aleks1181 0 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 witam podczas jazdy cos chrupneło auto zgasło zapaliła się żółta kontrolka z trójkątem i wykrzyknikiem w środku. Wrzucając bieg neutralny nie szło auta przepchnąć (tak jakby był na biegu i na hamulcu). Zablokowały się hamulce ale z tym sobie poradziłem, odkręcając odpowitrznik w kołach. Hamulce puściły, kontrolka nadal sie pali. Auto jednak nie jeździ na żadnym biegu, a na neutralu zachowuje się jakby był na biegu???? Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej zagadki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Może pękł łańcuch Czekaj na Bartka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Pierwsze co pomyślałem to przegub - ale nie pasują do tego objawy na N. Raczej skrzynia na stół ale wcześniej jeszcze podłączyłbym kompa i zobaczył co zapisało się w ABS i skrzyni biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aleks1181 0 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Trafiłem do mechanika niby najlepszy fachowiec od automatów w moim mieście ale z multitronikiem nie miał do czynienia. Skrzynia mechanicznie sprawna. Została rozebrana i sprawdzona. Okazało się, że sterownik był już wcześniej naprawiany. Po podłączeniu do komputera nie ma połączenia z urządzeniem. Przy odpalonym silniku na N skrzynia jest jak na biegu ale po wyłączeniu silnika jest juz na luzie. Co o tym myślicie?? Sterownik do naprawy ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Jeśli na pewno wtyczka została prawidłowo podłączona do skrzyni to zostaje w zasadzie tylko sterownik (przynajmniej w kontekście komunikacji). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 świetny fachowiec mechanik , nie mial wcześniej do czynienia z multitronikiem jednak go rozebrał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Czaki wariacie, badz mily dla nowych uzytkownikow:)hehehe Szczesliwego Nowego panowie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris 0 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 świetny fachowiec mechanik , nie mial wcześniej do czynienia z multitronikiem jednak go rozebrał Na kimś trzeba się uczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Pan, do którego trafiło auto Olka jest w porządku - specjalizuje się jednak w skrzyniach ZF (LuK stał się w tym momencie wyzwaniem ). Komunikacja ze sterownikiem nawiązana poprawnie (problemem był wcześniej zastosowany interfejs diagnostyczny). ...za kilka dni napiszę Wam co się stało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się