Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zapieczona dolna tulejka w jarzmie


ispee

Rekomendowane odpowiedzi

Mam starty wew klocek do zera. Zewnętrzny jak nóweczka. Prze ściąganiu zacisku zauważyłem ze dolna tulejka pływająca w jarzmie nie da się ruszyć. Jaki na to jest patent, jak do tego podejść? Nic na siłę wszystko młotkiem? Czy to kwalifikuje jarzmo do wymiany? Proszę o pomoc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sam problem jest z jarzmem. Zapieczone jak cholera. Nie idzie go odkręcić. Bity mam chyba dobre - DRAPER'a a śruby od jarzma już wcześniej były dosyć zmęczone. Samo klepanie młotem w tulejkę nic nie pomoże? Mogę ją wygiąć, zepsuć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie cuduj poszukaj drugiego jarzma

ale najpierw zobacz jaki masz zacisk alu czy zeliwny bo sie tez jarzmami róznią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tą samą sytuacjie :/ z tyłu w obydwu kolach zapiekly sie tuleje w jarzmach , co dziwne tylko te dolnie jedno jazmo wymienilem na nowe (wykrecone z a6) duzo zabawy bylo wlasnie z odkreceniem samego jarzma bo soby dolnie nie chca puscic wogole ;/ wiec jedna kiedy juz sie rozsypala potraktowalem szlifierka kontową :/ niestety jestem poza granicami polskii nie bardzo z kad mam dorwac drogie jarzmo kto ma palnik tu tez nie wiem do tego dochodzi wymiana racz z tylu :/ nie wiem jak sie do tego zabrac jest jeden mechanik tu ale raczej psuje niz naprawia :/ wwiec chcialem sie do tego wszystkiego zabrac sam co polecacie na te tuleje jak moge je odzyskać i czy mozna sruby od jazma zastapic innymi to znaczy nie na inbusa 8 tylko na klucz plaski ? prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałem rozruszać tulejkę używając klucza, wd 40 i młotka - no i właśnie szukam innego jarzma bo tulejka ma dosyć. Dodatkowo nie mogę odkręcić jarzma posranego pomimo posiadania dobrego bitu 8 :/ Już mam dosyć tej padliny ciągle coś na dodatek w zacisku skorodowany trzpień więc chyba będę musiał kupić jeszcze zacisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja potraktowałem śrubę szlifierką kontową ucolem styrany juz cały łebek ladnie delikatnie zeszlifowalem a potem wiertełkiem 7ka rozwiercilem reszte śruby i jazemko samo wyskoczylo tylko trzeba to robic cierpliwie zeby nic nie uszkodzic ... tyle ze nie mam czasu pierdzielic sie tak z droga stroną :/ ale z tego co widze chyba bd musiał ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tam tyle miejsca żeby podjechać wiertarką? Ja właśnie idę do garażu kombinować. Nie mam kanału więc będzie ciężko. Zastanawiam się czy nie pojechać pilnikiem łebka i nie spróbować na śrubę założyć klucza płaskiego np 8. Ogólnie dziwne że śruba się okrągła zrobiła. Mam porządne bity a mimo to d*pa. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zaglądać tam przy każdej wymianie klocków czyszczenie +smarowanie =20min. a remont kilka godzin +nerwy+kasa element narażony na wodę i piasek a dużo osób nie wie że są elementy które podlegają okresowemu smarowaniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co Ty chcesz tam smarować, hm ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem smaruje sie ale tłoczek i uszczelnienia oraz trzpienie w jarzmach

konstrukcja jarzma i samych klocków nie wymaga tam smaru, nie ma potrzeby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...