ethernal Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Jak w temacie. Na vagu ciagle 19.5 stopnia. Tak powinno byc czy nie? Ogolnie moj problem to falujace obroty przy wysprzeglaniu/ hamowaniu po paru sekundach sie normuja dlatego szukam problemu. Jak jest u was? z gory dzieki za odpowiedz
Lo-buz Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Jesli chodzi o 19.5 st. to strone dalej byl poruszany ten temat. Prosze: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=232059.0 Od siebie standardowo przepustnica to przeczyszczenia oraz adaptacja.
basik9634 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 tak tylko tam jest podawane wszystko do 1.8AEB a nie 1.6adp
ethernal Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zapomnialem dodac ze przepustnica czyszczona i adaptowana. I to nie raz.
Lo-buz Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 basik9634, temat jest o ADR, tylko rowniez jest tam link do AEB. Niemniej jednak 1.6 nie widzialem na oczy, ale domniewam czytajac w/w odniesienie ze temp mierzone jest z przeplywki. Proboje jakos nakierowac autora postu gdzie szukac przyczyny. Proponuje rowniez jesli masz mozliwosc zrobienia logow, chodzi o mierzenie przeplywki oraz o sprawdzenie czujnika temp.
bartek1605 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 do autora wątku, czy faluje również na samej benie?? co do temp. to zawsze będzie wskazywać tyle
motor144 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Albo nieszczelny dolot albo LPG coś miesza nie tak. Z tym 19,5 stopnia to nie znalazłem wiarygodnej informacji, co do Twojego silnika ADP 1995, czy ta temp. ma się zmieniać. Prawdopodobnie czujnika temp powietrza G42 w dolocie nie masz ( nigdzie w ETCE nie widać żeby w jakimkolwiek roczniku ADP on występował) więc to nie ma związku z falowaniem.
ethernal Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 Tak mam to i na benzynie i na gazie. Gaz regulowany, filtry wymienione. Bledy na vagu nie wystepuja, adaptacje przepustnicy robilem i czyscilem. Wskazania od przepustnicy ida rowno nie skacza ani nic. Jak bede mial czas to zrobie logi tylko jakie? dynamiczne czy statyczne?
szogun0 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 ADP ani ADR nie posiada IAT (intake air temperature sensor) dlatego wartość jest stała.
motor144 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 ADP ani ADR nie posiada IAT (intake air temperature sensor) dlatego wartość jest stała. ADP na 99% NIE ale ADR jak najbardziej POSIADA . ale już w kolejnym wątku, Kolega wprowadza w błąd mniej zorientowanych użytkowników Forum .
szogun0 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 To pokaż mi ADR Z 1995 r. który posiada IAT A o taki rocznik zapewne pyta założyciel tematu (sądząc po wpisach w profilu).
motor144 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Kolego szogun0 nie napisałeś, że chodzi Ci o ADR-a z 1995r a z pytania założyciela tematu wcale to nie wynika, bo nie pytał o ADR tylko o ADP. Niestety muszę Cię zmartwić ale nie mam kolekcji ADR-ów tylko jednego z 1998r i u mnie fizycznie G42 jest, więc nie pokażę Ci ADR-a z 1995r bez tego czujnika. Jeśli Masz pewną informację , że G42 w jednych ADR-ch występuje a w innych nie, to warto taką informację podać precyzyjnie a nie pozostawiać domysłom . Nie mam dostępu do oryginalnej ETKI ale według wielu ogólnie dostępnych katalogów w ADR-ach ( w tym z 1995r) ten czujnik występuje ( czy fizycznie, tego nie wiem) jak np http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au.mycat?SelPg&t=gTRxeUw0cXkSNHF5w24ZQLB1KF/Sba9q0/1xebBr8UmBdHOGYRBRe4EQUG6BFHHwkZI8kcdkcaqMAO8ozmelqlUuGY0VPMAZwhajXzZoia3fYdpBJ9j_QdHc/DqiGzu9oWK79WF4qdsrSPB6RX5wzXQcsZFlpSXOhH_5Mb1XXKvnyZf2tYzJzjFXD0FOG5lDmwi5Z4To4DeVEEb9VYYx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się