywy zaworow nic nie widac zeby cos bylo zle zrobione. Moga to byc panewki albo walek rozdzadu ?[br]Dopisany: 11 Grudzień 2011, 08:06_________________________________________________Panowie nikt nie wie co moze byc grane z ta moja niunia ? :(

Myślałem o kołach przy rozrządzie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj chyba zrobili ci kuku z silnikiem. pewnie źle przeskładali głowice. albo rozrząd mogli żle ustawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co sie moglo stac ?[br]Dopisany: 11 Grudzień 2011, 17:26_________________________________________________problem rozwiazany, panewki zalozyli na odwrot i taki byl tego efekt, aktualnie audi jejdzi i ma sie dobrze. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stwierdzili ze panewki te z gory sa w gorszym stanie niz te z dolu i je pozaminiali i efekt byl imponujacy :D ale naszczescie juz wszystko jest ok. Ogulnie wymiana uszczelki glowicy, uszczelniaczy, szlifowanie zaworow, wymiana oringow pompy vacum, uszczelniaczy pompek, filtrow, oleju kosztowalo mnie 1460 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce nic mówić ale komplet nowych niemieckich panewek od 200 do 400 zł miał byś spokój a tak ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje, ale wedlug mnie to one zle niewygladaly, tak samo popychacze tez mi chcieli wymieniac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja tam bym panewki wymienił jak i tak korby były odkręcane bo i tak już nie jest tak jak było fabrycznie tzn jest gorzej , ale to w przypadku jak zamierzasz jeździć parę lat autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...