Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Problem z zaworem N75 - jaki typ zastosować


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problem silnik mi troszke poszarpuje i raz moc jest a raz nie ma.

Czytająć forum można stwierdzić ze jest to już jakby to powiedzieć Filar tego problemu czyli N75

Posiadam A4 B6 1.9 TDI AVB

Serwis mi poleca ten zawór 8E0 906 627 A, co o tym wszystkim sądzicie i nie piszcie mi że już takie tematy były.

Akurat tego modelu na forum nie ma jak i mało jest o tym zaworze do B6

* nazywaj wątki zgodnie z regulaminem ( temat poprawiony) [Musashi]

10.JPG

Opublikowano

generalnie od sterowania turbiny są zaworki N75 w takim typie jak twój z szarymi główkami, zawory z czarnymi i np numerem 8 E0 906 627 są to zawory recyrkulacji spalin zwane N18

Opublikowano

Witam

Już jestem po wymianie, odetchnołem z ulgą ze serwis mi dobry sprzedał (numery starego i nowego sie zgadzały). Rada dla wszystkich dzwoniłem do trzech serwisów i pytałem sie o ten zaworek to nie byli dokładnie pewni czy to ten. Kazali mi podać numer starego. Wiec jak kupujecie jakiś zaworek do podciśnienia to lepiej sprawdzcie jaki macie numer w autku.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...