Sztomel 6 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Dzięki za życzenia i wzajemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
let_me_b3 0 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Turbo teraz ciut pozniej wstaje.Wtedy miales doladowanie 1.3 bar a teraz norma 0.8 bar To jest powodem wyczuwalnej różnicy?? Jakie s zalecenia co to tego macie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 jezdzic i cieszyc sie dobrym doladowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
let_me_b3 0 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 A co z tym czyszczeniem EGR? brać się za to czy zostawić póki co? bo wtedy również turbo i przepływkę wypadało by odświeżyć., czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 EGR nadaje sie do czyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
let_me_b3 0 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 1. 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 37-10 - Faulty - Intermittent 2. 00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89) 30-00 - Open or Short to B+ 3. 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Ad1. Zablokowana klapa V71 naprawiona- wyjąłem serwomotor, rozebrałem, przeczyściłem potencjometr, złożyłem, podłączyłem, pomogłem ręcznie rozruszać klapę i wkońcu działa obieg zamknięty Błąd usunięty już się nie powtórzył Ad2. Przy okazji wymontowałem czujnik temp. powietrza zasysanego- rozebrałem, zlutowałem na nowo połączenie kostki z termistorem, złożyłem, zamontowałem, błąd skasowałem i póki co się nie pojawił Ad3. Zamówiłem czujnik płynu chłodzącego. Czekając na przesyłkę chciałem przeczyścić styki czujnika, niestety nie mogłem ściągnąć samej wtyczki więc wyjąłem cały czujnik- płyn zaczął się wylewać więc włożyłem z powrotem. Płyn spuściłem kanalikiem pod zderzakiem i wyciągnąłem czujnik, udało mi się rozłączyć czujnik od wtyczki, przeczyściłem styki i sam czujnik, zamontowałem z powrotem, zalałem płynem, skasowałem błąd i póki co się nie pojawił. Sprawdziłem po przejechaniu kilku km tak aby silnik pracował ok 30 min żeby błąd mógł zostać rozpoznany. Niestety nie miałem uszczelki pod ręką na podmianę starej więc pewnie jak dostanę przesyłkę to podmienię ją samą a czujnik zostawię sobie na następną awarię Zapomniałem jeszcze zrobić logi z czujnikiem, żeby sprawdzić dla pewności ;( Przy sposobności postaram się dorzucić. pozdr ALL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się