lukaszr 7 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 yhm... przez Was znowu się waham.... W Volvo takiego czegoś nie zrobisz :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Rogal,robiłeś już jakieś BDH? Z jakimi efektami? tak jak odpisałem na informacje na PW Co do BAU Kikota to już jest czym napędzić 4ry łapy :> Pisze to bo dzisiaj jeździłem seryjna i jest przepaść. Zawsze jeszcze lepiej czuć róznice jak się człowiek przesiadzie powtórnie na słabsza wersje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikot 0 Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Po modyfikacji mniej pali, ok. 1,5 l po mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Po modyfikacji mniej pali, ok. 1,5 l po mieście. Wiadomo :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nandoz 1 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 A co z tymi czasami ,o ktore prosilem wczesniej , czy to jakas tajemnica ?? Moze byc mniej wiecej na recznym stoperze . Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 A co z tymi czasami ,o ktore prosilem wczesniej , czy to jakas tajemnica ?? Moze byc mniej wiecej na recznym stoperze . Pozdr. Mam do Ciebie pytanie: Czy Ty pytasz na powaznie o te czasy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nandoz 1 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Miałbym porownanie do swojego jaka jest roznica . Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Jesli masz serie, to roznica jest duuuzaaa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nandoz 1 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Nie chciałbym nikogo urazic ,ale jezdzilem B6 2.5 tdi 180 ps 4 łapy i jezdze tez czasem paskiem brata 1.8 t 150 ps seria i moje pytanie jest takie gdzie jest te 180 ps ??? Moim zdanie 1.8 t ciagnie tak samo o ile nie ciut lepiej. Pytam o czasy bo po wykresach mozna juz cos wywnioskowac ,ale to nie wszystko . Pozdrawiam. A tak pozatym to jednak troche zaluje ,ze wybralem 1.9 tdi 131 bo w tej cenie mialbym spokojnie 1.8 t , no ale trudno ,bedzie trzeba zrobic jakis maly modzik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Miałbym porownanie do swojego jaka jest roznica . Pozdr. nie ma porownania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Nie chciałbym nikogo urazic ,ale jezdzilem B6 2.5 tdi 180 ps 4 łapy i jezdze tez czasem paskiem brata 1.8 t 150 ps seria i moje pytanie jest takie gdzie jest te 180 ps ??? Moim zdanie 1.8 t ciagnie tak samo o ile nie ciut lepiej. Rozumiem, ze pasek to bylo fwd... Wez pod uwage Wage tych aut i znajdziesz odpowiedz. B6 samo w sobie wazy wiecej niz Passat, a co dopiero wiekszy silnik+naped. No i pytanie, czy te 2.5 bylo w pelni zdrowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 no moje 2.5 Q waży 1670... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Napewno? Bo moje w/g papierow 1720 i czuje, ze w rzeczywistosci jest ciut wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 może te 50 kg to różnica avant/sedan? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nandoz 1 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Nie chciałbym nikogo urazic ,ale jezdzilem B6 2.5 tdi 180 ps 4 łapy i jezdze tez czasem paskiem brata 1.8 t 150 ps seria i moje pytanie jest takie gdzie jest te 180 ps ??? Moim zdanie 1.8 t ciagnie tak samo o ile nie ciut lepiej. Rozumiem, ze pasek to bylo fwd... Wez pod uwage Wage tych aut i znajdziesz odpowiedz. B6 samo w sobie wazy wiecej niz Passat, a co dopiero wiekszy silnik+naped. No i pytanie, czy te 2.5 bylo w pelni zdrowe Właśnie dlatego pytam o realne osiagi .Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rex 0 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 może te 50 kg to różnica avant/sedan? Dokładnie. Trzeniek = Sedan Flyer = Avant I sprawa wyjaśniona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo 0 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Nandoz napisał: A jak z osiagami 0-100 , przejscie 60-100 na 3 biegu , przejscie 80 - 140 na 4 ??? Pozdr. Bede mial porownanie do mojego AWX`a. Skoro nikt nie odpowiedział, podam Ci moje pomiary z A6 C5. Może coś pomoze. 60-100 IV bieg 5.5s 80-120 IV bieg 5.6s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Nandoz napisał: A jak z osiagami 0-100 , przejscie 60-100 na 3 biegu , przejscie 80 - 140 na 4 ??? Pozdr. Bede mial porownanie do mojego AWX`a. Skoro nikt nie odpowiedział, podam Ci moje pomiary z A6 C5. Może coś pomoze. 60-100 IV bieg 5.5s 80-120 IV bieg 5.6s a wage porównywałeś tych aut ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo 0 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 A6 1560kg wg papierów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nandoz 1 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 A6 1560kg wg papierów. Nandoz napisał: A jak z osiagami 0-100 , przejscie 60-100 na 3 biegu , przejscie 80 - 140 na 4 ??? Pozdr. Bede mial porownanie do mojego AWX`a. Skoro nikt nie odpowiedział, podam Ci moje pomiary z A6 C5. Może coś pomoze. 60-100 IV bieg 5.5s 80-120 IV bieg 5.6s Nandoz napisał: A jak z osiagami 0-100 , przejscie 60-100 na 3 biegu , przejscie 80 - 140 na 4 ??? Pozdr. Bede mial porownanie do mojego AWX`a. Skoro nikt nie odpowiedział, podam Ci moje pomiary z A6 C5. Może coś pomoze. 60-100 IV bieg 5.5s 80-120 IV bieg 5.6s Dzieki Wowo . W końcu jakiś konkret . Moje 0-100 to jakies 9,7s 60-100 ale na 3 to 4,7 - 4,9 i 80-140 na 4 to cos kolo 12,8. Zrobie jeszcze taki tescik jak Ty i jutro wrzuce. Pozdr. Waga auta z papierów to 1525 Kg . Pomiary solo. Pozdrawiam jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się