Michaloo24 0 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Witam kolegów fachowcow. Jakis czas temu czyściłem turbo u siebie w aucie. Dzisiaj z ciekawosci podlaczylem Vag'a i wyskoczyly mi dwa takie błedy 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 35-10 - - - Intermittent Wczesniej pojawiał sie tylko ten z przeładowaniem. Nie bardzo kapuje ten 1 a drugi w ogole nie jest na liscie błedów. Czekam na odpowiedzi. Pozdrówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 19561/P3105/012549 - Zawór klapy kolektora dolotowego (N239): Open lub zwarcie do masy Ewentualne objawy Silniki trzęsie przy gaszeniu Możliwe przyczyny Okablowanie obwód otwarty lub zwarcie do masy Zawór klapy kolektora dolotowego (N239) wadliwe Możliwe rozwiązania Sprawdź okablowania obwód otwarty lub zwarcie do masy Zawór klapy kolektora dolotowego (N239)> Test wyjścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaloo24 0 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 19561/P3105/012549 - Zawór klapy kolektora dolotowego (N239): Open lub zwarcie do masy Ewentualne objawy Silniki trzęsie przy gaszeniu Możliwe przyczyny Okablowanie obwód otwarty lub zwarcie do masy Zawór klapy kolektora dolotowego (N239) wadliwe Możliwe rozwiązania Sprawdź okablowania obwód otwarty lub zwarcie do masy Zawór klapy kolektora dolotowego (N239)> Test wyjścia W jaki sposob zwarcie? a jak ma sie sprawa błedu nr 17965 . coś poważnego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 17965 blad po awaryjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Pierwszy błąd mówi o tym, że Twoje turbo przeładowuje i powoduje aktywację trybu awaryjnego a dzieje się tak zapewne z powodu zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki więc czeka Cię jej czyszczenie. Drugi błąd nie ma nic wspólnego z pierwszym i mówi o tym, że elektrozawór N239, który normalnie powinien podawać podciśnienie na siłownik zamykający klapę gaszącą w czasie jak wyłączysz kluczykiem zapłon nie robi tego gdyż ma przerwę w obwodzie jego zasilania albo z winy spalonej cewki wewnątrz tego elektrozaworu albo z winy uszkodzonej wiązki albo też najzwyczajniej odpiętej wtyczki od N239. Ten błąd powoduje tylko nieprzyjemne zatelepanie silnikiem w czasie jego gaszenia więc trzeba sprawdzić najpierw czy jest do niego podpięta wtyczka a jeśli tak to czy na jej pierwszym pinie jest zasilanie 12V (przy włączonym zapłonie) a jeśli jest to czy N239 ma rezystancję pomiędzy jego pinami zawierającą się w zakresie 25-45 ohm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaloo24 0 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Pierwszy błąd mówi o tym, że Twoje turbo przeładowuje i powoduje aktywację trybu awaryjnego a dzieje się tak zapewne z powodu zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki więc czeka Cię jej czyszczenie. Drugi błąd nie ma nic wspólnego z pierwszym i mówi o tym, że elektrozawór N239, który normalnie powinien podawać podciśnienie na siłownik zamykający klapę gaszącą w czasie jak wyłączysz kluczykiem zapłon nie robi tego gdyż ma przerwę w obwodzie jego zasilania albo z winy spalonej cewki wewnątrz tego elektrozaworu albo z winy uszkodzonej wiązki albo też najzwyczajniej odpiętej wtyczki od N239. Ten błąd powoduje tylko nieprzyjemne zatelepanie silnikiem w czasie jego gaszenia więc trzeba sprawdzić najpierw czy jest do niego podpięta wtyczka a jeśli tak to czy na jej pierwszym pinie jest zasilanie 12V (przy włączonym zapłonie) a jeśli jest to czy N239 ma rezystancję pomiędzy jego pinami zawierającą się w zakresie 25-45 ohm. Dzieki kolego za wyczerpujaca wiadomosc. Turbo bylo własnie wyczyszczone i chyba nie skasowałem błedu po jej czyszczeniu. A co do zaworu N239 to czasami bylo tak że zatelepało buda. Będe musial sprawdzic to co napisałeś. Raz jeszcze dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się