Grzegorz76 2 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam. Miałem padnięty przerywacz świateł awaryjnych, wymieniłem na oryginalną używkę bo nowy pieruńsko drogi. Chciałem Was zapytać z jaką częstotliwością działają u Was awaryjki bo zastanawiam się czy u mnie nie działają one zbyt szybko. Czy u Was awaryjne "przerywają" z taką samą częstotliwością co migacze czy szybciej? POzdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viwaldi 1 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Dokładnie tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Hmmm..., zatem dlaczego u mnie działają szybciej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexatus 0 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 normalna prędkość, to około 0,5 Hz, czyli zaświecenie co 2 sekundy... Pozdr. G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 normalna prędkość, to około 0,5 Hz, czyli zaświecenie co 2 sekundy... Pozdr. G. No to u mnie zaświecają się co 1sek. Migacze działają normalnie. Przerywacz też wyglądał na nie ruszany. A może da się ustawić częstotliwość Vagiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mordeliuss 213 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 a moze Ci sie poprsotu spalil ktorys kierunek z przodu albo z tylu boku:P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Sprawdzałem, wszystkie świecą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mordeliuss 213 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 wedlug mnie wina lezy raczej po stronie przerywacza bo raczej tej czestotliwosci vagiem sie nie da zmienic z tego co wiem przynajmnije ja nie potrafie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexatus 0 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Nie da się zmienić, to prosty układ elektroniczny i z tego, co mi wiadomo to nie jest wrażliwy (w przeciwieństwie do przerywacza kierunkowskazów) na obciążenie, czyli ilość sprawnych żarówek. Najpewniej jest tam układ R-C, albo na generatorze podobnym do NE555 (często są to układy NECa, można je znaleźć też w CD-ROMach tej samej firmy). Mogła paść ta kostka, ale raczej bym stawiał na jakiś rezystor albo kondensator - wiadomo, że czas i wilgoć robią swoje. Jak masz trochę zdolności manualnych, to rozebrać, sprawdzić elementy, ewentualnie wymienić. Jak nie, to kupić nowy/używany. Pewnie może być od dowolnego samochodu, tylko kwestia pinów. Pozdrawiam G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marionozzo 2 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 przerywają tak samo jak kierunki jeśli pracują ci szybciej to przerywacz albo żarówki masz za mocne lub słabe sprawdź ilu watowe ewentualnie nadpalona będzie świecić ale zmienia się rezystancja i wtedy elektroniczny przerywacz wyprawia takie cuda sprawdź to sobie dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się